PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Herjan



Herjan
19-05-2008, 09:18
Hier stond het interview met Herjan. Vanwege privacy overwegingen verwijderd.

Herjan
19-05-2008, 09:57
Wegens privacy overwegingen verwijderd.

Marcel v/d H.
19-05-2008, 10:13
Leuk interview!

Edgar Smit
19-05-2008, 10:24
Herjan, wat leuk dat ook jij je eerste DVD van je vriendin kreeg, kun je haar altijd nog de schuld geven van al die uitgaven (6).
Maar serieus, leuk interview wederom, ik kijk trouwens iedere maandag weer uit naar het volgende interview, hulde dus even aan Jordy (y) .

Patrick van den Hul
19-05-2008, 11:11
Was weer leuk om te lezen, al was niet alles meer nieuw, aangezien ik je site al een keer heb doorgenomen ;)

Herjan
19-05-2008, 11:15
Ah, was jij dat! ;)

Bedankt voor de reacties dusver. Erg leuk om te doen.

Patrick van den Hul
19-05-2008, 11:17
Ah, was jij dat! ;)

Bedankt voor de reacties dusver. Erg leuk om te doen.

Zit je een IP-check te doen op iedere bezoeker? :nono:;)

Herjan
19-05-2008, 11:21
Zit je een IP-check te doen op iedere bezoeker? :nono:;)
Haha, nee hoor. Dat kan niet bij zo'n site. Ik kan hooguit zien hoeveel er ongeveer geweest zijn.

Dennis Oosterhuis
19-05-2008, 12:53
Grappig dat vrijwel iedereen als kind wel elke kerst zat te kijken naar "Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel". :)

Owjah, ennuh...


Had me deze vraag gesteld over zangers, dan had ik je een hele lijst namen kunnen geven.

...ga je gang! :wink:


Prachtig nummer trouwens, While Your Lips Are Still Red... :bier:


Leuk interview, Herjan! (y)

Herjan
19-05-2008, 13:15
Owjah, ennuh...
...ga je gang! :wink:
Had ik natuurlijk kunnen verwachten. Ehm... effe denken.

In de klassieke wereld: Pavarotti (geweldige klank), Carreras (hele mooie techniek), Eva Marton (geweldig mooie sopraan), toch ook Bocelli (mooie klank en mix van klassiek & licht), etc. Van de Nederlanders: Henk Poort.

In de pop: deels voor de stemmen, maar vooral om wat ze betekend hebben voor de popmuziek: de BeeGees. Daarnaast Tom Jones (krachtige stem en charisma, goede tenor met baritonale klank), tot 15 jaar geleden: Mariah Carey en Whitney Houston (goede stemmen, ***muziek), maar er zijn er zeker meer. Maar ook heel veel artiesten die niet de beste stemmen hebben, maar wel heel specifieke stemmen, zoals bijv. Fish (ex-Marillion, nu solo). Daarvan moet je eens Script for a Jester's Tear zoeken op Youtube. Briljant! Van de Nederlanders: tja, we hebben zat goede zangers. Heel erg misschien, maar ik vind dat Gerard Joling een hele mooie stem heeft. Loepzuiver, krachtig, groot bereik.

In de metal: Marco Hietala (Nightwish/Tarot) en Roy Khan (Kamelot). Allebei fantastische zangers met mooi bereik en veel mogelijkheden. Van de Nederlanders: Simone Simons (Epica), voor zover ik weet de mooiste roodharige, geweldige stem en lichaam... :oops:

Maar er zijn er nog veel en veel meer die ik goed vind. Maar ja, de muziek moet ik ook goed vinden natuurlijk!

Marcel den Haan
19-05-2008, 13:21
Leuk interview wederom en ik biedt een ritje aan voor morgen...:mrgreen:

Wat te doen trouwens als de vaste bezoekers op zijn van dit forumgedeelte? Dan gaan we mensen nomineren die hier nooit komen en misschien niet eens mee willen werken. Maar goed, das toekomstmuziek.

Herjan
19-05-2008, 13:26
Als de vaste bezoekers op zijn, dan gaan we over op de gebannede users. :mrgreen:

Over morgen bellen we nog wel efkes. (y)

TJ Weissel
19-05-2008, 13:52
Hihihihi hij zei: "waarbij ik me vooral bezighield met de BI-kant" :lol:

Nee alle gekheid op 'n stokje... leuk interview weer... ben benieuwd wie de volgende ziel is.

Jordy van Buel
19-05-2008, 14:00
Leuk interview Herjan (y) Erg cool dat je een gesigneerde BoB hebt!

Ohja, hoe zit het met die moderator status van mij omtrent dit subforum? ;)

Herjan
19-05-2008, 14:19
Alles rondom de crew ligt momenteel stil. Morgenavond is er een crewmeeting met Koos. Daarna gaat er wellicht weer e.e.a. lopen.

Patrick van den Hul
19-05-2008, 14:46
Wat te doen trouwens als de vaste bezoekers op zijn van dit forumgedeelte?

Ik denk dat we dan toch zeker wel een vol jaar verder zijn. Tegen die tijd kunnen we de boel altijd stil leggen. We draaien de zaak dan gewoon om. Als een nieuwe user graag een interview wil, kan die zich aanmelden bij een moderator. Uiteraard moet het wel iemand zijn een aantal posts op zijn naam heeft staan.

Smooth-J
19-05-2008, 15:26
Cool interview Herjan (y)

Mis alleen weer het sportgedeelte. Mensen moeten vertellen of ze ook aan sport doen vind ik.

Patrick van den Hul
19-05-2008, 17:18
Cool interview Herjan (y)

Mis alleen weer het sportgedeelte. Mensen moeten vertellen of ze ook aan sport doen vind ik.

Dat zit er wel in hoor, bij de vraag: Heb je nog andere hobby's?

TJ Weissel
19-05-2008, 17:22
Denk dat de gemiddelde HT gebruiker met z'n bierbuikje wat minder actief is in de sport :)

Alexander D
19-05-2008, 17:22
Leuk interview Herjan. :p

Lex v/d Moolen
19-05-2008, 17:24
Leuk interview :)
Elburg ben ik vroeger vaak geweest met de zeilboot van mn ouders, leuk dorpje was dat toen, weet niet hoe het nu is.

Werner
19-05-2008, 18:35
Wat te doen trouwens als de vaste bezoekers op zijn van dit forumgedeelte?

Dan beginnen we aan Jammeke en consoorten :p :p

Marcel den Haan
19-05-2008, 19:04
Dan beginnen we aan Jammeke en consoorten :p :p

Dat wordt een leuk interview om te lezen in ieder geval...(6)

Dennis Vansant
19-05-2008, 23:43
Ik vraag beantwoord, JA?!
(6)

Anywho... heerlijk interview weer :) en natuurlijk telt The Phantom of the Opera mee als filmpersonage. Ik ken hem voornamelijk uit de talloze filmbewerkingen (1925 met Lon Chaney, 1943 met Claude Rains, 2004 met Gerard Butler en ergens in de jaren '60 of '70 door Herbert Lom voor Hammer Films zo even uit mijn hoofd). De bewerking uit 1943 is mijn favoriet, maar ik ben dan ook bevooroordeeld: Claude Rains vind ik een veels te vaak onerkend genie...

Herjan
20-05-2008, 08:50
Leuk interview :)
Elburg ben ik vroeger vaak geweest met de zeilboot van mn ouders, leuk dorpje was dat toen, weet niet hoe het nu is.
STAD! ELBURG IS EEN STAD!!! Den Haag is een dorp!

Maarre... Het is nog steeds wel schilderachtig. Al vind ik het zelf jammer dat ze de straat bij de haven omgebouwd hebben tot een boulevardachtig iets. En met pijn in het hart heb ik moeten constateren dat de vishandel waar ik 4 jaar gewerkt heb is gesloten en te koop/huur staat.

Herjan
20-05-2008, 08:56
Cool interview Herjan (y)

Mis alleen weer het sportgedeelte. Mensen moeten vertellen of ze ook aan sport doen vind ik.
Om te antwoorden: ik heb vroeger gezwommen. Niet wedstrijden, maar ehm... "diploma's verzamelen". Ik heb alle KNZB-diploma's, inclusief reddend zwemmen, schoonspringen/duiken en zelfs een aantal voor kunstzwemmen (don't ask. geintje van onze leraar). Sinds kort fiets ik weer wat. Momenteel alleen naar m'n werk, maar ik wil weer een soort citybike/racefiets kopen. Verder houd ik totaal niet van sport. Voetbal vind ik een enorm domme sport met veel te veel verdienende gozertjes die denken dat de wereld om hun draait en volgens mij meer voetballen om het geld dan om de liefde voor de sport. En don't start about the supporters!
Verder heb ik jaren de F1 gevolgd. Momenteel alleen als het me uitkomt. En op zolder hangt een goed dartbord met goede darts, maar helaas kunnen mijn vriendin en ik niet zo goed darten. Leuk is het wel.

BigLebowski
20-05-2008, 09:18
Leuk om alle interviews te lezen. Goed initiatief dit topic. Pas sinds kort ontdekt. Maar wat me wel leek op te vallen is dat de vragen die volgen op de vraag 'Welke vraag wil je toevoegen aan het interview?' slechts 1 maal en dus niet consequent terugkeren in de interviews die erop volgen. Jammer...zitten soms best leuke vragen tussen. Of vergis ik me nou?

Herjan
20-05-2008, 09:23
Je kunt altijd de vraag nog stellen in je reactie op het interview natuurlijk!

Patrick van den Hul
20-05-2008, 09:56
Leuk om alle interviews te lezen. Goed initiatief dit topic. Pas sinds kort ontdekt. Maar wat me wel leek op te vallen is dat de vragen die volgen op de vraag 'Welke vraag wil je toevoegen aan het interview?' slechts 1 maal en dus niet consequent terugkeren in de interviews die erop volgen. Jammer...zitten soms best leuke vragen tussen. Of vergis ik me nou?

Dat is al wel vaker aangekaart, interview nr. 20 zou dan 20 extra vragen hebben, het interview wordt dan te lang.

Tom L.
20-05-2008, 11:00
Leuk interview! :)

Herjan
20-05-2008, 11:31
UPDATE: Slachtoffer uitgekozen voor de volgende keer. Nu maar kijken of hij er zelf op zit te wachten...

RJI
20-05-2008, 11:32
leuk interview, wacht maar totdat je mijn Duitse Herder ziet :lol:

Edgar Smit
20-05-2008, 12:18
Herjan, over goede stemmen gesproken, ik zie suzanne (zo heet ze geloof ik) van Within Temptation niet vermeld bij je rijte, heeft dat een reden?
En hoe sta jij bijvoorbeeld tegenover de stem van Huub van der Lubbe, ik vind dat toch van de Nederlandse muziek een zeer herkenbare en mooie stem.

Edgar Smit
20-05-2008, 12:20
Ohja, nog iets heel anders, zou er niet op de voorpagina iets van een linkje komen in bijv het lijstje links boven?

Dennis Oosterhuis
20-05-2008, 12:22
@ Edgar: Sharon, ze heet Sharon... :wink:

...maar hij heeft wel een punt. Herjan??? :o

Edgar Smit
20-05-2008, 12:31
@ Edgar: Sharon, ze heet Sharon... :wink:

...maar hij heeft wel een punt. Herjan??? :oOhja, Sharon, kwam er even niet op (die jurk zat in de weg (6)).

Herjan
20-05-2008, 13:26
Herjan, over goede stemmen gesproken, ik zie Sharon (zo heet ze geloof ik) van Within Temptation niet vermeld bij je rijte, heeft dat een reden?
En hoe sta jij bijvoorbeeld tegenover de stem van Huub van der Lubbe, ik vind dat toch van de Nederlandse muziek een zeer herkenbare en mooie stem.
Sharon kan inderdaad wel redelijk zingen, maar ik vind het bereik van haar borststem niet zo heel groot, het belten (het "oprekken" van de borststem tot boven de stembreuk) lijkt ze niet volledig onder de knie te hebben en haar kopstem vind ik niet zo krachtig. Nu lijkt het misschien of ik haar volledig afkraak, maar dat is niet mijn bedoeling. Maar wat meer klassieke zangles zou haar naar mijn mening wel helpen. Al vind ik haar op hun laatste CD al wel een stuk beter klinken dan daarvoor.

Huub vind ik fantastisch. Zijn beleving, dat rauwe, ongepolijste geluid. En ik vind het gaaf om hem te zien zingen. Net als Joe Cocker met zijn hele lijf. Geweldig.

Dennis Vansant
20-05-2008, 14:47
Ach, als je als Joe Cocker wil klinken: nog genoeg roken en (vooral) drinken :p

Patrick van den Hul
20-05-2008, 15:07
Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
Ik houd 't voor een keertje even binnen de crew: Marcel den Haan!

We gaan nu toch niet de hele crew langs he? (6)

EmDee
20-05-2008, 16:37
Verder vond ik Kill Bill niets. Deels om de zelfde reden, maar ook het overdreven bloedspuiten, de plotselinge tekenfilm tussendoor. Ik heb serieus het idee dat veel mensen hem geweldig vinden omdat het van Tarantino is.
Hoewel ik er zelf wel naar kan kijken ben ik het wel volkomen met je eens hiervoor.
Als Tarantino film A uit zou brengen zou het geweldig/vernieuwend/super/etc zijn
Als Spielberg diezelfde film A uit zou brengen zou het makkelijk/commercieel/voorspelbaar/etc worden gevonden door een bepaald publiek

Lex v/d Moolen
20-05-2008, 18:06
STAD! ELBURG IS EEN STAD!!!
Owh, neem me niet kwa-lijk :lol:


Den Haag is een dorp!
Ik heb nooit anders beweerd.:bier:

Renny Collard
22-05-2008, 07:16
Ook weer een leuke interview.
Ik heb één aanmerking.
Je geeft aan dat je liever geen oorlogfilms ziet maar bij je favoriete discs zeg je Schindlers List en BOB !! ;-)
Ik ben er overigens wel mee eens dat het juweeltjes zijn.

Herjan
22-05-2008, 09:24
Ik snap de verwarring, maar de vraag "Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?" gaat niet over de films, maar over de uitgaves/edities. Het zijn dus niet mijn favoriete films. Sterker nog: BoB heb ik nog steeds niet (helemaal) gezien! :oops:

Dennis Oosterhuis
22-05-2008, 09:32
:shock: Oohh Herjan, schoam't oe! :nono:

Herjan
22-05-2008, 09:35
Ja! Ja! Ik zei toch dat ik een enorme kijkachterstand had! Zo heb ik ook de prachtige R1 giftset staan van Scarface. Ook nog niet gezien!

Chris Taylor
22-05-2008, 09:47
Leuk interview om te lezen, vooral je naaste hobby's.
Ook leuk om te lezen dat je uit Elburg komt, de STAD vlakbij Kampen waar 80% van mijn familie woont. De STAD Elburg is me dan ook niet onbekend: vroeger hadden we hier wel eens familieetentjes, ergens boven een restaurant in de hoofdstraat.

Herjan
22-05-2008, 09:51
Le Papillion? Heb ik vroeger regelmatig vis geleverd.
Volgens mij is dat de enige met een bovenverdieping.

Jordy van Buel
22-05-2008, 11:34
:shock: Oohh Herjan, schoam't oe! :nono:

Inderdaad zeg!

Herjan
22-05-2008, 12:03
Inderdaad zeg!
Hé! Wilde jij nog mod worden, of niet? :evil:

Jordy van Buel
22-05-2008, 13:09
Hé! Wilde jij nog mod worden, of niet? :evil:

Ja! :bier:

Herjan
22-05-2008, 13:09
Al bericht van Arnold gehad dan?

Jordy van Buel
22-05-2008, 13:15
Jep.. ;)

Paul H.
23-05-2008, 19:26
Niet altijd de tijd om alle interviews te lezen, maar van deze oude rot van het forum toch even de moeite genomen. Ben Herjan namelijk eeuwige dank verschuldigd voor vingertje van Sauron.

Das gelijk mijn vraag, heb je die nog?

Herjan
24-05-2008, 08:50
Niet altijd de tijd om alle interviews te lezen, maar van deze oude rot van het forum toch even de moeite genomen. Ben Herjan namelijk eeuwige dank verschuldigd voor vingertje van Sauron.
Gut, helemaal vergeten. Is dat een powerbuy geweest of zo?

Das gelijk mijn vraag, heb je die nog?
Jazekers!

http://i19.photobucket.com/albums/b170/HerjansPhotos/huis/metal_kast.jpg

Lex v/d Moolen
24-05-2008, 13:07
Die heb ik ook nog, ook dankzij jou Herjan :)
Hij gloeit alleen niet meer als ik langsloop, moet de batterijen eens vervangen.

Thijs vd N.
24-05-2008, 17:14
Is die nog ergens te krijgen en aan welke prijs moet ik dan denken? ;)

Edgar Smit
26-05-2008, 08:20
Sharon kan inderdaad wel redelijk zingen, maar ik vind het bereik van haar borststem niet zo heel groot, het belten (het "oprekken" van de borststem tot boven de stembreuk) lijkt ze niet volledig onder de knie te hebben en haar kopstem vind ik niet zo krachtig. Nu lijkt het misschien of ik haar volledig afkraak, maar dat is niet mijn bedoeling. Maar wat meer klassieke zangles zou haar naar mijn mening wel helpen. Al vind ik haar op hun laatste CD al wel een stuk beter klinken dan daarvoor.

Huub vind ik fantastisch. Zijn beleving, dat rauwe, ongepolijste geluid. En ik vind het gaaf om hem te zien zingen. Net als Joe Cocker met zijn hele lijf. Geweldig.In beide gevallen met je eens (y), hoewel ik niet technisch ben qua zangstemmen vind ik Sharon wel een aparte stem hebben maar lijkt het soms wat te kort te schieten, ik dacht altijd dat het aan mij lag. Maar Huub is echt fantastisch!

Herjan
26-05-2008, 11:16
Hij gloeit alleen niet meer als ik langsloop, moet de batterijen eens vervangen.
Ik heb 'm eigenlijk altijd uit staan en zet hem alleen aan als iemand hem even wil zien. Ik blijf het een erg mooi effect vinden.


Is die nog ergens te krijgen en aan welke prijs moet ik dan denken? ;)
Ik kon 'm zo snel niet vinden. Is ook gelimiteerd tot (uit m'n hoofd) 2500 stuks. Maar misschien als je eBay en Marktplaats in de gaten houdt? En anders nog wat Amerikaanse shops of zo. Prijs weet ik niet meer exact. Met de powerboy was hij wel aanzienlijk goedkoper dan normaal, maar ik kan nu geen prijzen meer vinden. Reken op iets van 200 euro of zo.

EDIT: Op eBay staan er nu 2. Zoeken op "sauron one ring".

flippie
18-07-2008, 07:39
He Herjan, dat is nou ook toevallig dat je hier aantref. (nou niet helemaal, las toevallig vanochtend op het trouwforum dat je hier ook lid bent)

Ik ben sinds een paar weken lid omdat wij (ja inderdaad van ons bruiloftkadoogeld) een nieuwe HD LCD hebben gekocht (Samsung LE52A656) en wat aanvullende apparatuur en dat krijg ik niet echt lekker aan de pruttel. Dus ik hoop hier wat goede iddeen op te doen en wat tips te krijgen.

(Oja de naam flippie zegt je natuurlijk niets, maar zo noemt iedereen in de familie mij, in het echt heet ik Andre en ben ben onlangs getrouwd met Sylvia, nu weet je het denk ik wel)

MiiCk0s
06-10-2008, 08:10
Mag ik ook geinterviewt worden?

Patrick van den Hul
06-10-2008, 08:35
Mag ik ook geinterviewt worden?

Wie vraagt...

Coen P.
15-10-2008, 13:07
Mag ik ook geinterviewt worden?

Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen ben je de eerste! (y)

Dennis Oosterhuis
15-10-2008, 17:08
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen ben je de eerste! (y)
Kijk, dat is nog eens een aardig gebaar van je! (y)