PDA

Bekijk de volledige versie : Troy (DC) [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
21-05-2008, 17:44
Troy (DC)

Prachtige HD presentatie van de met 30 minuten verlengde epische vertelling.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3423)

Roy de Jong
21-05-2008, 18:06
Dit word zeer zeker een aanschaf, alleen op 1 van de foto's is de lucht (naar mijn mening) helemaal niet scherp. Dit is mij ook al opgevallen in "The day after tomorrow". Hoe noem je dit nu eigenlijk???

Trouwens wel goed dat er eindelijk foto's bij de BR releases gezet mogen worden.

Arnold van Oostrum
21-05-2008, 18:11
Trouwens wel goed dat er eindelijk foto's bij de BR releases gezet mogen worden.Let er wel even op dat je het scherm waarin de grote screenshot wordt getoond moet vergroten om de hele screenshot te kunnen zien.

Mathieu Ghekiere
21-05-2008, 18:14
Leuk inderdaad, dat er nu eindelijk foto's te zien zijn! Een grote vooruitgang!

Vraagje: worden bij de oudere HD-recensies ook foto's toegevoegd, of is het enkel vanaf nu aan bij nieuwe besprekingen?

Roy de Jong
21-05-2008, 18:36
Let er wel even op dat je het scherm waarin de grote screenshot wordt getoond moet vergroten om de hele screenshot te kunnen zien.

Heb ik gedaan, dan kan ik juist goed zien dat de lucht onscherp is...er is zeg maar een hoop ruis aanwezig. Het is mij al vaker opgevallen bij het kijken naar een Blu-Ray.

Ludo Keeris
21-05-2008, 19:01
Vraagje: worden bij de oudere HD-recensies ook foto's toegevoegd, of is het enkel vanaf nu aan bij nieuwe besprekingen?

Bij een redelijk aantal eerdere Blu-ray Disc recensies zijn reeds screenshots bijgevoegd. Zelf even de recensie opzoeken a.u.b. ;).

Coen P.
21-05-2008, 19:11
deze heb ik net binnen! ben benieuwd!

hulde heren dat er nu (ook met terugwerkende kracht) screenshots zijn geplaatst (y)

MatrixTom
21-05-2008, 19:37
Heb ik gedaan, dan kan ik juist goed zien dat de lucht onscherp is...er is zeg maar een hoop ruis aanwezig. Het is mij al vaker opgevallen bij het kijken naar een Blu-Ray.

"De lucht die onscherp is"/"een hoop ruis"... Hou alsjeblieft in gedachten dat grain inherent bij een film, op pellicule geschoten, hoort :)

scheur
22-05-2008, 13:30
Dit gaat voor mij ook een zekere aanschaf worden, lekker dat ik nog even gewacht heb met de dvdv van deze film....;-)

hstadman
22-05-2008, 15:46
En toch, kijkend naar de HD screenshots, heb ik het idee dat er meer uit te halen valt.

BrianB
22-05-2008, 20:19
De screenshots zijn ook verkleind naar 1280*720, het geeft dus niet echt goed weer hoe de Blu-Ray's er werkelijk uit zien.
Ik hoop alleen niet dat men grain daadwerkelijk als slecht gaat zien, terwijl het er gewoon in hoort.

Rogier Burghout
22-05-2008, 20:36
Opvallend dat voor de europese release speciaal een TrueHD track is gemaakt, de US versie heeft een PCM lossless track.

Neil
23-05-2008, 02:36
Heb de Amerikaanse versie al een tijdje staan, en het is echt een juweeltje :bier:

nlamste3
28-05-2008, 01:29
Het beeld is echt super mooi!!! Die uniformpjes en al die soldaten, je kunt het nu echt zien!!!

Ik twijfelde eerst of je veel verchil zou zien, maar het is echt super scherp.

Had ik al melding gemaakt van die SUPER IRRITANTE blauwe stickers op de hoezen van Warner Brothers??? Bij deze !!!

WB KAPPEN MET DIE STICKERS!!!

Rob van Gestel
14-12-2008, 12:11
1 van mijn favoriete blu-rays uit mijn verzameling.

Raymond Gelmers
02-02-2009, 23:00
Het beeld is echt super mooi!!! Die uniformpjes en al die soldaten, je kunt het nu echt zien!!!

Ik twijfelde eerst of je veel verchil zou zien, maar het is echt super scherp.

Had ik al melding gemaakt van die SUPER IRRITANTE blauwe stickers op de hoezen van Warner Brothers??? Bij deze !!!

WB KAPPEN MET DIE STICKERS!!!

Ach, die rop je er toch zo af? :D

Roberto van Rooijen
08-12-2011, 09:44
Troy (DC)

Prachtige HD presentatie van de met 30 minuten verlengde epische vertelling.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3423)

Mooie recensie, jammer dat de film net geen DVD.NL TOPPER geworden is, dat verdiende deze wel.
Waarschijnlijk net een half rondje te kort bij de extra's.