PDA

Bekijk de volledige versie : Enchanted [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
21-05-2008, 17:44
Enchanted

Nette HD presentatie van deze sprookjesachtige Disney film met een knipoog.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3412)

TJ Weissel
21-05-2008, 17:57
Leuk om te zien dat er nu ook screenshots staan, echter is er 'n reden voor waarom deze niet 1920x1080p zijn? een vergelijking zou ook wel leuk zijn.

En dan ook nog even on topic over deze film; Props! erg leuk gemaakt erg leuk verfilmd en de eerste keer dat Disney de hak met zichzelf neemt.

Arnold van Oostrum
21-05-2008, 18:08
Leuk om te zien dat er nu ook screenshots staan, echter is er 'n reden voor waarom deze niet 1920x1080p zijn? een vergelijking zou ook wel leuk zijn.Ik zal dat in een nog te plaatsen nieuwsbericht ook nog toelichten.
Full HD screencaps zijn erg groot, kost veel bandbreedte en laadtijd. Met name omdat we bij elke BD recensies nu screenshots gaan plaatsen. Verder zijn er maar weinig mensen die een PC monitor hebben om een full HD screencap in al zijn/haar glorie te kunnen bekijken. De nu toegepaste resolutie is een mooi compromis om toch een goede indruk te geven van de hoge HD kwaliteit.

Let er wel even op dat je het scherm bij de grote screenshot even moet vergroten

Richard B.
29-01-2009, 23:39
Een leuke, maar wel wat luchtige film: zelfs met de grappig sprookjes-referenties. Een erg leuk acterende, en sowieso uiterlijk niet onaangename Amy Adams was voor mij wat deze film boven de middelmaat deed uitsteken. Dit had misschien een echte klassieker kunnen zijn als het script wat avontuurlijker was geweest. Maar ondanks dat is het toch zeker wel een aanrader.(y)

Gandalf the funny
25-07-2009, 10:12
Gisteren (eindelijk) gezien.
Een erg leuke film met hele mooie muziek/liedjes (Alan Menken).
Vooral de muziek tijdens t bal was erg mooi.
Verder mooie animaties en het verhaal is ook wel goed (voorspelbaar, maar erg Disney-leuk!)

.:Quadran:.
16-01-2010, 22:01
Leuke film, maar die softe aanblik vind ik soms wat té overdreven.