PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe full HD TV (Sony Bravia)



Bettina
29-05-2008, 18:22
Mijn man en ik willen binnenkort een full HD TV kopen. Voorlopig gaat onze voorkeur uit naar een Sony Bravia.
Nu mijn vraag, wat is jullie mening over de Sony HD TV's
en tweede vraag
Weet iemand een winkel in Eindhoven of omgeving waar je de TV's op je gemak kan bekijken en waar je een beetje goed advies krijgt?

Bedankt alvast voor jullie meningen en info.

Wazige
31-05-2008, 14:14
Hallo Bettina,

ik zou je aanraden een plasma scherm te halen ipv een lcd. Ik ken de full hd lcd van sony en vind deze minder goed beeld geven dan mijn eigen panasonic plasma scherm. (en ik denk zelfs dat de plasma's goedkoper zijn) Verder kun je bij de mediamarkt in eindhoven toch alle schermen bekijken, er hangen er genoeg ;)

Bettina
31-05-2008, 14:30
Hoi Wazige,

We hebben vandaag een TV gekocht en het is een plasma scherm geworden, de Pionieer PDP-4280XA.
Donderdag wordt hij bij ons geinstalleerd. Ik ben zeer benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Wazige
02-06-2008, 09:49
Hey Bettina,
de plasma schermen van pioneer zijn zeer goed. Dus dat komt vast goed!
Veel kijkplezier :D

basset
09-06-2008, 16:17
Heel goed, maar ook erg prijzig. Het mooie aan de W4000 van Sony is dat er een DVB-C tuner in zit. Ik weet niet of deze compatibel is met Caiway, UPC en zo, maar het lijkt me een plus.

Daarnaast vind ik die LG plasma ook erg mooi (niet full HD, maar dat boeit mij totaal niet gezien een in mijn ogen niet of nauwelijks zichtbaar verschil, tenzij je met je neus er op zit)