PDA

Bekijk de volledige versie : Digitale tv (KPN) mist zenders



Kees v Kekem
01-06-2008, 20:56
Ik heb sinds enige tijd een probleem met het ontvangen van zenders van Digitale TV van KPN.
Nadat ik opnieuw de fabrieksinstelling had terug gezet en gezocht had naar nieuwe zenders (dit omdat ik NGC miste wat op andere tv's in dit huis wel beschikbaar was) kreeg ik slechts 6 of 7 zenders te zijn. Ik mis de eerste 13 en dan nog Discovery, Belgie Een, Canvas en nog wat zenders. Ik heb ook al geprobeerd te zoeken via een ander kanaalnummer, 24 of 34, dat weet ik niet precies meer. Dit had ik als oplossing gevonden op internet maar dit heeft ook niet geholpen.

Bij KPN zelf wordt ik ook niet veel wijzer, eerst een tijd in de wacht hangen en dan de verbinding verbroken worden..

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Kees v Kekem
05-06-2008, 15:38
Niemand die mij hier bij kan helpen of die hier iets meer vanaf weet?

Is het probleem misschien niet duidelijk genoeg?

-Jaap-
05-06-2008, 15:52
Ik kan je vertellen dat bepaalde frequenties moeilijker doorkomen dan andere.
Woon je ver van de zendermast vandaan?

Zet eens een verlengkabel aan je antenne en zet de antenne ter test op verschillende plekken buiten neer.
Ga dan zenders zoeken en mocht het beter gaan, post het dan hier in dit topic zodat ik of anderen verder advies kunnen geven.

Kees v Kekem
07-06-2008, 17:27
Ik heb het probleem opgelost door handmatig de zenders in te voeren, aan de hand van de kanaal nummers.

Mochten nog meer mensen hier problemen mee krijgen, de kanaalnummers zijn hier/ (http://home.planet.nl/~ploe2070/fmtv/dvbt/digitenne-kpntv.html) te vinden.