PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Smooth-J



Herjan
02-06-2008, 13:31
Hieronder volgt het interview met Smooth-J (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=8739).

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Jamie zijn interview geplaatst heeft!

Lex v/d Moolen
02-06-2008, 19:30
Leuk weer om te lezen. :)
Iets gaat niet helemaal met een font geloof ik.

Bettina
02-06-2008, 19:39
Goed interview!

Leuk om te lezen.
Geweldig dat je de kanker overwonnen hebt.
Ik ben nu net het boek aan het lezen 'het meisje met 9 pruiken'. Een waar gebeurd verhaal over een Nederlands meisje dat op haar 24 e hoort dat ze een ernstige vorm van kanker heeft.

Veel succes met het samenstellen van je thuisbios!

romyyyy
02-06-2008, 20:07
Leuk interview hoor! heel wat over je te weten gekomen :D

En nu ben ik de volgende :p
Wordt er dan maandag een topic voor mij gemaak en moet ik dan de vragen invullen?

Ludo Keeris
02-06-2008, 20:08
Wat een eerlijk en openhartig interview Jamie. En wat goed dat je de ziekte hebt overwonnen! Petje af!

Smooth-J
02-06-2008, 20:48
Thanx voor de reacties.
Ik weet niet hoe dat Font verhaal erin is gekomen. Maar als ik nu op bewerken klik, dan krijg ik die melding van Font in elke zin te zien. Beetje veel werk om dat weg te halen.

Ludo Keeris
02-06-2008, 21:20
Ik heb dat al weggehaald voor je Jamie. Dat stond inderdaad een beetje rommelig. Waarschijnlijk kwam dat door het copy/pasten vanaf het forum van de vragen.

Dennis Vansant
03-06-2008, 02:39
Wauw, vast en zeker het diepste interview dat te lezen staat. Petje af man, je bent een moedig mens. Het laat maar zien wat een positieve ingesteldheid en een wil om te vechten allemaal kan doen voor een mens.

En ik vind het door de knieën gaan voor de Hobbits ook een sterk emotionele scène, misschien wel de sterkste scène in de hele trilogie, nog meer dan "I can't carry it for you, but I can carry you!"

Smooth-J
03-06-2008, 06:06
Wauw, vast en zeker het diepste interview dat te lezen staat. Petje af man, je bent een moedig mens. Het laat maar zien wat een positieve ingesteldheid en een wil om te vechten allemaal kan doen voor een mens.

En ik vind het door de knieën gaan voor de Hobbits ook een sterk emotionele scène, misschien wel de sterkste scène in de hele trilogie, nog meer dan "I can't carry it for you, but I can carry you!"

Great minds think alike ;)

Michael Hamers
03-06-2008, 08:40
Hey ouwe buurjongen!

Ik kende natuurlijk al veel van je verhaal, maar je verwoordt het weer erg mooi. Kan me goed voorstellen dat je allemaal een stuk emotioneler bent geworden. Wat was ik me destijds rotgeschrokken toen ik het hoorde van jou en van je pa en ma...

Maar gelukkig zijn er idd de positieve dingen van het leven. Zoals je prachtzoon Jaden. Is ie alweer 8 ja? Wat gaat dat toch snel zeg! Ik zie em nog zitten hier achter in het opblaasbadje vol met bultjes, waterpokken geloof ik. En wij maar zeggen dat wij jaloers waren op zijn mooie bultjes om het hem maar niet erg te laten vinden.

Fijn dat je nu een vaste baan hebt. Je bent in het verleden wel een beetje een banenhopper geweest dacht ik he? Maar dat is dan ook de enige manier om uiteindelijk de baan te krijgen die je echt heel heel heeeeel graag wilt doen. Veel succes in je verdere loopbaan natuurlijk!

Ik zie je nog basketballen. Met de door je pa gemaakte basket. Eerst heel primitief met alleen een ijzeren ring en daarna met een echt wit bord met de officiële afmetingen en natuurlijk de nodige Chicago Bulls logo's erop ;) En redelijk vaak wat potjes ballen tegen die gasten hier op de hoek. Hoe heten ze ook alweer? Eentje heette Sani en dan was er een Achmed en nog wat van die kerels. Erg gezellige gasten.

Toentertijd had je me ook wel een beetje aangestoken met het basketball virus, maar sporten ben ik geen echte fan van, haha...

Ja ja, we hebben het leuk gehad samen in onze kinderjaren en zelfs ook nog op de middelbare school hebben we bij elkaar in de klas gezeten. Time flies...

Groeten, Michael

Herjan
03-06-2008, 08:45
Mooi interview Jamie. Ik had gisteren al wat teruggelezen over je ziekte, maar het blijft indrukwekkend. En fantastisch dat je hebt overwonnen!

Ook mooi om te lezen over je vaderschap. Een "ongelukje" begrijp ik? Maar wel een waar je blij om bent. Ik ben zo'n 3 jaar ouder, maar m'n vriendin en hebben nog altijd geen kinderwens. Wat denk je? Als Mygalda niet zwanger zou zijn geweest, zou je dan nu al bewust vader geworden zijn? Ik bedoel: had je vroeger al voor ogen om vroeg vader te worden?

P.S. Leuke vrouwtje! ;) Familie van...?

Dennis Oosterhuis
03-06-2008, 08:50
Chapeau voor het overwinnen van die akelige ziekte Jamie, heerlijk om dan zo positief door het leven te gaan! Een mooi interview! (y)

Hugo R
03-06-2008, 12:02
Mooi en eerlijk interview zeg!

Jordy van Buel
03-06-2008, 14:08
Mooi en eerlijk interview zeg!

Amen to that! Mooi interview Jamie, dit is nou precies wat ik graag wilde bereiken toen ik het idee voor dit subforum opperde. (y)

Seus
03-06-2008, 16:20
Jamie, dit interview raakt mij enorm. Heb zowel mijn moeder, vader als mijn 16-jarig neefje aan verschillende vormen van kanker zien overlijden. En na al die jaren raken mij deze verhalen over kanker nog steeds enorm. Geweldig, dat jij deze rot ziekte hebt weten te overwinnen. Zeker, hulde voor je doorzettingsvermogen(y) .

Ps: Ook ik werk in het onderwijs, maar gelukkig niet als docent. De leerlingen op onze school (middelbare) mekkeren heel wat af over de LO-docenten.

Daniël V.
03-06-2008, 16:53
Indrukwekkende en interessante "life-story so far", Jamie. :) Het vroege vaderschap en het leuke vrouwtje had ik hier en daar op het forum al eens opgepikt. ;)

Maar van het ziekteverhaal werd ik toch even stil. Nooit kunnen raden van iemand die zo positief en gezond leeft. Maar ja, daar wordt niet naar gevraagd. Gelukkig gaat het nu weer goed allemaal.

Ook tof om te lezen over het hiphop-wereldje en het basketballen. 8) Ook heb je een nuchtere kijk op film en alles daar omheen, wat ik ook wel kan waarderen.

Kortom, mooi interview! (y)

Smooth-J
03-06-2008, 17:58
@ Michael: hahahaha, ja de goede oude tijd. Altijd lachen om te zien hoe je je broertje in elkaar stompte:wink: En ik altijd zingen bij het hek zodat jullie wiste dat ik buiten was. Wat voel ik em opeens oud.

@Herjan: Terugkijken doe ik nooit, maar als het niet was gebeurd dan was ik nog wel jong vader geworden. Het helpt in ieder geval met de DVD aanschaf. Vriendin: nu alweer DVD's gekocht. Jamie: ja, maar het is voor Jaden :twisted:
En helaas geen familie van.

@Seus: als lln de kans krijgen mekkeren ze over alles

@de rest: bedankt voor de complimenten

Bruce Lee
03-06-2008, 20:22
Mooi interview. Echt mooi verhaal ove je leven en dat je de kanker overwonnen hebt.

Trouwens lachen dat je Cilvaringz kent, die man is toch wel lekker bezig als je ziet dat die nu bij de Wu Tang Clan zit.

Smooth-J
04-06-2008, 05:50
Mooi interview. Echt mooi verhaal ove je leven en dat je de kanker overwonnen hebt.

Trouwens lachen dat je Cilvaringz kent, die man is toch wel lekker bezig als je ziet dat die nu bij de Wu Tang Clan zit.

Zeker, maar ook het verhaal hoe het is gegaan is zeer bijzonder. Maar het meeste succes heeft hij toch wel met zijn eigen bedrijf nu hoor.

Timothy
04-06-2008, 11:18
Inderdaad een mooi verhaal met gelukkig een goede afloop.

Gaberiel-2
04-06-2008, 11:56
Heel erg goed interview, van een mede tilburger... ;)

Ik kan me die aflevering van Extreme Makeover Home Edition goed herineren, wij zagen hem rond de tijd dat er bij mijn vader ook kanker was ontdekt, was idd heftig. Ik kan me voorstellen dat wanneer je zelf tegen kanker hebt gevochten de aflevering nog een stuk indrukwekkender is...

:bier:

P.s. Ook ik krijg het altijd moeilijk als Mufasa dood gaat... ;)

Michael Hamers
04-06-2008, 14:15
@ Michael: hahahaha, ja de goede oude tijd. Altijd lachen om te zien hoe je je broertje in elkaar stompte:wink: En ik altijd zingen bij het hek zodat jullie wiste dat ik buiten was. Wat voel ik me opeens oud.


Oh ja, je zong altijd klein klein kleutertje. En steeds harder net zo lang tot we het hoorden ;) Ja was echt een leuke tijd die we samen hebben gehad.

Ik had nog even wat rondgesurft over Tarik, wist niet dat hij inmiddels al zo ver was. Zit niet zo in dat wereldje, maar kan me nog herinneren dat hij me op school wat demootjes liet horen die hij had gemaakt op zijn pc. Ik was net als hem ook altijd met muziek bezig. Hij alleen met een totaal andere muziekstijl, maar in het begin met hetzelfde programma. Jammer dat er voor mij nooit iets dergelijks op mijn pad is gekomen, vele demo's ten spijt.

Doe em de groeten van me. Hoewel de kans groot is dat ie me niet eens meer kent :)

Gr. Michael.

Coen P.
04-06-2008, 16:54
Wat een eerlijk en openhartig interview Jamie. En wat goed dat je de ziekte hebt overwonnen! Petje af!

hier kan ik me alleen maar bij aansluiten! (y)

Rotterdam5314
04-06-2008, 23:37
hier kan ik me alleen maar bij aansluiten! (y)


ik ook

Erwin vd H
05-06-2008, 21:46
hier kan ik me alleen maar bij aansluiten! (y)En ik ook, daarnaast ook respect dat iemand van 1.70 kan/kon dunken:shock:. Ik heb vroeger veel pleintjesbasketball gespeeld maar er was maar 1 pleintje waar ik(1.88m) dat kon.
White man can jump(y). Vannacht beginnen de NBA finals, volg je dat nog? Zelf gok ik op de Lakers, mijn broertje is voor de Celtics.

Smooth-J
06-06-2008, 05:57
En ik ook, daarnaast ook respect dat iemand van 1.70 kan/kon dunken:shock:. Ik heb vroeger veel pleintjesbasketball gespeeld maar er was maar 1 pleintje waar ik(1.88m) dat kon.
White man can jump(y). Vannacht beginnen de NBA finals, volg je dat nog? Zelf gok ik op de Lakers, mijn broertje is voor de Celtics.

Thank you for the respect(y) Zou willen dat ik het nu nog kon, maar mijn bierbuik zit in de weg :twisted: .
Ik moet helaas met schaamte toegeven dat ik het niet meer consequent volg. Bij mij is alles afgezwakt sinds MJ is gestopt, toen heb ik het nog ongeveer gevolgd tot aan de kampioenschap van de Lakers en daarna is het echt veel minder geworden.

Edgar Smit
06-06-2008, 07:44
Hi Jamie, Je verhaal blijft indruk op me maken, vooral omdat je zo'n 2 jaar geleden toen ik met mijn vrouw iets soortgelijks meemaakte me onmiddelijk steunde en liet weten dat kanker gelukkig niet altijd het einde betekend, die paar regels van je toen in een simpele post hebben ons toen ook steun geboden.

Inmiddels zijn we dus wat verder en is de controle bij ons nog om het half jaar, vooralsnog ziet alles er positief uit (en dan niet ziekenhuis posititef (6) ). Voor de rest een zeer goed interview en blijf genieten, ook van je kindje want voordat je het weet zijn ze groot. Elke leeftijd heeft zijn eigen voordelen, ik had 14 jaar geleden ook nooit gedacht dat ik een normaal en serieus gesprek met mijn dochter zou kunnen hebben op mijn 38ste en terwijl ik dit type schiet me ineens te binnen dat ik wel erg oud ben (6) ......

Smooth-J
07-06-2008, 16:04
Hi Jamie, Je verhaal blijft indruk op me maken, vooral omdat je zo'n 2 jaar geleden toen ik met mijn vrouw iets soortgelijks meemaakte me onmiddelijk steunde en liet weten dat kanker gelukkig niet altijd het einde betekend, die paar regels van je toen in een simpele post hebben ons toen ook steun geboden.

Inmiddels zijn we dus wat verder en is de controle bij ons nog om het half jaar, vooralsnog ziet alles er positief uit (en dan niet ziekenhuis posititef (6) ). Voor de rest een zeer goed interview en blijf genieten, ook van je kindje want voordat je het weet zijn ze groot. Elke leeftijd heeft zijn eigen voordelen, ik had 14 jaar geleden ook nooit gedacht dat ik een normaal en serieus gesprek met mijn dochter zou kunnen hebben op mijn 38ste en terwijl ik dit type schiet me ineens te binnen dat ik wel erg oud ben (6) ......


Je bent zo jong als dat je jezelf voelt.
Goed om te horen dat het goed gaat met je vrouw. Belangrijk nu is om er eigenlijk niet meer bij stil te staan en lekker te genieten van het leven.

Sander D.
11-06-2008, 08:04
ik ook

En ook ik kan weinig originelers zeggen dan dat ik me hier volkomen bij aansluit !

Chris Taylor
15-07-2008, 13:14
Respect dat je met 1.70 kan dunken. Ik ken mensen van 1.90 + die dat nog niet kunnen!

Smooth-J
15-07-2008, 18:58
Respect dat je met 1.70 kan dunken. Ik ken mensen van 1.90 + die dat nog niet kunnen!

Kon dunken, helaas ben ik wat zwaarder geworden. Maar ik kan nog wel steeds de ring aanraken.

Peter Neefs
15-07-2008, 20:20
Indrukwekkend levensverhaal Jamie!! Werd er op slag helemaal stil van. Heel erg leuk om te lezen dat je echt wel een heel erg positief ingesteld mens bent.

Inderdaad wel sjiek van je dat je met die lengte kon (heb het gelezen, ondertussen zit je bierbuik een beetje in de weg ;) ) dunken, ben zelf een 10-tal cm groter maar dunken heeft er voor mij nooit ingezeten...

Smooth-J
15-07-2008, 21:10
Indrukwekkend levensverhaal Jamie!! Werd er op slag helemaal stil van. Heel erg leuk om te lezen dat je echt wel een heel erg positief ingesteld mens bent.

Inderdaad wel sjiek van je dat je met die lengte kon (heb het gelezen, ondertussen zit je bierbuik een beetje in de weg ;) ) dunken, ben zelf een 10-tal cm groter maar dunken heeft er voor mij nooit ingezeten...

Nou bierbuik is het niet hoor, ben hem alweer aan het veranderen in een 6-psck, maar ben gewoon wat zwaarder geworden, vooral omdat ik veel fitness.

Jij speelt of hebt basketbal gespeeld?

Peter Neefs
16-07-2008, 17:48
Nou bierbuik is het niet hoor, ben hem alweer aan het veranderen in een 6-psck, maar ben gewoon wat zwaarder geworden, vooral omdat ik veel fitness.

Jij speelt of hebt basketbal gespeeld?Pleintjesbasket onder vrienden, je kent dat wel zeker? Maar ik was toch redelijk goed, al zeg ik het zelf...Bij een club gaan spelen is er nooit van gekomen (en nadien begon voetbal me meer te zeggen dan basket, alhoewel ik af en toe nog wel een een NBA-wedstrijdje meepik via internet).

Smooth-J
16-07-2008, 19:48
Pleintjesbasket onder vrienden, je kent dat wel zeker? Maar ik was toch redelijk goed, al zeg ik het zelf...Bij een club gaan spelen is er nooit van gekomen (en nadien begon voetbal me meer te zeggen dan basket, alhoewel ik af en toe nog wel een een NBA-wedstrijdje meepik via internet).


Yup, het si nu weer pleintjes tijd. Lekker met me maten een balletje schieten.

Peter Neefs
16-07-2008, 19:54
Yup, het si nu weer pleintjes tijd. Lekker met me maten een balletje schieten.Veel plezier!!!

Chris Taylor
17-07-2008, 11:46
Yup, het si nu weer pleintjes tijd. Lekker met me maten een balletje schieten.

Is toch ook wel het leukste moet ik zeggen. Heb zelf vier jaar gebald als nr. 2 en 3, o.a. Noord-Nederlands kampioen geworden. Vond het altijd errug leuk, maar op een gegeven moment komen er toch andere levenszaken om de hoek.

Smooth-J
17-07-2008, 13:08
Is toch ook wel het leukste moet ik zeggen. Heb zelf vier jaar gebald als nr. 2 en 3, o.a. Noord-Nederlands kampioen geworden. Vond het altijd errug leuk, maar op een gegeven moment komen er toch andere levenszaken om de hoek.


Ik speelde alleen op de 1 en 2.
Maar kampioen bij de Heren of Junioren?