PDA

Bekijk de volledige versie : National Treasure 2: Book of Secrets (CE) [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
03-06-2008, 15:02
National Treasure 2: Book of Secrets (CE)

Tweede actiespektakel rond mythe en geheimen van de Amerikaanse geschiedenis in HD kwaliteit.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3439)

Wedlock
03-06-2008, 15:48
"Ook bij deze titel is het spijtig dat niet de 24 bit PCM 5.1 track van de regio A uitgave is gebruikt"

De Amerikaanse versie heeft ook een Dolby True-HD track , alleen is deze 24 bits en niet 16 zoals bij onze uitgave.
National Treasure 1 heeft wel een PCM track op de US release en is ook 24 bits.

Ik denk dat Disney de overgang aan het maken is van PCM naar Dolby True-HD, steeds meer titels worden met deze codec uitgebracht.
De zojuist in Amerika aangekondigde Nightmare Before Christmas krijgt zelfs een Dolby True-HD 7.1 soundtrack van een 24 bits master.

pietdvd
03-06-2008, 16:48
Zelfde vraag als bij deel 1 zie.. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60872

Hombre
03-06-2008, 21:58
Vreemd, geen enkele opmerking over de eerder op het forum geventileerde afspeelproblemen...

Arnold van Oostrum
04-06-2008, 00:52
Vreemd, geen enkele opmerking over de eerder op het forum geventileerde afspeelproblemen...
Klopt! Bij bijna alle BD uitgaven zit een disclaimer waarop staat dat de BD met nieuwere technologiƫn ontwikkeld kan zijn dan jouw speler op dat moment heeft en daardoor niet alle functies optimaal werken. Men verwijst hiervoor naar de hardware fabrikant die een update kan uitbrengen. PowerDVD heeft ondertussen al een nieuwere build van versie 8 uitgebracht, waarmee het probleem verholpen is.


"Ook bij deze titel is het spijtig dat niet de 24 bit PCM 5.1 track van de regio A uitgave is gebruikt"

De Amerikaanse versie heeft ook een Dolby True-HD track , alleen is deze 24 bits en niet 16 zoals bij onze uitgave.
National Treasure 1 heeft wel een PCM track op de US release en is ook 24 bits.

Ik denk dat Disney de overgang aan het maken is van PCM naar Dolby True-HD, steeds meer titels worden met deze codec uitgebracht.
De zojuist in Amerika aangekondigde Nightmare Before Christmas krijgt zelfs een Dolby True-HD 7.1 soundtrack van een 24 bits master.
Ik werd hierbij op het spreekwoordelijke verkeerde been gezet doordat op de cover wel een PCM track wordt genoemd (net als bij National Treasure 1).

Frank
04-06-2008, 10:47
Ook bij Blu-ray's dus coverfouten. Ik had gehoopt dat we daar nu eindelijk verlost van zouden zijn.

blraydvd
09-11-2010, 20:57
Weer een nieuw adventure voor de heer Cage,
Vond deze persoonlijk minder dan het 1ste deel, ...Maar nog steeds meer dan een goede film!

Kwa beeld en geluid,
Geldt het zelfde als voor deel 1 gewoon uitstekend.


Greets Ferry, ...