PDA

Bekijk de volledige versie : Mission: Impossible 2 [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:01
Mission: Impossible 2 [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=59)

Rossi
04-10-2001, 11:00
Qua DVD super, maar als film niet echt je van het. Eigenlijk zijn alle akties een beetje 'over the top'....

Nathan Strik
04-10-2001, 16:14
Ja, maar this is John Woo we're talking about dude!!! Als je niet van over the top houd, moet je zijn films gewoon niet kijken, punt!!! Geweldige film!!!


Qua DVD super, maar als film niet echt je van het. Eigenlijk zijn alle akties een beetje 'over the top'....

R. Schaap
26-01-2002, 11:56
ik ben het helemaal met Nathan eens

TOPPER

Rob P.
27-01-2002, 18:25
messen, glock's, slowmotion en duiven, kortom John Woo!!!

R. Schaap
27-01-2002, 20:06
ik vind de extra's niet mooi genoeg. Het zijn alleen interviews en beelden uit de film. Alleen van de sprongen van Ethan Hunt zie je hoe het gemaakt is. Ik ben ook wel erg benieuwd naar de foefjes die er gebruikt worden en dergelijke. Daar zit erg weinig in.
ik vind het ook een groot gemis dat Mister Woo himself veel te weinig aan het woord is.

Ondanks bovenstaande kritiek ben ik er wel van overtuigd dat deze dvd in ieders collectie thuis hoort.

Groetjes van een nieuwe verslaafde

Rob P.
27-01-2002, 21:18
Nou ik vind die special van Ben Stiller als stuntman Tom Crooze echt wel grappig. Een van de grappigste special(tjes) in mijn DVD collectie.
En over die 'foefjes'...... Op mijn DVD worden stunts uitgebreid beshreven o.a. Hoe de motor stunts gedaan zijn, de stunt met dat mes vlakbij zijn oog en de parachutesprong uit de flat inclusief beelden van op de set en een toelichting van John Woo, dus.....

Nathan Strik
27-01-2002, 22:42
Nou ik vind die special van Ben Stiller als stuntman Tom Crooze echt wel grappig. Een van de grappigste special(tjes) in mijn DVD collectie. Jaah, die is echt om je te bescheuren....
Als je deze leuk vind, check dan ook ff de Deleted Scenes op de DVD van Keeping the Faith. Echt hilarisch...

Rob P.
27-01-2002, 22:45
Jaah, die is echt om je te bescheuren....
Als je deze leuk vind, check dan ook ff de Deleted Scenes op de DVD van Keeping the Faith. Echt hilarisch...

Ik denk niet dat die film snel in mijn DVD collectie zal zitten. Ondanks het feit dat ik een waanzinnige Norton fan ben, vond ik deze een beetje tegenvallen. Wel grappig maar niet om te kopen.
Maarrruh.......onee...off topic !!!!

Wesley
08-07-2002, 13:44
Als je deze disc al in je speler knetterd begin het al meteen met een supermenu... De actie in deze film is harstikke tof (ook al is het heel er fake :p)... Deze "aflevering" van Mission Impossible is very different van de eerste film, ben benieuwd wat ze met de derde doen (als ze dat plannetje nog verder laten ontwikkelen)

Rochan
14-09-2002, 23:49
Vind dit een lekkere actie film. Lekker genieten, geen moeilijke film. Vind MI 2 beter als 1. Kan deze film ook meerdere kerne zien, zonder dat het gaat vervelen. En ben heel erg benieuwd naar MI 3 van David Fincher:rolleyes: (y)

Tom L.
29-05-2003, 21:46
In de bioscoop vond ik deze film geweldig. Nu ik hem een paar keer heb gezien vind ik hem wat tegenvallen. Wel leuk dat Anthony Hopkins erin meespeelt. Vond deel 1 beter, want het verhaal was leuker, en daar moet je meer bij nadenken dan bij deze film.

Joost v.d. Ham
29-05-2003, 23:19
Dit is de enige "over the top" film die mij kan boeien, tot dusver iig. 8)

Hessel Visser
12-08-2003, 09:51
MI2 vond ik 'an sich' een aardige actiefilm. Woo pur sang, zou ik haast zeggen. Maar om nou te beweren dat dit vehikel in dezelfde filmserie (?) thuishoort als de eerste MI film....neen. de films lijken in geen enkel opzicht op elkaar. Het karakter van Ethan Hunt uit de eerste film, wordt totaal verlaten. Een James Bond-kloon doet hier zijn intrede; zij het een slechte.
Heb de film uiteraard wel in de kast staan, maar meer om de reden dat ik de score van Hans Zimmer goed vond/vind en de film een lekker zomers sfeertje ademt..haha. Resumerend: goed als actiefilm? Ja. Goed als Mission: Impossible-prent? Neen.

Athlon_2o0o
13-08-2003, 23:32
Veel overdreven (maar dan wel aardig vermakelijke) actie, maar qua verhaal een beetje slappe hap...

Rut
14-08-2003, 09:46
Ik heb nu alleen nog de VHS thuis staan :cry:
Maar deze komt echt wel als dvd in de kast, vind het een lekkere film om naar te kijken, gewoon verstand op nul!!!!

Maarten van Krimpen
04-06-2004, 14:01
Gáááááp!

Wizz-Art
05-06-2004, 15:32
ik ben het helemaal met Nathan eens

TOPPER

Daar ben ik het ook helemaal mee eens, laat 3 maar komen!

Maarten van Krimpen
06-06-2004, 15:05
ik ben het helemaal met Nathan eens

TOPPER

Daar ben ik het ook helemaal mee eens, laat 3 maar komen!

Voor mij hoeft het niet.

rkrijger
12-07-2005, 22:13
Lekkere actiefilm. Deze film heeft mij goed vermaakt.

Zeer zeker. Lekker film met voor de vrouwen lekkere mannen en voor de mannen lekkere vrouwen...

Dennis Kuijper
12-07-2005, 23:55
Lekkere actiefilm. Deze film heeft mij goed vermaakt.

Zeer zeker. Lekker film met voor de vrouwen lekkere mannen en voor de mannen lekkere vrouwen...

Ik vind hem ook cool al vind ik o.a.die motor scenes wel erg over the top gaan.

rkrijger
13-07-2005, 06:48
Ik vind hem ook cool al vind ik o.a.die motor scenes wel erg over the top gaan.

Ja, inderdaad. Niet te serieus nemen. Dat doet de film zelf ook niet... Of bv zo'n Tom Cruise die door de vlammen stoer zichtbaar is... Dat werk...

Lex v/d Moolen
13-07-2005, 17:36
Lekkere actiefilm. Deze film heeft mij goed vermaakt.

Zeer zeker. Lekker film met voor de vrouwen lekkere mannen en voor de mannen lekkere vrouwen...Thandie Newton :P

Vermakelijke film, al neigt hij te vaak naar een te grote one-man-show van Tom Cruise :?

rkrijger
13-07-2005, 21:38
Vermakelijke film, al neigt hij te vaak naar een
te grote one-man-show van Tom Cruise :?

En *dat*, Lex, ben ik wel een beetje met je eens...