PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Romyyyy



Jordy van Buel
09-06-2008, 09:04
Hieronder volgt het interview met Romyyyy (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=17728).

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat romyyyy haar interview geplaatst heeft

romyyyy
09-06-2008, 10:21
Algemeen gedeelte:

- Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
Nou dat is dus Romy. Een bittere roos schijnt het te betekenen :p En waarom Romy: mijn moeder was een grote fan van de film Sissi, waarin een of andere Romy Schneider speelde :D Ik heb de film nog steeds nooit gekeken.

- Wat is je geboortedatum?
20-03-1985, toen ik geboren werd lag er sneeuw :D

- Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?
Ik woon momenteel bij mijn schoonouders in Beuningen (ov) Daarvoor woonde ik in Losser bij mijn ouders. Als het goed is ga ik dit jaar een huisje kopen in Oldenzaal, alleen de huizenjacht verloopt nog niet zo soepel. Hebben inmiddels acht huizen bezichtigd, zaten een aantal mooie tussen die voor onze neus weg gekocht zijn :p
Nou wat valt er te vertellen over Beuningen. Als je de gaspedaal een beetje hard intrapt heb je Beuningen waarschijnlijk al gemist. Geen winkels, behoorlijk saai dus.

- Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?
Ongehuwd, al 6,5 jaar samen met mijn vriend. Die nog studeert, hij heeft geschiedenis aan de UT gestudeerd en doet er nu een lerarenopleiding achteraan. Vandaar dat we nog steeds niet samenwonen :p Er is nu eindelijk uitzicht op een vaste baan, dus druk op zoek naar een leuk huisje.

- Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?
Ik heb verpleegkunde gestudeerd. Heb in het verpleeghuis, thuiszorg en op een KDC ( kinderdagcentrum) gewerkt op een MCG groep (meervoudig complex gehandicapten).
Ik had kids tussen de 2 en 14 jaar. Erg indrukwekkend en mooi werk. Af en toe ook moeilijk aangezien de levensverwachtingen van deze kinderen niet hoog zijn. Helaas had ik bij dat werk geen uitzicht op een vaste baan en ben ik toen overgestapt naar een Logeerhuis. Hier werk ik de weekenden, en doordeweeks draai ik er de Buitenschoolse opvang en doe ik er Ambulante dienstverlening bij. Een hele andere doelgroep, hoger niveau. Veel ADHD, autisme, gedragsstoornissen etc. Veel weerstand dus :p Op een hele andere manier indrukwekkend, leuk maar af en toe ook pittig.
Op de dinsdag ben ik nog Zwemvrijwilliger op het KDC.

- Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
Jazeker, ik stap uit bed met muziek en ga naar bed met muziek. Heb een hele brede muziek smaak, er kan vanalles in mijn cd speler belanden, van nick en simon, tot harcore/hardstyle tot R&B, maar ook SOAD.
Verder is Tennis nog een grote hobby van me. Alleen om zelf te doen, niet om naar te kijken.
Eerder was voetbal ook een grote hobby, die dan weer wel om te kijken. Deed mee aan OSM, profoach, voetbabbel etc. Af en toe naar een wedstrijdje van FC Twente. Dat is sinds mijn dvd hobby een heel stuk minder geworden. Kunt niet overal tijd voor hebben :p
Ahh en mijn grootste hobby: IJS eten! en dan niet gewoon ijsjes aan een stokje. Maar echt bij een ijscotheek een coupe ijs. Gaan der meestal speciaal voor naar duitsland, daar hebben ze de meest fantastische ijscoupes. Zelfs in de winter wordt er hier veel ijs gegeten.

Ervaring met het Medium Film:

- Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
Heb een erg slecht geheugen, maar dat zullen de kinderfilms wel zijn geweest. Had er vroeger een heleboel. Lion king, reddertjes, speurneuzen, aristokatten, platvoet en zijn vriendjes :D als je begrijpt wat ik bedoel etc

- Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?
Weet niet of de titanic de eerste film was in de bioscoop die ik heb gezien. Waarschijnlijk niet, maar die is me wel het meest bijgebleven. Wist toen al dat dat niet mijn genre was. De hele bioscoop moest huilen toen hij kopje onder ging en ik zat te lachen :D Weet nog wel dat ik bij mijn eerste bioscoop bezoek bovenop het klapstoeltje ging zitten en me afvroeg waarom ik zoveel hoger zat dan de rest :p

- Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
Das nog niet zo heel lang geleden, denk een jaar of vijf geleden.

- Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?Entertainment, ik moet blij of juist verdrietig worden van een film. Het moet emoties/gevoel op roepen. Het is voor mij een goede film wanneer hij is afgelopen en ik er nog een tijd over na kan denken. Sommige films vind ik daarentegen echt kunst, bijvoorbeeld LOTR

- In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
Redelijk belangrijk, ik vind het heerlijk wanneer ik terug kom van het werk of voordat ik moet werken even lekker te genieten van een film. Ik kan zelfs balen wanneer ik te druk ben en een paar dagen geen film heb kunnen kijken, zie het echt als ontspanning.

- Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
Maakt me geen reet uit eigenlijk. De beelden zullen allemaal wel mooier zijn, maar ik volg gewoon een verhaal en maakt me niet zoveel uit hoe het eruit ziet. Ik heb wel gemerkt dat de dvd wat platter is dan de video, scheelt een hoop ruimte :D

- Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?
Nope

Film Algemeen:

- Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
Zou er niet 1 kunnen noemen denk ik. Vind Leon nog steeds een erg goede film. Verder City of god, hotel rwanda, shooting dogs, sometimes in april, the kite runner en LOTR.
Allen vanwege het gevoel/ emoties die de film weergeeft en omhoog haalt :p
Van series zijn het BOB en ER.

- Wat is je favoriete filmgenre en waarom?
Das al wel duidelijk denk ik, historisch drama, oorlogfilms en drama films en dan vooral de niet engels gesproken films. Ik kan intens genieten van het luisteren naar een anders gesproken film, italiaans, zweeds, alles eigenlijk wel.Verder kijk ik eigenlijk alles wel, kan alleen niet genieten van komedies en romantische films


- Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Ik kijk de films om hun verhaal, de acteurs maken me weinig uit. Kan erg genieten van jonge acteurs zoals in io non ho paura en the kite runner. En heb natuurlijk voorkeur voor goed uitziende donkere mannen :p

- Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Als ik kijk naar mijn top 10 en zelfs nog verder, zijn het voornamelijk allemaal verschillende regisseurs. Van de meest films weet ik niet eens wie de regisseur is. Er springt er bij mij dus niet echt een uit.

- Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
Vroeger was ik helemaal weg van George Clooney, die is nu wel een beetje oud geworden :p johnny depp, orlando bloom, kan zo wel een heel lijstje opnoemen, amar dat zou alleen op uiterlijk zijn :p

- Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
Zou ik niet weten, iedereen waardeert een film op een andere manier.

- Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
Dat is natuurlijk de Titanic, gewoon een K*Tfilm, Do I need to say more?

- Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
Pffff de laatste tijd huil ik niet meer om films, wordt volgens mij een ijspegeltje :p
Heb ooit wel eens gehuild om set it off en pay it forward

- Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
Deze maand voor het eerst een cd van een film gehaald, dirty dancing. Die is het dus niet :p leuk om een keertje te luisteren maar dan houdt het ook op. Die van LOTR wil ik ooit nog hebben. Step up 2 heb ik mijn pc ook vol me staan. En vond de soundtrack van the kite runner ook wel mooi. Meestal denk ik in een film, zo wat een mooie muziek, maar dan ben ik het de volgende dag alweer vergeten.

- Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?Gisteravond the Kite Runner, was lang geleden dat een film mij zo heeft geraakt. Vond het een schitterend verhaal. Mooie beelden, schitterende muziek, goed geacteerd. Eindelijk weer een dvd die wel in mijn dvd kast belandt en niet wordt doorgeruild :p

- Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
Het liefst alleen op de bank, tegenwoordig ook veel in de tuin en in bed met mijn latop. popcorn erbij.

- Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
Do not Disturb!

Van DVD tot HT:

- Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
Toen onze videorecorder kapot ging.

- Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?
Weet ik niet meer, weet wel dat ik helemaal weg was van de extra's op een dvd. Volgens mij was het een kinderdvd want weet nog dat ik de spelletjes zo luk vond :p
Tegenwoordig kijk ik de extra's al niet eens meer.

- Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
Verschilt erg per maand, ligt aan waar ik tegenaan loop en wat er uit komt op dvd. Denk tussen de 5 en 10 Scheelt dat de meeste gelijk weer weggaan dus mijn collectie wordt niet bepaald groter. Kan ook niet want moet nog steeds een kast erbij kopen :p
Heb er nu ongeveer 250

- Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
Ja nog een hele stapel oorlogdvd's. Bijna alle series moet ik nog aan beginnen. En verder nog iets van 10 dvd's denk ik

- Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?
Kijk alleen naar of de film me aanspreekt. Kijk vaak eerst een trailer en dan komt de film op mijn wenslijstje. Meestal zoek ik dus alleen dat wat op mijn lijstje staat.

- Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
Heb niet echt een waardevolle dvd. Alles R2NL keepcases, 1 of 2 discs en boxen van de series.

- Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
Nee van de overgang van video naar dvd heb ik al nachten wakker gelegen. Wat moet ik dan met al die dvd's? en alle dvd's die ik geweldig vind zijn vast nog niet op BLU-RAY :p


- Heb je een Home Theater setup thuis?
Nee, heb nog niet eens een eigen huis.

- Welke merken zitten daarin?
Niks dus

- Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?
Alles

- Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?
komt in de woonkamer

- Ben je al High Definition proof?
huh?

- In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
Erg belangrijk :p hoe groter hoe beter :D

De site van DVD.nl:

- Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
18-2-2007

- Hoe ben je hier terecht gekomen?
Via mijn broer, die hangt hier zo af en toe ook ergens rond

- Wat heb je geleerd van deze site?
Dat er veel leukere/betere films zijn dan die wie bij de FRS in de top 10 staan :D
En dat er veel meer winkels zijn waar je je dvd's kan kopen. Dat er heel veel genres zijn etc...

- Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?
OHT natuurlijk :D
en natuurlijk verkoop en ruil topics

- Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
nope, geen tijd voor. Alhoewel voor vijf minuten wel: even iemand een ban geven :D

- Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?
Gekost, ben veel meer dvd's gaan kopen, daarentegen, als ik die allemaal in de winkel had moeten kopen, was ik eel duurder uitgeweest.

- Hoe vaak ben je op de site te vinden?
Elke dag, erg veel :p

- Ben je verslaafd aan deze site?
valt het op?

- Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?
als het maar niet te lang duurt

- Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
Lijkt me wel een keer leuk


Tot slot:

- Hoe vond je dit interview?
Gaaf

- Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
Gabriel -2

Antwoord op de vraag van Smooth -j:
Welke sporten heb je beoefend? beoefen je?
uhmmm ballet :p gym, jazzgym, volleybal ( 1 dag ofsow :P) Tennis, Fitness toen ff een tijd niks en nu Tennis ik weer.

- Welke vraag wil je toevoegen aan het interview?
Heb je wel eens een boek gelezen van een film, zoja welke?
Alle Harry potters
LOTR
ex drummer
en de volgende die ik ga lezen wordt de vliegeraar natuurlijk :p

Jordy van Buel
09-06-2008, 10:32
Even wat aangepast voor de verduidelijking ;)

Leuk interview romy (y) Waar komt die passie voor oorlogfilms vandaan? (ik heb het namelijk ook)

Hugo R
09-06-2008, 10:41
Het is in ieder geval duidelijk te zien nu dat je al ervaring hebt met voetbalpooltjes ;)

romyyyy
09-06-2008, 10:46
Even wat aangepast voor de verduidelijking ;)

Leuk interview romy (y) Waar komt die passie voor oorlogfilms vandaan? (ik heb het namelijk ook)

Ik ben een ontzettend gevoelsmens. Oorlogfilms zijn vaak indrukwekkende films waarvan de beelden je lang bij blijven. Denk ook dat ik ze daarom vaker herzie dan een gewone film.

En mijn vriend is (bijna) geschiedenisdocent en ik krijg dus zo af en toe de nodige geschiedenislessen waardoor ik het ook interressant ben gaan vinden.
Is met vakanties ook wel handig, nooit een gids nodig met de excursies :p

Jordy van Buel
09-06-2008, 10:52
Oorlogfilms zijn inderdaad indrukwekkend te noemen. Heb je nog persoonlijke toppers op dat gebied?

Bambi
09-06-2008, 11:04
Nou wat valt er te vertellen over Beuningen. Als je de gaspedaal een beetje hard intrapt heb je Beuningen waarschijnlijk al gemist. Geen winkels, behoorlijk saai dus.
Behalve dan die ene dag in juli als de hele 4Daagse-stoet langstrekt. Als deelnemer kan ik inderdaad overigens wel bevestigen: als je even stevig doorloopt, merk je niet eens dat je Beuningen voorbij bent :mrgreen:
Overigens is de sfeer in Beuningen meestal wel goed. Een leuke "bijna-afsluiter" van de tweede wandeldag. Dan hoeven we alleen nog maar de Weurtse sluis over en een stukje door de stad Nijmegen.

Verder: leuk interview!

romyyyy
09-06-2008, 11:07
uprising, colditz, saving private ryan, over there, the longest day, NaPolA, i am david.
Ze zijn eigenlijk allemaal wel goed, heb er nu ongeveer 100

romyyyy
09-06-2008, 11:08
Behalve dan die ene dag in juli als de hele 4Daagse-stoet langstrekt. Als deelnemer kan ik inderdaad overigens wel bevestigen: als je even stevig doorloopt, merk je niet eens dat je Beuningen voorbij bent :mrgreen:
Overigens is de sfeer in Beuningen meestal wel goed. Een leuke "bijna-afsluiter" van de tweede wandeldag. Dan hoeven we alleen nog maar de Weurtse sluis over en een stukje door de stad Nijmegen.

Verder: leuk interview!

Dat is de verkeerde Beuningen :mrgreen: Deze beuningen ligt in overijssel

Dennis Vansant
09-06-2008, 11:10
Nou, goh, je haat Titanic, hebt een goed hart als het op het helpen van de medemens aankomt, je bent een vrouw...

Dump dat vriendje van je en trouw met me (6)

Achjah, dan maar niet ;) mooi interview, en ik denk vrij a-typisch voor de gemiddelde vrouwelijke filmkijker ^^

Gaberiel-2
09-06-2008, 11:22
Leuk interview... en bedankt voor de uitnodiging...!! zal alvast maar eens beginnen... ;)

Bambi
09-06-2008, 11:28
Dat is de verkeerde Beuningen :mrgreen: Deze beuningen ligt in overijssel
OK.... Maar ook die Beuningen is dus inderdaad een klein rotplaatsje.... Blijkbaar naamsgebonden :mrgreen:

Maar ik wist dus niet dat er in Overijssel ook een Beuningen was... :oops:

romyyyy
09-06-2008, 11:44
OK.... Maar ook die Beuningen is dus inderdaad een klein rotplaatsje.... Blijkbaar naamsgebonden :mrgreen:

Maar ik wist dus niet dat er in Overijssel ook een Beuningen was... :oops:


in 2004 telde Beuningen 270 inwoners :p waaronder herman finkers :p
En jonge leu en Oale Groond is hier opgenomen, maar die serie kennnen jullie vast niet

Bambi
09-06-2008, 11:58
in 2004 telde Beuningen 270 inwoners :p waaronder herman finkers :p
En jonge leu en Oale Groond is hier opgenomen, maar die serie kennnen jullie vast niet
Ken de serie niet (in zoverre: nog nooit gezien). De titel van de serie heb ik wel eens ergens gelezen!
Ik kom zelf overigens niet uit het oosten van Nederland. Geboren en getogen in de randstad.

Enne.... Herman Finkers ken ik wel, maar heb me nooit verdiept in zijn biografie en wist dus niet dat hij uit Beuningen komt.

Dennis Vansant
09-06-2008, 11:59
in 2004 telde Beuningen 270 inwoners :p waaronder herman finkers :p
En jonge leu en Oale Groond is hier opgenomen, maar die serie kennnen jullie vast niet
JAWEEEEL!!! :mrgreen:

M'n moeder heeft er nog een stukje van opgenomen, ik heb er Twents door leren verstaan :)

romyyyy
09-06-2008, 12:02
JAWEEEEL!!! :mrgreen:

M'n moeder heeft er nog een stukje van opgenomen, ik heb er Twents door leren verstaan :)

haha, best lastig he dat twents. Ik praat ook wel redelijk plat, maar van dat echte twents versta ik zelfs de helft nog niet.

Dennis Vansant
09-06-2008, 12:04
Je ziet Finkers z'n gevoel voor humor er ook in, door de é-norm vergezochte plotwendingen, héérlijk :)

Neil
09-06-2008, 12:54
Nice on (y)

Ingmar B.
09-06-2008, 13:32
Leuk interview! Ook ik vind oorlog thema's interessant en kijk dan ook veel documentaire's en films over oorlogen, en je houd van voetbal..;)

Dennis Oosterhuis
09-06-2008, 13:43
Leuk interview Romy. Dankbare baan heb je, een hekel aan Titanic, in love with TLotR, houdt van voetbal EN je bent een vrouw. Pfff...perfecto... :wink: (y):p

Seus
09-06-2008, 14:17
Je bent genoemd naar Romy Schneider en hebt de Sissi-trilogie nog niet gezien. Mijn echtgenote heeft deze wel ..tig keer gezien. Op dvd hoeft zij deze niet, kijkt gewoon als die weer eens op tv voor bij komt (ook ..tig keer per jaar op de nederlandse, belgische, duitse tv, etc.)(6) .

Trouwens, ik wens je vriend nu al succes als hij voor de klas komt te staan als geschiedenisdocent:-P . Bij ons op school vinden de meeste leerlingen dit maar een ... vak. Heb ik nooit begrepen, geschiedenis is boeiend als het maar goed gebracht wordt (en dan niet alleen maar droog jaartallen uit je hoofd leren).

Patrick van den Hul
09-06-2008, 14:32
geschiedenis is boeiend als het maar goed gebracht wordt (en dan niet alleen maar droog jaartallen uit je hoofd leren).

Precies! Ik had op de middelbare school een docent die het gewoon op een hele leuke manier kon vertellen, als een goed boek, heel verhalend. Natuurlijk moesten we ondertussen druk schrijven en werden er de nodige jaartallen, namen en gebeurtenissen genoemd.

Voor de toets nam hij dan simpelweg de aantekeningen van iemand en ging hij daar 10 vragen uit stellen, elk voor één punt. Meestal gooide hij er ook nog een cryptische aanwijzing bij in, om je te helpen met het antwoord. Je had echter alleen wat aan die aanwijzing als je ook goed geleerd had.

De schoolleiding was het niet helemaal eens met deze manier van toetsen, maar ik heb daar uiteindelijk meer geleerd dan voor menig ander vak. Misschien is mijn interesse voor historische films daar ook wel ontstaan.

Moraal van het verhaal: Romy, geef maar door aan je vriend dat hij er wat leuks van moet maken, dan heb je de aandacht vanzelf te pakken :p

patrick434
10-06-2008, 13:11
Tja, Wat mensen tegen geschiedenis hebben weet ik niet...
heb het zelf naat mijn Natuurprofiel erbij gekozen, sompelweg omdat t me intresseert...

Axel de Mol
10-06-2008, 14:13
Goed interview Romy ;) Je hebt dezelfde instelling als ik, een film moet je kijken voor het vermaak, je moiet er zelf blij van worden :)

Lex v/d Moolen
10-06-2008, 17:02
Leuk interview Romy :)


En waarom Romy: mijn moeder was een grote fan van de film Sissi, waarin een of andere Romy Schneider speelde :D Ik heb de film nog steeds nooit gekeken.Ik zou dat gewoon zo houden als ik jou was :mrgreen:

romyyyy
10-06-2008, 20:27
haha, heb het in ieder geval nog niet op de planning staan hoor Lex.

Koudijs
10-06-2008, 23:12
Klopt wat is Titanic een K8tfilm... ik lach bijna in een deuk in de bios toen ik hem keek.... iedereen om mij heen te snikken... begon ik te lachen... vond men niet zo leuk :p.

Verder leuk interview (super dat je vrijwilligerswerk doet) en veel succes met je huisje!

Angels vs demons
10-06-2008, 23:33
leuk interview :)

Nielsje
11-06-2008, 19:32
Moraal van het verhaal: Romy, geef maar door aan je vriend dat hij er wat leuks van moet maken, dan heb je de aandacht vanzelf te pakken :p

Gelukkig is al een behoorlijke tijd op de lerarenopleiding ook de trend dat er meer gedaan moet worden dan simpelweg feitenkennis opdoen. Helaas slaan enkele collegea daar zo in door dat het blijft bij films kijken en historische kwartetjes of ganzenbord maken.
Sowieso als je als docent goed laat zien dat je het zelf echt prachtig vindt dan heb je vaak nog wat meer geïnteresseerden.

Patrick van den Hul
11-06-2008, 20:21
Gelukkig is al een behoorlijke tijd op de lerarenopleiding ook de trend dat er meer gedaan moet worden dan simpelweg feitenkennis opdoen. Helaas slaan enkele collegea daar zo in door dat het blijft bij films kijken en historische kwartetjes of ganzenbord maken.
Sowieso als je als docent goed laat zien dat je het zelf echt prachtig vindt dan heb je vaak nog wat meer geïnteresseerden.

Films en spellen zijn mijns inziens ook niet echt nodig. Het gaat er meer om dat de stof wat 'verhalender' wordt gebracht, daar is het vakgebied bij uitstek geschikt voor.

-Jaap-
11-06-2008, 20:39
- Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
Nee van de overgang van video naar dvd heb ik al nachten wakker gelegen. Wat moet ik dan met al die dvd's? en alle dvd's die ik geweldig vind zijn vast nog niet op BLU-RAY :razz:



Niet wakker liggen, Blu-ray spelers kunnen ook gewoon DVD schijfjes spelen, dus dat is geen probleem.

Ik ben zelf wel van plan de overstap te gaan maken, als de boel een tikje goedkoper wordt.

Maar een goed HD beeld is gewoon smullen.

Je geeft ook aan van een groot scherm te houden, dus dan wordt HD helemaal interessant.

Bettina
11-06-2008, 20:52
Leuk interview!

romyyyy
11-06-2008, 21:03
Niet wakker liggen, Blu-ray spelers kunnen ook gewoon DVD schijfjes spelen, dus dat is geen probleem.

Ik ben zelf wel van plan de overstap te gaan maken, als de boel een tikje goedkoper wordt.

Maar een goed HD beeld is gewoon smullen.

Je geeft ook aan van een groot scherm te houden, dus dan wordt HD helemaal interessant.

Dat scheelt heel wat nachtjes wakker liggen ja. Maar de dvd's bevallen me tot nu toe nog prima. zal ooit ook wel overstappen, maar nu nog niet :p

Marcel v/d H.
12-06-2008, 07:51
Leuk interview!

Smooth-J
12-06-2008, 18:17
Addicted to iceream en dan zo'n buikje hebben.......(y)

Ik moest trouwens erg lachen dat je op de klapstoel ging zitten in de bios. Zag het al helemaal voor me. Maar was er niemand bij je die er wat van zei?

romyyyy
12-06-2008, 18:18
jawel mijn broer, maar die vond het niet nodig om mij er wat van te zeggen :p

Smooth-J
12-06-2008, 18:34
jawel mijn broer, maar die vond het niet nodig om mij er wat van te zeggen :p



Hahahaha, tsja die vervelende broertjes ook altijd.

Of was jij meestal diegene die pestte? Zie ik je goed voor aan.:twisted:

romyyyy
12-06-2008, 18:37
Hahahaha, tsja die vervelende broertjes ook altijd.

Of was jij meestal diegene die pestte? Zie ik je goed voor aan.:twisted:

nee hoor, mijn broer en ik zijn twee handen op 1 buik, altijd al geweest. Schelen ook maar een jaartje, dus altijd gezellig samen stappen etc :-P

Smooth-J
12-06-2008, 18:51
nee hoor, mijn broer en ik zijn twee handen op 1 buik, altijd al geweest. Schelen ook maar een jaartje, dus altijd gezellig samen stappen etc :-P


Oh, dat is zeker cool. Heb je trouwens nog meer broers en zussen?

romyyyy
12-06-2008, 18:54
nope alleen een broer, die komt hier niet verder dan TKA en TRA. Saai hoor! maar af en toe ook maar goed, zou hem niet in het OHT willen hebben :D

Smooth-J
13-06-2008, 05:36
nope alleen een broer, die komt hier niet verder dan TKA en TRA. Saai hoor! maar af en toe ook maar goed, zou hem niet in het OHT willen hebben :D

Hoezo, bang dat we andere details van je te weten komen?;) :twisted:

romyyyy
13-06-2008, 08:19
haha nee hoor, ik zou nie willen dat hij ziet wat ik allemaal in het OHT zeg :twisted: