PDA

Bekijk de volledige versie : Anger Management [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
09-06-2008, 18:29
Anger Management

Woedebeheersing in High Definition met Jack Nicholson als de psychotische dokter Goosfraba!

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3440)

denizg
09-06-2008, 22:27
Wat ik me dus al een hele tijd afvraag is waarom 'dit soort' film in BR worden uitgebracht?

Wat heb je er aan als dit soort films met beter beeld of beter geluid te zien en horen is. Het is visueel niet spannend en qua geluid boeit het ook niet.

.:Quadran:.
10-06-2008, 06:30
Ik vind het ook een tegenvallende film.

Er zijn interessantere films voor een blu ray transfer.

rein
10-06-2008, 08:51
Waarom kan disney nou wel de ondertitels mooi boven de zwarte balk plaatsen ,
en waarom kunnen die andere dat nou niet

-Jaap-
10-06-2008, 10:33
Dat verschilt van maatschappij tot maatschappij, puur besluitvorming over het authoren.
Maar het inderdaad vervelend voor mensen die een masking of scope systeem gebruiken.
Er zal wel een oplossing voor op de PC komen, zoiets als TheaterTek, maar voor stand-alones...

TJ Weissel
10-06-2008, 15:23
Vraag me ook af waarom DVD.nl niet meer tijd steekt in reviews die wel nuttig zijn.. anger management .. denk niet dat er veel mensen die deze film gaan aanschaffen laat staan dubbeldippen.

Frank
10-06-2008, 15:27
Het lijkt me logisch dat DVD.nl deze film recenseert. Die hebben ze van de maatschappij ontvangen. Ik denk trouwens niet dat DVD.nl zich afvraagt of een film nu wel of niet nuttig is om te recenseren. Bovendien, smaken verschillen. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die wel geïnteresseerd zijn in deze titel.

Werner
10-06-2008, 18:34
Vraag me ook af waarom DVD.nl niet meer tijd steekt in reviews die wel nuttig zijn.. anger management .. denk niet dat er veel mensen die deze film gaan aanschaffen laat staan dubbeldippen.

Ik heb er ook twee uur van mijn leven aan versmost... boutfilm...

rveldhuizen
13-06-2008, 07:55
tja, dit was een van die films die ik niet had hoeven aanschaffen op DVD, maar ja, als nicholson fan koop je wel eens wat blind

Raymond Gelmers
19-12-2008, 15:45
Zo kunnen smaken verschillen he..

Ik vind dit juist 1 van de beter Hollywood comedies. Al prefereer ik over het algemeen comedies die NIET van Hollywood afkomstig zijn (In china they eat Dogs is een mooi voorbeeldje), Anger Management was zeker vermakelijk. Jack Nickolson maakt de film absoluut hilarisch met zijn typetje. Al twee keer gezien en zal zeker nog een derde kijkbeurt krijgen :grin: