PDA

Bekijk de volledige versie : Sony Bravia Z/ F1 serie, wanneer in NL?



Beezztie
14-06-2008, 14:23
Zag op de sites van Sony USA en Japan een nieuwe serie Bravia's die me op papier erg aanspreken. In Japan heet deze de F1 serie en in de US de Z4100. Iemand enig idee wanneer dus in NL uit zal komen? Vind de 46X3500 erg fraai maar design en specs van die nieuwe serie zijn er beter uit.

Toinebos
15-06-2008, 14:28
Ik ben hier dus ook erg benieuwd naar.
Mijn oog is nu gevallen op de 40w4000. Maar toen ik las dat de nieuwe serie in de herfst uitkomt wil ik graag nog even wachten op de 40z4100.
Is hier al iets meer over bekend? En wat zullen de prijzen doen?
Ikzelf kan niets vinden buiten wat amerikaanse forums waar je als europeaan niet veel aan hebt. Misschien hebben jullie andere bronnen?
alvast bedankt.

Beezztie
15-06-2008, 17:41
Ik ben hier dus ook erg benieuwd naar.
Mijn oog is nu gevallen op de 40w4000. Maar toen ik las dat de nieuwe serie in de herfst uitkomt wil ik graag nog even wachten op de 40z4100.
Is hier al iets meer over bekend? En wat zullen de prijzen doen?
Ikzelf kan niets vinden buiten wat amerikaanse forums waar je als europeaan niet veel aan hebt. Misschien hebben jullie andere bronnen?
alvast bedankt.
Ik was zelf vd week bij Foka in Rotterdam die vertelde dat er eind deze maand / begin volgende maand een nieuwe serie van Sony uit zou komen. Of dat deze serie is en of het idd al zo snel is, geen idee. Hoopte dat er op dit forum misschien iemand meer wist.
Kan ook extra aantrekkelijk zijn om een ..x3500 te kopen als de vervanger er is..