PDA

Bekijk de volledige versie : Dolby digital reclame op dvd's



ukrcman
05-09-2001, 21:35
Waarom zetten ze die gaave dolby digital clips niet op alle dvd's juist voor de film begint? Die geven mij altijd zo een lekkere kick.

Alex van den Berg
06-09-2001, 00:26
Ach... Ze moeten iedereen tevreden houden... :)

Ik probeer ze nog steeds, tegen beter weten in, door te zappen... :D

Eric van Ballegoie
06-09-2001, 00:53
Columbia is momenteel de enigie die systematisch de Dolby Digital 'City' demo vooraan elke film plakt. Tegenwoordig gebruiken ze trouwens ook wel eens de 'train' demo.

De een vindt deze trailers erg leuk, de ander vindt het irritant. Persoonlijk ben ik ze liever kwijt dan rijk, met name de City demo. Deze begint met een enorme dreun en aanzien ik mijn versterker altijd een aardig eindje heb openstaan :D wil ik nog wel eens uit mijn stoel schieten als ineens die City trailer weer voorbij komt :rolleyes:

Koofie
06-09-2001, 16:01
van mij mogen ze erbij !

en vooral die van DTS , dan ramt dat geluid echt je lijf door.
Net als in de Bios die D T S letters die zo op het beeld worden geduwd.

DOEN, gooi ze er op

ukrcman
06-09-2001, 17:02
Ja altijd die city demo word na een tijd ook afgezaagd. Maar er zijn veel verschillende van digital,DTS. De beste is nog altijd de laatste THX met het robotje :D

Nathan Strik
06-09-2001, 19:04
Ik vind die Dolby Digital met dat water overal om je heen ook errug subtiel en heel gaaf... Is een teken dat het niet hoeft te "knallen" om indrukwekkend te zijn.

ukrcman
06-09-2001, 23:42
Dat is waar. Het is gewoon de vorm,kwaliteit en het specifiek gebruik van alle kanalen dat het jusit zo mooi maakt. Natuurlijk is het gebruik van digital nog altijd het belangrijkste in de film zelf :)

Martin van Tuijl
07-09-2001, 14:06
....wil ik nog wel eens uit mijn stoel schieten als ineens die City trailer weer voorbij komt :rolleyes:

LOL :D
Dat is mij ook wel eens gebeurt met de knop op 10. En dan moet je net een slok van je hete koffie willen nemen... :D

Martin van Tuijl
07-09-2001, 14:17
Ik vind ze meestal wel aardig, maar het is voor mij niet echt nodig.
Op Close Encounters Of The Third Kind krijg je trouwens, als je DTS insteld, een DD en DTS trailer voor je kiezen... das ook weer wat overdreven naar mijn smaak..

Marty vanluit
07-09-2001, 15:23
die voorfilmpjes doen mij er altijd aan herinneren dat ik zo'n lekker geluid in mijn huiskamer heb. Vooral omdat bij de meeste films het dolby digital "ruimtelijke effect" niet ten volste benut wordt.

Marty

martin
07-09-2001, 18:03
ook de logo's van film maatschappijen worden vaker spectaculairder neer gezet, met kick geluid.

Nathan Strik
07-09-2001, 18:13
Ik vind die nieuwe van Columbia erg goed. Ook het Universal logo is nog steeds een van mijn favorieten...



ook de logo's van film maatschappijen worden vaker spectaculairder neer gezet, met kick geluid.

ferry8
02-07-2002, 21:53
een goede opwarmer voor deen dvd....!1

Kasper P.
02-07-2002, 21:57
Ja iid die van DD is heel cool vooral de geluiden (da's ook de bedoeling he!:o ) ik vindt alleen dat de animatie's wat mooier mogen! :rolleyes: Maja niet alles kan geweldig zijn!

BrianB
02-07-2002, 21:59
Ik vind het wel geinig, maar ze hoeven het van mij niet bij alle dvd's te doen, dan word het weer zo eentonig, ik heb laatst weer een nieuwe gezien, was in de bioscoop, een of andere egyptische, en ik kan niet vertellen hoe die gaat, want dat ben ik vergeten, erg hard geluid was het in ieder geval niet.

Rossi
02-07-2002, 22:21
Ik heb hier een demo liggen van Dolby met iets van 8 trailers. Ik vind ze allemaal geweldig. Het is waar de City-trailer koste me wel eens een kop koffie over mijn broek heen, maar het geeft je toch een machtig gevoel. Je waardeert je HT gelijk weer.

Frank
02-07-2002, 22:26
Ik heb laatst weer een nieuwe gezien, was in de bioscoop, een of andere egyptische, en ik kan niet vertellen hoe die gaat, want dat ben ik vergeten, erg hard geluid was het in ieder geval niet.

Volgens mij staat deze op de DVD van Stargate (de film).