PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Tom L.



Jordy van Buel
23-06-2008, 08:43
Hieronder volgt het interview met Tom L. (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=5007).

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Tom L. zijn interview geplaatst heeft

Patrick van den Hul
23-06-2008, 10:09
Herkenbaar met die SE's en het nooit kijken van de extra's. Ik koop nu ook steeds vaker 1diskers. Overigens vind ik Falling Down zelf ook een prima film, eigenlijk vreemd dat die hier nog steeds niet in de kast staat. Jurassic Park en Free Willy zijn voor mij ook jeugdsentiment en eerstgenoemde heeft de filmliefde behoorlijk aangewakkerd.

Waar ik wel benieuwd naar ben: Je woont op kamers in Amsterdam? Waar haal je de ruimte vandaan voor bijna 1000 DVD's?

Overigens snap ik je aversie voor Russel Crowe niet zo goed. Ik vind het een uitstekende acteur, hij mag dan in real life een eikel zijn, dat maakt voor mij geen verschil voor wat betreft zijn prestaties als acteur ;)

En nog een vraagje: Nu je bijna afstudeert, wat voor werk wil je gaan doen en waar?

Jordy van Buel
23-06-2008, 10:11
Dus je gaat beweren dat je Ray (met Jamie Foxx) niet hebt gezien? :p

Leuk Interview! (y)

Bettina
23-06-2008, 10:22
Leuk interview!
Geweldige site heb je. Wel gaaf al die handtekeningen. :)
kon helaas je verslag niet vinden over Music and lyrics.

Gaberiel-2
23-06-2008, 10:56
Leuk interview... (y)...

Bill Murray is ook één van mijn favoriete acteurs. Zowel Stripes als Groundhog day staan in mijn top 5 leukste comedy's en Lost in Translation vind ik ook helemaal super...

We moeten het de derde er maar eens over hebben... ;)

romyyyy
23-06-2008, 11:34
leuk interview :D!

Marcel v/d H.
23-06-2008, 13:10
Leuk interview. Ach en idereen heeft zo zijn mindere kanten, dus dat Ajax verhaal is je vergeven :)

Kendorjia
23-06-2008, 13:56
Leuk interview idd... Eindelijk nog een Engeland liefhebber (y)

en gaaf dat je met al die sterren op de foto staat man..Ik vind het zeker geen verkeerde of domme hobby of wat dan ook, ik zou het zelf ook best willen maar heb er gewoon het lef niet voor :P Nou ja op zich erop afstappen en vragen zou nog wel gaan maar ik denk dan altijd, ach die mensen moeten al constant op de foto en dergelijke, laatste wat ze nu wel willen is nog iemand die erachter komt zagen, dus ja..

Mss toch maar eens doen dan :p

ik had al wel van vele mensen gehoord dat Anthony Daniels hele gave vent is (y)

Hugo R
23-06-2008, 14:42
- Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?

Ik ben bij twee andere forums al een keer crewmember geweest, dus weet in ieder geval wel wat het inhoud. Ik denk echter niet dat ik hier ooit crewmember zal worden door de onzin die ik allemaal heb uitgehaald ;).
Vertel :razz:

Lex v/d Moolen
23-06-2008, 17:27
Een aantal dingetjes wist ik al, maar toch erg leuk om te lezen. Je laat heel duidelijk je af- en voorkeuren weten (y)

Dennis Oosterhuis
23-06-2008, 19:47
Leuk interview Tom. Veel overeenkomsten ook, Ajax, de muzieksmaak, handtekeningen, Jurassic Park...en ook de Rocky films vind ik erg goed, moet deel 1-5 nog altijd aanschaffen... :)

Dennis Oosterhuis
23-06-2008, 23:51
In navolging van de Big Lebowski DVD.nl meeting een Green Streat Hooligans meeting houden? :twisted: ;)
Gezellig met elkaar bubbles in de lucht blazen en met kapotgeslagen bierflesjes elkaars keel doorsnijden. Klinkt als een succesformule! (y) (6)

Lex v/d Moolen
24-06-2008, 16:53
Te Beverwijk ? :razz:

Seus
24-06-2008, 17:14
Een mede-limburger (y) , leuk interview.

Op welke middelbare school heb jij je tienerjaren doorgebracht. (voor ingewijde Rolduc, Eijkhagencollege, Rombouts)?

Gladiator en zeker Braveheart (met een glansrol voor Mel Gibson zowel als acteur en regisseur) behoren bij mijn favorieten, maar ach smaken verschillen.

Seus
24-06-2008, 20:06
Sintermeerten College ;).

Die was ik in mijn rijtje nog vergeten :wink:.

Flying Dagger
25-06-2008, 22:20
Ik zit nog steeds te wachten op een paar van die foto's van mooie Koreaanse actrices Tom, duurt allemaal weer veeeels te lang! ;)

Leuk interview, gozerd :)

Angels vs demons
26-06-2008, 22:00
- Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?

Ik weet niet meer wat de eerste film is geweest die ik ooit heb gezien, maar de eerste in de bioscoop was De Kleine Zeemeermin. De eerste ‘echte’ film die ik zag was Last Action Hero. Ik was toen 8 jaar oud en Arnold Schwarzenegger was toen natuurlijk helemaal te gek. Met een verjaardagspartijtje van een klasgenootje zijn we toen daar heen gegaan, want ja het was natuurlijk wel heel stoer om als achtjarig jongetje naar een film van Arnold Schwarzenegger te gaan.

- Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?

De eerste echte film waar ik helemaal gek van was was Jurassic Park. Ik was als jongetje helemaal gek van dinosaurussen. Ik kon dan ook eerder Tyrannosaurus Rex schrijven dan Miep bij wijze van spreken. Ik wist echt alle beesten van naam en had er tig boeken van thuis liggen. Ook tekende ik ze altijd. Toen Jurassic Park eenmaal uitkwam werd het natuurlijk erger. Er waren ineens veel meer boeken te krijgen en veel meer plastic dino’s. In 1993 ben ik toen samen met mijn vader naar Jurassic Park in de bioscoop geweest en dat was eigenlijk de beste bioscoopervaring tot nu toe. Ik vond de film echt helemaal te gek. Ik heb die avond wel nog in bed liggen huilen, want ik had aan mijn ouders gevraagd of Jurassic Park ook op video uit zou komen en toen zeiden ze dat het niet zo hoefde te zijn, waarschijnlijk om te voorkomen dat ik elke dag ging vragen of hij al uit was.



Hahaha kunt zien dat je ongeveer even oud bent als ik!
Last action hero, disney films in de bios, jurasic park en een dino gekte! haha

arjan_ufo
27-06-2008, 14:09
met Neve Campbell op de foto.......
Inmense jaloezie van mij uit is op zn plek hier

pfan
02-07-2008, 18:47
- Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?

Mijn favoriete film is King Kong 1933. Ik was sinds kinds af aan altijd al gek van gestoorde dieren. Dinosaurussen, krokodillen, haaien etc. Zelf heb ik wandelende takken en kleine piranha’s gehad. Toen ik King Kong 1933 voor het eerst zag in 2003 was ik meteen verkocht. Het ziet er soms misschien een beetje krakkemikkig uit, maar wat een film! Het bevat eigenlijk alle soorten genres: avontuur, horror, actie, drama en romantiek. En wat te zeggen over Faye Wray, wat een fantastische rol zet zij neer als eigenlijk de eerste scream queen! Paar jaar terug heb ik de tin van de film gekocht met allerlei making offs. Echt fantastisch om te zien! Daarnaast heb ik op het moment ongeveer een tiental boeken over het maken van de diverse King Kong films, waaronder ook de autobiografie van Faye Wray. Eigenlijk verzamel ik van alles van de diverse King Kong films, maar de 1976 en 1986 versies vind ik eigenlijk maar zeer matig. Ik denk niet dat ik ooit een film zal zien die ik beter zal vinden.



Deze is ook een absolute favoriet van mij! (y)

Coen P.
03-07-2008, 15:05
Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?

Peter Rietveld
--> niet dus :(

Wie wel? Tom? Help...:)

DanielC
03-07-2008, 16:01
leuk interview!

Patrick van den Hul
03-07-2008, 16:44
Wie wel? Tom? Help...:)

Het is inderdaad de bedoeling dat Tom nu iemand anders kiest, Peter Rietveld is de week daarop aan de beurt.

Patrick van den Hul
03-07-2008, 20:57
Ohja mijn interview klopt niet meer... Op het moment volg ik namelijk geen studie :mrgreen:.

Geslaagd?

Tom L.
03-07-2008, 21:03
Geslaagd?

Yes... School's out forever! :mrgreen:

Patrick van den Hul
03-07-2008, 21:10
Yes... School's out forever! :mrgreen:

Gefeliciteerd!! (y)

Weet je al waar je aan de slag gaat? Of eerst even rustig vakantie nemen?

Dennis Oosterhuis
03-07-2008, 21:22
Gefeliciteerd Tom! :bier:

Lex v/d Moolen
03-07-2008, 21:53
Way to go Tom :bier:

theThinWhiteDuke
04-07-2008, 06:17
Yes... School's out forever! :mrgreen:
http://imagecache2.allposters.com/images/pic/POP/WB8188%7EAlice-Cooper-Schools-Out-Posters.jpg
Congrats....!

Ik ga vandaag al met het interview aan de slag; volgende week zal ik het wel afhebben!

Patrick van den Hul
29-07-2008, 19:32
Gefeliciteerd Tom!

Ludo Keeris
02-08-2008, 10:16
Blijf je in Amsterdam hangen of ga je terug naar Limburg?

Dennis Oosterhuis
02-08-2008, 11:12
Kom gezellig naar Haarlem! (y) :p

Dennis Oosterhuis
02-08-2008, 12:29
Kan natuurlijk ook, zo ver is het niet. Weet alleen niet hoe het zit met het woningaanbod aldaar?
Mmjah...dat weet ik zo 1-2-3 ook niet. Mijn huidige woning is me ook zomaar in de schoot geworpen... :)

BrianB
08-08-2008, 14:51
- Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?

Ja, een gigantische. Heb nog de volgende series liggen: ER seizoen 8-10, Masters of Horror seizoen 1-2.1, Monty Python’s Flying Circus 1-4, Black Adder 1-4, Bottom 1-3, Police Squad, All Stars 1-3, Millennium 1-3, Angel 1-5, Heroes, Flodder en Twilight Zone.

Zeg, ga die dan eens gauw kijken! :D. Werkelijk waar een topserie.