PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Pricewatch



Alexander de Mol
05-09-2001, 22:56
Is het misschien een idee om een forum te maken waarbij dvd.nl forumleden (scherpe) DVD prijzen, DVD aanbiedingen e.d. kunnen posten?
Wellicht onder te verdelen per regio. Ik ben benieuwd naar de reacties.

Remco de Swart
06-09-2001, 10:25
Het zou inderdaad handig zijn als daar een apart forum voor te beginnen. Na staan deze tips verspreid door het gehele forum zoals bij de Thread: dinosaur prijsvergelijking of de Thread: special over kopen via het internet. Ik denk wel dat je de regio's dan in 1 forum moet houden. Aangezien het kopen van DVD's uit een andere regio aanzienlijk voordeel kan opleveren.

Geert Kranendonk
06-09-2001, 10:41
Absoluut mee eens !
Ik ben vaak op zoek naar de laagste prijzen, en heb al veel aan tips uit newsgroups en forums gehad...... We kunnen allemaal een hoop geld besparen door elkaar op de hoogte te houden van aanbiedingen.

Ik koop zelf redelijk vaak naast Regio 2 ook Regio 1 en Regio 4, dus scheiden naar regio lijkt me ook zeer praktisch.

Fred van Putten
06-09-2001, 11:15
Graag!

Het is op zich al een sport om zo voordelig mogelijk aan je DVD's te komen. Leveranciers en informatie voldoende lijkt mij.:)

Marty vanluit
06-09-2001, 12:48
Puik plan!
Die krengen worden steeds duurder, vandaar dat ik mijn DVD'tjes nu bestel bij play247.com (UK) en EzyDVD.com.au (australie).

Scheelt zo'n procentje of 20-30 per DVD ! Tel uit je winst!

(alleen wel voor credithouders)

Marty

Alexander de Mol
08-09-2001, 11:24
Heren forumbeheerders,

Bij hoeveel stemmen of bij welk percentage wordt hier iets mee gedaan? Ik heb nog geen reactie van jullie mogen vernemen.

Vriendelijke groet.
Alexander

Koen Crijns
08-09-2001, 12:32
Alexander (en de rest),

We gaan hier zeer binnenkort even met de Crew over overleggen. Op zich is het zondermeer een goed plan, de vraag is even in welke vorm we het gaan aanpakken.

Alexander de Mol
13-09-2001, 15:46
Koen,

Niet dat ik ongeduldig ben ;) ... maar wat is volgens jouw definitie zeer binnenkort?

Ik kom namelijk regelmatig aanbiedingen tegen die ik wel zou willen posten...

Alexander

Geert Kranendonk
13-09-2001, 16:04
En die aanbiedingen zou ik dan wel weer willen weten natuurlijk ! :D

Marty vanluit
14-09-2001, 12:49
plan:
post ze gewoon een tijdje hier, totdat de crew er uit is of die post er inderdaad komt..

Ik begin wel:
Bij Bart Smit kun je tegenwoordig ook hele aardige DVD's voor errug scherpe prijzen krijgen: bv. Deep Bleu Sea voor F35.- enz.

Nu zag ik dat bij de HEMA ook diverse DVD's in de aanbieding waren, zoals MI-2 en Saving Private Rhyan...

Wie volgt? :D ;)

Geert Kranendonk
14-09-2001, 13:21
Bij Bart Smit :

Red Planet : 45,-
Pay it forward : 45,-

Blokker :

Re-release van Face/Off, The Rock, Armageddon, Starship Troopers en Con Air voor 39,95

Free Record Shop :

The Haunting 35,- en een paar duppies
(en voor wie een DVD kortingspas daar heeft dus nog -10%)

En Play247 heeft een enorme serie aanbiedingen :
Play247 (http://www.play247.com/)
Zie daar onder "Region 2"

Heeft er verder nog iemand leuke aanbiedingen ?

Scarface
14-09-2001, 15:46
-Hannibal bij de Media Markt voor F58,-

-Saving Private Ryan bij de Hema voor F39,95

Plaatsen om goedkope DVD's te halen op dit moment zijn: Intertoys, Blokker, Media Markt & Free Record Shop (en soms Bart Smit ook)

Eric van Ballegoie
14-09-2001, 16:07
Voor alle Pricewatchers ;) : We hebben een nieuwe subforum geopend speciaal voor het bijhouden van koopjes. Het forum vindt je hier (http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=24) . Lees voordat je berichten post in dit nieuwe gedeelte van het forum aub even de regels van het Pricewatch forum. (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=800)