PDA

Bekijk de volledige versie : Kronieken van Narnia, De: De Leeuw, De Heks en De Kleerkast [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
26-06-2008, 14:59
Kronieken van Narnia, De: De Leeuw, De Heks en De Kleerkast

Nette HD uitgave van de bioscoopversie van Disney’s verfilming van het kinderboek van C.S. Lewis.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3456)

Werner
26-06-2008, 17:56
Ga'm toch niet kopen want ik ben wat partial voor de director's cut. Veel meer extra's en film heeft een betere cut.

Joris Springer
26-06-2008, 23:38
Jammer dat men vergeet te melden dat de Nederlandstalige versie zachter is afgemixt als het goed is. De Nederlandstalige versie had als kijkwijzer een 6, mede vanwege een wat zachter volume en het ontbreken van een paar seconden beeld.
Desondanks ga ik deze film absoluut op Blu-Ray halen, vond het absoluut een prachtige film namelijk.

Michael Hamers
26-02-2009, 18:39
Heb em vandaag gekeken en ik kan niet anders zeggen dat dit een juweel van een BR is. Prachtige beeldkwaliteit en ook de 5.1 pcm track is echt genieten...

scorpius
30-06-2009, 22:43
Heb deze blu-ray vandaag gezien en zowel beeld als geluid zijn echt super! Die 5 bolletjes voor beeld en geluid zijn helemaal terecht.
Dit is echt één van de beste kwaliteit blu-rays die ik tot op heden heb gezien.

Slogra
12-07-2009, 11:10
Jammer dat men vergeet te melden dat de Nederlandstalige versie zachter is afgemixt als het goed is. De Nederlandstalige versie had als kijkwijzer een 6, mede vanwege een wat zachter volume

Huh? :confused::confused::confused:
Wat maakt een zachter volume nu uit (behalve misschien wat minder clipping, wat alleen maar beter is)? Dan zet je 'm toch gewoon wat harder?

Of bedoel je dat ze de dynamiek uit het geluid hebben gehaald?

-Jaap-
12-07-2009, 15:55
Lijkt mij ook sterk, iemand Kung Fu Panda (6+) wel eens gehoord?
Daar zitten meer harde geluidseffecten in dan in de gemiddelde 12+ schietfilm.

Derhalve zou het best kunnen, want geluidseffecten kunnen best ''angstaanjagend'' zijn.

Peter van 't Wout
20-09-2009, 20:59
JAMMER dat het niet de Extended Edition is!

Die komt volgend jaar natuurlijk pas op Blu-ray.........

Thomas Gabriel
29-09-2009, 16:06
JAMMER dat het niet de Extended Edition is!

Die komt volgend jaar natuurlijk pas op Blu-ray.........
Komen hier ook al EE van ? pfff ze blijven maar komen....:-P

-Jaap-
29-09-2009, 16:15
Die extended versie vind ik niks toevoegen, eigenlijk.
Er zitten wel een paar mooie extra shots in de veldslag, maar de CGI valt uit de toon met de rest van de film.

Bolo
06-11-2009, 11:05
haha anders ga je de titel ff vertalen (y)

blraydvd
09-11-2010, 13:33
Mooie fantasy adventure film,
Met leuke personges en prachtige omgevingen!

Het vervolg vind ik persoonlijk nog beter en mooier,
Maar dat vinden de meeste onder ons denk ik :-)

Beeld en Geluid zijn ook zeer geweldig,
Zo hoort een HD transfer te zijn!


Greets Ferry, ...

Richard B.
27-12-2010, 21:58
Ik vond hem niet perse slecht, maar hij komt wel een beetje generiek en ongeïnspireerd op me over. Verder kwam het verhaal een beetje "verdunt" op me over. Ik heb het boek nooit gelezen, maar de film suggereert dat er veel is weggesneden uit het verhaal om het te kunnen verfilmen. Beetje jammer.

Qua beeldkwaliteit is ie trouwens wel prachtig, en het is evengoed nog wel een amusante film. Geen topper maar ook niet onaardig.