PDA

Bekijk de volledige versie : Wie Kan Mij Helpen Dmp Db30 - Tx-sr705



Flywill
30-06-2008, 19:21
Ik heb laatst een nieuwe DMP BD30 panasonic gekocht.

Ik heb deze aangesloten op een splinternieuwe Onkyo TX-SR705 alles met monsters M1000 HDMI kabels.

Echter geen DTS HD geen TRUE HD gewoon geen geluid.
Alle instellingen staan goed maar hij geeft geen bitstream door.

Ik heb het internet afgespeurd en kom tot mijn verbazing dat er problemen zijn tussen een panasonic BD en Onkyo receivers.

Heeft hier iemand ervaring mee????

Gr,
Willem

Alexander D
01-07-2008, 16:43
Geen ervaring maar weet je zeker dat al je instellingen goed staan?

Flywill
02-07-2008, 18:27
Ja..............ik heb alle instellingen geprobeerd maar geen bitstream................


Helaas

Pieter Kleine
05-07-2008, 18:17
Wat zijn jouw instellingen op de speler en de receiver? Heb je bijvoorbeeld in de receiver aangegeven dat de hdmi verbinding geen geluid moet doorgeven aan de tv?

BASIL
05-07-2008, 21:28
Ik heb laatst een nieuwe DMP BD30 panasonic gekocht.

Ik heb deze aangesloten op een splinternieuwe Onkyo TX-SR705 alles met monsters M1000 HDMI kabels.

Echter geen DTS HD geen TRUE HD gewoon geen geluid.
Alle instellingen staan goed maar hij geeft geen bitstream door.

Ik heb het internet afgespeurd en kom tot mijn verbazing dat er problemen zijn tussen een panasonic BD en Onkyo receivers.

Heeft hier iemand ervaring mee????

Gr,
Willem

Ik heb de BMP-BD30 en de Onkyo TX-SR605. Ik mag je zeggen dat er absoluut geen problemen zijn tussen die twee toestellen. Als ik voor het eerst mijn BDspeler gebruikte had ik ook geen HD-geluiden maar ik had vergeten iets te veranderen in de menu van de Panasonic namelijk bitstream kiezen.
Het zou ook kunnen dat er iets mis is ofwel met je BDspeler ofwel met de versterker.
Ik hoop dat je de oplossing snel zal vinden.