PDA

Bekijk de volledige versie : pc-lcd tv



nedje
03-07-2008, 20:39
Hallo allemaal
IK heb een vraag hoe kan ik het beste de pc op de tv aansluiten:confused:
ik heb een videokaart met dvi output(xfx8600gts
en een sony lcd met hdmi en een pc in gang (vga)kld 40d3500 fullhd
er zit ongeveer 15 meter tussen
ik heb het met vga op de pc ingang geprobeert was er niet kapot van en kabel was ook te kort dus terug gebracht
is het mogelijk via hdmi :confused:
graag hoor ik jullie reacktie

mvg nedje

DVDProfilersFilmgek
06-07-2008, 23:22
Hallo allemaal
IK heb een vraag hoe kan ik het beste de pc op de tv aansluiten:confused:
ik heb een videokaart met dvi output(xfx8600gts
en een sony lcd met hdmi en een pc in gang (vga)kld 40d3500 fullhd
er zit ongeveer 15 meter tussen
ik heb het met vga op de pc ingang geprobeert was er niet kapot van en kabel was ook te kort dus terug gebracht
is het mogelijk via hdmi :confused:
graag hoor ik jullie reacktie

mvg nedje

Er zijn kabels van 15 meter te koop en er zijn verloopstekkers op de markt, voor rond de 65 euro excl verzendkosten moet het dan wel lukken.

Kijk hier maar even:

http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=HDMI

Je dient ook nog voor een audio verbinding te zorgen, dit kan met een rode en witte tulpplug, voor de PC dien je waarschijnlijk ook nog een verloop te gebruiken, daar je daar waarschijnlijk geen normale tulppluggen op aan kunt sluiten. Ik zou in jouw geval eerst eens een test doen met een korte(lees goedkope) kabel, dit om te kijken of eea naar je zin werkt:idea: (je zult dan waarschijnlijk je PC moeten verplaatsen, dat kan een hoop werk geven, maar je behoeden voor de aankoop van een 15meter lange kabel die je in het slechtste geval toch niet kan gebruiken.

nedje
07-07-2008, 18:53
dankje wel voor je reactie;) ik zal een effe kijken
ik had gehoopt dat iemand misschien ervaring had met het op deze manier aansluiten
als dat zo is post dat dan effe:lol: