PDA

Bekijk de volledige versie : actieve topics



MikeR
07-06-2002, 17:30
Is het niet handig om een "actieve topics" knop te maken op het forum, zodat je als je 's ochtends wakker word even naar de actieve topics gaat, en dan in 1 oogopslag kan zien in welke topics er nieuwe replies zijn.

Dit lijkt me zelf erg handig, de laatste 10 staan natuurlijk op de frontpage, maar hier worden een aantals forums niet mee genomen, en de laatste 10 willen nog wel erg vaak veranderen.

Je kan natuurlijk ook een email ontvangen wanneer er een nieuwe replie is, maar ik kreeg de laatste dagen wel erg veel emails dus heb ik dat maar uitgezet...

Mike

Nathan Strik
07-06-2002, 17:34
Is het niet handig om een "actieve topics" knop te maken op het forum, zodat je als je 's ochtends wakker word even naar de actieve topics gaat, en dan in 1 oogopslag kan zien in welke topics er nieuwe replies zijn. Die optie is er allang hoor. Je kunt gewoon als je op het forum inlogt klikken op "bekijk nieuwe berichten" rechts-bovenaan de hoofdpagina van het forum.
Dan krijg je een overzicht met alle threads waar nieuwe berichten in zijn gepost sinds je had uitgelogd. In de threads zelf kun je vervolgens ook weer kiezen om meteen naar de eerste ongelezen post te springen met de "go to first unread post" optie linksbovenaan de thread.

Super handige functie, ik gebruik niks anders meer om te navigeren en het scheelt me een stortvloed aan e-mail.

MikeR
07-06-2002, 17:39
Die optie is er allang hoor. Je kunt gewoon als je op het forum inlogt klikken op "bekijk nieuwe berichten" rechts-bovenaan de hoofdpagina van het forum.

o jah ik zie het! bedankt! ik dacht dat je met die optie je PM's kon bekijken... my bad! :)

Lex v/d Moolen
07-06-2002, 17:46
Super handige functie, ik gebruik niks anders meer om te navigeren en het scheelt me een stortvloed aan e-mail. Klopt, maar er kleeft hier 1 nadeel aan. Meestal ben ik alleen 's avonds op het forum en als ik dan replies op mijn vragen en/of opmerkingen die ik een dag eerder heb gemaakt, wil bekijken zitten sommige threads er allang niet meer tussen. Dus ik laat ze toch maar naar m'n mailbox doorsturen. Als het nodig is, kan ik bij elke willekeurige thread het doorsturen blokkeren.

Het zou wel handig zijn om bij bepaalde threads te kunnen instellen dat er NOOIT een e-mail wordt doorgestuurd. Ik denk dan aan Raad de .... threads. Als ik die niet blokkeer zitten er na een dag 20 van die e-mails in m'n box. En dat is wel zonde.

MikeR
07-06-2002, 17:49
Klopt, maar er kleeft hier 1 nadeel aan. Meestal ben ik alleen 's avonds op het forum en als ik dan replies op mijn vragen en/of opmerkingen die ik een dag eerder heb gemaakt, wil bekijken zitten sommige threads er allang niet meer tussen. Dus ik laat ze toch maar naar m'n mailbox doorsturen. Als het nodig is, kan ik bij elke willekeurige thread het doorsturen blokkeren.

Het zou wel handig zijn om bij bepaalde threads te kunnen instellen dat er NOOIT een e-mail wordt doorgestuurd. Ik denk dan aan Raad de .... threads. Als ik die niet blokkeer zitten er na een dag 20 van die e-mails in m'n box. En dat is wel zonde.
hehe ik werd ook helemaal gek van skyradio 25% korting topic

Louis Bouduin
08-06-2002, 22:42
Het zou wel handig zijn om bij bepaalde threads te kunnen instellen dat er NOOIT een e-mail wordt doorgestuurd. Ik denk dan aan Raad de .... threads. Als ik die niet blokkeer zitten er na een dag 20 van die e-mails in m'n box. En dat is wel zonde.

Ik dacht toch dat dit mogelijk was door onderaan je e-mail te klikken op: To unsubscribe from this thread, please visit this page:

Lex v/d Moolen
08-06-2002, 23:17
Ik dacht toch dat dit mogelijk was door onderaan je e-mail te klikken op: To unsubscribe from this thread, please visit this page: Klopt, maar als ik daarna weer iets in die thread zet, begint het weer opnieuw, dacht ik. Ik ben er inmiddels achter dat je gewoon het vinkje moet weghalen bij Email Notification voordat je drukt op de knop Submit Reply

MikeR
08-06-2002, 23:27
Klopt, maar als ik daarna weer iets in die thread zet, begint het weer opnieuw, dacht ik. Ik ben er inmiddels achter dat je gewoon het vinkje moet weghalen bij Email Notification voordat je drukt op de knop Submit Reply
haha jaaa de mensen van dvd.nl hebben overal aan gedacht!!

forzavado
12-06-2002, 07:56
Krijgen jullie dan op iedere reply een mailtje?? Ik krijg alleen mailtjes als er gerageerd wordt, maakt niet uit hoeveel keer sinds de mijn laatste bezoek. Pas als ik dat mailtje open komen er weer nieuwe mailtjes van die thread. Mijn tip: gewoon die mailtjes niet openen:D:D

R. Schaap
12-06-2002, 07:58
Klopt, maar als ik daarna weer iets in die thread zet, begint het weer opnieuw, dacht ik. Ik ben er inmiddels achter dat je gewoon het vinkje moet weghalen bij Email Notification voordat je drukt op de knop Submit Reply

Je kunt het standaard uitvinken ergens in je instellingen, dan krijg je nooit mails. Dat is veel handiger naar mijn mening.

instellingen
edit options
standaard 'email notification' uitzetten
klaar

Lex v/d Moolen
12-06-2002, 17:06
Je kunt het standaard uitvinken ergens in je instellingen, dan krijg je nooit mails. Dat is veel handiger naar mijn mening. Is het ook, en heb het al gedaan. En als ik wel een mailtje wil zet ik het vinkje gewoon aan.:D

BrokenTable
06-08-2003, 22:03
Ik heb 2 vraagjes aan de crew over de actuele postings lijst op de frontpage:

- is er een mogelijkheid om (gebruikersafhankelijk) in te stellen hoeveel topics in deze lijst staan. Er staan er nu 10, maar persoonlijk zou wat meer prettiger vinden.

- in het verlengde daarvan of uit deze lijst de pricewatch treads uit te schakelen zijn, aangezien deze er al naast staan. Soms zijn topics heel snel weg.