PDA

Bekijk de volledige versie : Traffic Criterion



R. Schaap
07-06-2002, 23:56
Deze is dvd van de week bij www.rodirect.nl
Als mensen hem echt willen, hij kost 53,95 euro!!!

R. Schaap
07-06-2002, 23:57
oeps, deze moet in pricewatch en de titel moet aangepast dat er duidelijk staat dat het om regio 1 gaat.

Daniel1974
12-06-2002, 14:26
Hij is gaaf, mijn god wat een extra's en wat een baggerversie hadden wij hier tot nu toe. Maar ja de heren van Criterion weten er wel weg mee, getuigende hun backcatalogue !!!!!

Nu maar wachten op : The Magnificent Amberson, Howards End & The Game.

Frapant is wel dat ze ondanks hebben aangekondigd om nieuwe releases zoveel mogelijk in DTS uit te brengen maar dat met Traffic nog niet hebben gedaan, wel is ie geremasterd.

F. Philipsen
14-06-2002, 15:33
criterion is toch niet meer van plan om The Game uit te brengen?

Rochan
14-06-2002, 15:54
criterion is toch niet meer van plan om The Game uit te brengen?

Dit is het laaste nieuws omtrent The Game, Universal gaat het eerst zelf re releasen. Zie onderstaande bericht.

Bron www.dvdreview.com

When director David Fincher isn't making a brilliant mind-altering morality tale of a film, he spends his time making darned exciting thriller. Such is the case with his 1997 brain teaser The Game. Although Criterion has toyed with creating a special edition of the film in the future, the movie went out of print when USA folded. True to their word, Universal Studios Home Entertainment has picked up the ball, and will release their own version of the disc this summer.
Nicholas Van Orton is a shrewdly successful businessman who is accustomed to being in control of each facet of his investments and relationships. His well ordered life undergoes a profound change, however, when his brother Conrad gives him an unexpected birthday gift that soon has devastating consequences.
Released with both an anamorphic widescreen and pan and scan transfer, the upcoming release will contain a Dolby Digital 5.1 soundtrack. The will most likely be identical to the earlier USA release.
Coming back to retail on August 27th, "The Game" will boast a $19.98 price tag.

Nathan Strik
14-06-2002, 16:53
Dit is het laaste nieuws omtrent The Game, Universal gaat het eerst zelf re releasen. Zie onderstaande bericht. Jammer dat het een re-release is en geen nieuwe versie.

Die Criterion van Traffic by the way (om maar even on-topic te blijven) heb ik laatst besteld bij DVD Boxoffice voor een kleine 38 Euro incl. verzendkosten.

Da´s toch wel even wat cheaper dan bij die afzetters van Rodirect.

Mark S
14-06-2002, 16:55
Criterion of niet. 53 Euro blijft heel veel geld voor een dvd. Om de normale versie af te doen als een baggerversie is iets te kort door de bocht lijkt me. Voor mij is deze uitgave niet interessant genoeg om de normale versie te vervangen. Deleted scenes vind ik meestal nauwelijks interessant, commentaar tracks weer wel.
Degenen die Traffic nog niet hebben en geen bezwaar hebben tegen R1 kunnen zeker hun voordeel doen met de Criterion versie.
In ieder geval blijkt maar weer dat het geduld van mensen die hun koopdrift goed in bedwang hebben uiteindelijk beloond wordt met betere SE's en dergelijke.
Probleem is dat je vantevoren moeilijk kunt voorspellen of, en wanneer er een SE versie zal komen van een dvd. Dus je kunt wachten op betere versies, of wachten tot je een ons weegt....

(Shit, ik had Nathan's post nog niet gelezen. 38 Euro is natuurlijk heel andere koek dan 53 Euro)

Nathan Strik
14-06-2002, 17:10
38 Euro is natuurlijk heel andere koek dan 53 Euro Maar wees er snel bij mensen! Criterions hebben er nog weleens een handje van om zeer snel in prijs te gaan stijgen als de voorraden schaars worden.

Mark S
14-06-2002, 21:58
Maar wees er snel bij mensen! Criterions hebben er nog weleens een handje van om zeer snel in prijs te gaan stijgen als de voorraden schaars worden.
Een kleine nuance...
MENSEN hebben er nog weleens een handje van om Criterions snel in prijs te laten stijgen als de voorraden schaars worden.
Voor sommigen inderdaad een reden om Criterions aan te schaffen. En dan maar stiekem hopen dat het een OOP (Out Of Production) versie wordt...

DaniL
16-06-2002, 10:01
Hmmm,
ik zou hem niet bij rodirect of DVD boxoffice kopen... Bij Play.com krijg je hem (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=101783) namelijk voor 17.99 pond. Dat is ongeveer 28 euro :) Scheelt toch wel een beetje toch? En Play.com heeft ook geen verzendkosten.

Mark S
16-08-2002, 00:17
Tsja, al mijn eerder (deels uit zelfbescherming) opgeworpen bezwaren zijn voor 17.99 pond in 1 keer van tafel geveegd, ik heb 'em zojuist bij Play besteld. In stock, dus zo hard als Nathan wellicht een beetje hoopte (no pun intended) dat het zou lopen is het gelukkig niet gegaan...