PDA

Bekijk de volledige versie : Toshiba Springt Onzorgvuldig Om Met Herstellingen Hd Dvd Spelers



Phil Neutral
08-07-2008, 08:16
Een vriend van mij had een probleem met zijn hd dvd EP 35 en we hebben het toestel
binnengebracht in een erkend Toshiba reparatiecentrum. Het eerste wat men ons daar
vertelde is dat de hd toestellen E1 en EP 10 niet meer gerepareerd worden als ze niet
meer functioneren!! Na anderhalve week kreeg mijn vriend te horen dat zijn EP 35(toestel van nog maar een paar maanden oud!!) niet meer te repareren is omdat het
onderdeel dat vervangen moet worden teveel kost!
Ik hoop dus maar dat mijn toestellen het nog een tijdje uithouden want blijkbaar wil
Toshiba geen euro meer investeren in eigenaars van een hd dvd speler.
Ik vind dit eerlijk gezegd absoluut niet kunnen en ben dan ook zwaar teleurgesteld in
Toshiba!!!

Alexander D
08-07-2008, 09:51
Ik heb hetzelfde....:mad:

DVDProfilersFilmgek
08-07-2008, 11:02
Ik heb hetzelfde....:mad:

Is dit die speler die zichzelf spontaan in de fik stak?

Kun je vertellen onder welke omstandigheden dit gebeurt is?

Heb zelf een aantal HD DVD spelers (E1 - EP10 - EP30 en EP35) als backup staan, voor als de EP35 ermee nokt, zou het toch erg vervelend vinden als jullie niet geholpen worden, zeker als Toshiba jullie al binnen de garantie al in de steek laat. Dat moet heel erg vervelend worden als de garantie verstreken is.

Ik dacht dat Toshiba had gezegd dat het zijn trouwe HD DVD klanten nog een aantal jaren zou steunen:-?

Als jullie niet geholpen worden is dat voor mij een indicatie om iedereen die denkt een Toshiba produkt te gaan kopen te waarschuwen voor onbetrouwbare service, zelf zou ik vanaf nu geen Toshiba produkten meer kopen totdat jullie mij kunnen berichten dat jullie wel netjes geholpen zijn. Ben momenteel in de markt voor een laptop....nu maar even geen Toshiba, dat staat vast.

Hebben jullie al contact gezocht met de Consumentenbond of met Kassa?

@Phil Neutral;
Wat zijn de problemen met de EP35?
Houd je ons op de hoogte van het verloop met Toshiba?

Denk dat als er meer van deze berichten verschijnen, de waarde van een HD DVD schijf daalt tot onder nul, dat ze bijbetalen moeten om de afval te moeten laten verwijderen omdat er heel snel geen spelers meer zijn om ze mee af te spelen.

Phil Neutral
08-07-2008, 11:16
De EP 35 speelt geen enkele film volledig af. Het toestel blokkeert na een tijdje
spelen en dat is het geval met alle hd schijfjes die je erin stopt.
Firmware updates hebben het probleem niet verholpen.
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden over de afloop van deze zaak!

Remco1
08-07-2008, 11:48
ach jee krijgen we dat nou weer:evil:

wat een ongelofelijke ********ken.

je heb recht op een deugelijke reparatie/vervanging in de garantie periode.:mad:

Alexander D
08-07-2008, 12:59
Bij mij ligt het wat genuanceerder. Ik kan een goede deal maken voor iets anders en heb geen zin om lang te wachten.