PDA

Bekijk de volledige versie : Tips gevraagd aankleding rond TV



misterfun
08-07-2008, 18:44
Ik Ben net klaar met de verbouwing van m'n huis wat ik gekocht heb en nu wil ik wat aankleding voor rond m'n tv. Iemand ideeen ? ik dacht aan een foto van een filmscene rechts van m'n boven kastjes iemand anders nog andere ideeen ? of gewoon zo laten ?

http://img213.imageshack.us/img213/5516/sv103821bk3.jpg

Angels vs demons
08-07-2008, 19:06
hmm ik vind het zowiezo een beetje irritant kijken omdat je kastjes niet symmetrisch hangen..
persoonlijk ben ik ook geen fan van je kastjes.. het zijn hele saaie, lege vlakken die je muur niet genoeg opvullen naar mijn idee.. maar dat is smaak ;)

denk dat een mooi grote foto of kunstwerk links inderdaad al een heleboel doet! is het iig niet zo kaal meer! misschien iets groters op je kastjes naast je tv?



Ps wel ff netjes je kabeltjes opruime he! :P

misterfun
08-07-2008, 19:14
hmm ik vind het zowiezo een beetje irritant kijken omdat je kastjes niet symmetrisch hangen, en persoonlijk ben ik ook geen fan van je kastjes.. maar dat is maak ;)

denk dat een mooi grote foto of kunstwerk links inderdaad al een heleboel doet! is het iig niet zo kaal meer! misschien iets groters op je kastjes naast je tv?



Ps wel ff netjes je kabeltjes opruime he! :P


Haha, ok duidelijk.
de kabels moet ik nog aansluiten dus dat is eerdaags wel weg.

Ik heb bewust gekozen voor 3 boven en 4 onder om de boel een beetje te breken.
Maar dat is idd smaak.

Ik heb nog wel grotere stukken merchandise die ik naast m'n tv kan zetten. Ik zal van de week eens wat anders neerzetten.

Heb maar een kleine woonkamer dus moet oppassen dat het niet te vol wordt want dan is het ook zo druk.

bedankt voor je mening (y)

Angels vs demons
08-07-2008, 19:35
ik vind het persoonlijk juist fijn om de muur waar mijn tv staat lekker "vol" te hebben!
Het liefst zie ik mijn tv ook in een wandmeubel van bijvoorbeeld de ikea, dat me muur lekker vol staat met boeken, open kastjes met leuke spulletjes en eventueel zelfs vaasjes! haha

anders moet je eens op de ikea website kijken!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/living_room/
Daar staan een aantal inspiratiefotos bij die ik heel fijn vind kijken!

Angels vs demons
08-07-2008, 19:37
Btw: waarom heb je niet gekozen om die kastjes wel in het midden uit te lijnen?
dat de 3 kastjes in het midden boven de 4 onderste hangen? dan zou je links EN rechts een leuke foto ofzo op kunnen hangen!

en als je die bovenste kastjes ook een beetje beetje verder zou aankleden met boxen net als die bladerunner zou ook al veel verandere!

misterfun
08-07-2008, 20:08
dat vindt ikzelf dus juist heel storend.
decoratie dingen als bv vaasjes enz heb ik in een vitrine kast.

vindt zelf het a-symetrische juist leuk. Ook op advies van een ikea medewerker dat de kastjes even ver van de muur beginnen.

Kevin Meijering
08-07-2008, 20:25
Rechts een mooie grote poster van je favoriete film zal al een hoop schelen! ;)

Ludo Keeris
08-07-2008, 20:28
Hoewel niet echt een vraag over je thuisbioscoop, toch maar verplaatst naar die afdeling.
Deze thread is daar meer op z'n plek dan DVD Algemeen.

On Topic,

Inderdaad een mooie poster, die ook bij je interieur past. Ik ken de rest van je kamer niet, maar een poster van The Unbearable Lightning of Being zou er qua stijl prima bij passen:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e3/Unbearable_lightness_of_being_poster.jpg/200px-Unbearable_lightness_of_being_poster.jpg

Angels vs demons
08-07-2008, 20:30
haha ja zoals ik al zeg is dat heel persoonlijk! :) smaken verschillen

misterfun
08-07-2008, 20:41
Dank Ludo.

Ik ga dan denk ik voor een mooie ingelijste poster van "Boondock Saints"
Of ik laat het in glas printen. Nu nog hoge resolutie foto's vinden van de film.

Kevin Meijering
08-07-2008, 20:59
Die kun je van bijna alle films wel halen in de Expo!

Cor H.
13-07-2008, 21:54
Is dit wat?
Ik heb je TV naar het midden van die bovenste kast verplaatst.
En wat ik zelf mooi vindt is dat de onderzijde van je kast met een zwarte plint is omgeven. Lijkt het gelijk een stuk duurder. Laat gewoon een MDF plaat op maar zagen bij de bouwmarkt.

http://i14.photobucket.com/albums/a344/kwhuisman2/s67883.jpg

Roger Weerts
13-07-2008, 22:21
Poster wat hoger en naar rechts naar mijn mening (eventueel in een mooie aluminium lijst), en mooie rvs stands onder je frontspeakers plaatsen.
Ik houdt persoonlijk ook van symetrie en zou zelf alles zover dat mogelijk is vanuit een middenlijn alles
centimeter nauwkeurig hebben verdeelt.
Je zou de tv kunnen ophangen zodat je er onder een center kunt plaasen als je die ambities hebt.

Verder vindt ik de kastjes niet verkeerd, kwestie van smaak zou ik zeggen.

Succes BG.

DVDProfilersFilmgek
19-07-2008, 15:45
Ik zou ook eerst mijn frontspeakers eens op luister/oorhoogte brengen, daar gaat het gelijk al een stuk beter van klinken.

Jo zou hiervoor zwarte of metaalkleurige(zelfde kleur als de poten van de kast) speakerstands voor kunnen nemen. Vind de oplossing van kwhuisman ook wel wat hebben, ziet er niet slecht uit.

Maar eerst eens je frontjes omhoog..... waar heb je de center verstopt, of wil je die niet gebruiken in je huidige opstelling?