PDA

Bekijk de volledige versie : Neverending Story, The [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
09-07-2008, 11:04
Neverending Story, The

HD uitgave van deze klassieke fantasy film van Wolfgang Petersen.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3466)

Werner
09-07-2008, 11:21
kleine beeldbeschadigingen
Met alle respect maar ik noem dit al geen kleine beeldbeschadigingen meer...

Frank
09-07-2008, 11:34
Ik schaf deze blu-ray wel eens aan als hij in de uitverkoopbakken liggen of zo.

Een kleine correctie wat betreft de muziek: toen Warner Bros. de distributierechten kreeg om de film in Amerika uit te brengen werden bepaalde stukken muziek van Doldinger vervangen door muziek van Moroder om zo de film aantrekkelijker te maken voor jongeren (zo werd de bekende titelsong van Limahl toegevoegd). De film heeft dus zowel muziek van Doldinger als Moroder.

Albert Kostwinder
09-07-2008, 11:41
Ik vraag mij af; is dit onkunde, onwetendheid, commercieel tactisch? om een film als deze (en bv Hero) zoals nu weer op blu ray te zetten. Natuurlijk is 15 euro leuk en ja, hij is beter op alle fronten dan de dvd. Maar wat als de film nu wel met respect en monikkenwerk spettervrij en goed 1:1 was overgezet? Ik had liever 25 euro betaald om vervolgens helemaal overdonderd te worden door de enorme upgrade......nu moet ik weer als excuus aanvoeren dat ie maar 15 euro was en je daarom niet moet zeuren....!? :???:

Zoolander
12-07-2008, 09:37
Dit soort ondermaatse uitgaven onderstreept het belang van websites met grondige reviews zoals dvd.nl. Deze BD valt voor mij in de categoriƫen "overbodig" en "schaamteloos zakken vullen."