PDA

Bekijk de volledige versie : lord of the rings



bert v toorn
08-06-2002, 21:27
hebben jullie hier al gekeken
www.lordoftherings.nl

bert17
08-06-2002, 21:32
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ ¿¿¿¿

NEE Nog nooit van Gehoort.:D :D :D :cool:

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

mark t
09-06-2002, 11:09
hebben jullie hier al gekeken
www.lordoftherings.nl

En heb jij hier al eens gekeken: http://www.dvd.nl/forum/search.php?s=&action=showresults&searchid=55956&sortby=lastpost&sortorder=descending ?

Welkom op het forum. Je wordt wel geacht posts in de goede thread neer te zetten. Deze thread heeft betrekking op regio 1 dvd's. Jouw onderwerp hoort meer in de general chat-thread thuis (niet specifiek over een dvd). Ware het niet dat er intussen al een indrukwekkend aantal threads over Lord of the Rings is. En die overlappen elkaar veel te veel. EN DAT GEBEURT DE LAATSTE DAGEN WEL ERG VEEL MET LOTR-THREADS!
Probeer eerst via de zoekfunctie te kijken of het onderwerp al besproken wordt. Zo ja, post daar je bericht. Anders kun je gerust een nieuwe thread opstarten. Zo voorkom je dat informatie over één onderwerp over een hele zooi threads wordt uitgesmeerd. Het forum blijft dan lekker overzichtelijk.

Lex v/d Moolen
09-06-2002, 11:11
Probeer eerst via de zoekfunctie te kijken of het onderwerp al besproken wordt. Zo ja, post daar je bericht. Anders kun je gerust een nieuwe thread opstarten. Zo voorkom je dat informatie over één onderwerp over een hele zooi threads wordt uitgesmeerd. Het forum blijft dan lekker overzichtelijk. Arme Alex heeft weer veel werk te doen:(:(

geoffrey3001
02-07-2002, 18:33
Heb de limited 4 dvd edition pas gepreodered bij Amazon.com Wauw, wat een verpakking zeg. Maareh, heb ik het goed, bevat deze versie geen cinematic versie van de film?

Maar ik zit net zo in de spanning als toen ik Evil Dead 1: Book of the Dead edition bij Amazon had besteld, 5 maanden voordat ie uitkwam. Schitterend mooi gewoon.

The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring (Platinum Series Special Extended DVD Edition Collector's Gift Set) (probeer dit maar eens 10 keer achter elkaar uit te spreken :D ) wordt gewoon echt een topper.

Groeten,
Geoffrey