PDA

Bekijk de volledige versie : de tijd klopt niet



MikeR
08-06-2002, 23:25
mmmzz is t jullie al opgevallen dat de tijd op het forum niet klopt? als ik een berichtje plaats dan staat er 23.30 i.p.v. 0.30

het is een kleinigheidje, en ook niet echt balangrijk, maar ja je moet toch iets posten op zaterdagavond/nacht :D

Lex v/d Moolen
08-06-2002, 23:34
mmmzz is t jullie al opgevallen dat de tijd op het forum niet klopt? als ik een berichtje plaats dan staat er 23.30 i.p.v. 0.30

het is een kleinigheidje, en ook niet echt balangrijk, maar ja je moet toch iets posten op zaterdagavond/nacht :D Dan staat jouw persoonlijke instelling op dit forum nog op Greenwich Mean Time. Je kan dit aanpassen bij INSTELLINGEN - EDIT OPTIONS en dan de time-offset op +1(CET) zetten.

MikeR
08-06-2002, 23:39
Dan staat jouw persoonlijke instelling op dit forum nog op Greenwich Mean Time. Je kan dit aanpassen bij INSTELLINGEN - EDIT OPTIONS en dan de time-offset op +1(CET) zetten.
o ok thnx, shit, ik heb nou al 2 topics gemaakt over wat er hier beter kan, maar de crew van dvd.nl heeft echt overal aan gedacht!
ik kan ze maar niet betrappen op een foutje :p :D

MikeR
08-06-2002, 23:41
maar het is natuurlijk ook al laat :D
ik ga nu maar slapen, morgen is hier braderie (hoe je het ook schrijft) en daar moet ik vroeg bij zijn want daar komt een kraampje die goedkope DVD's verkoopt...
Ik check natuurlijk wel eerst of ze echt zijn :D

goodnight!

Lex v/d Moolen
08-06-2002, 23:47
o ok thnx, shit, ik heb nou al 2 topics gemaakt over wat er hier beter kan, maar de crew van dvd.nl heeft echt overal aan gedacht!
ik kan ze maar niet betrappen op een foutje :p :D Nee, het zou alleen handig zijn dat er soort filter in zit die al die dubbele threads voorkomt. Er zijn alleen vandaag al geloof ik weer 4 LOTR-threads bijgekomen. Maar dit valt niet te automatiseren denk ik. En om dagelijks steeds dat hele forum te controleren is denk ik monikkenwerk.

Alex van den Berg
09-06-2002, 01:00
En om dagelijks steeds dat hele forum te controleren is denk ik monikkenwerk. Nee hoor.. Da's Alexwerk... :D
Maar inderdaad... Het is soms wel dweilen-met-de-kraan-open....

Lex v/d Moolen
09-06-2002, 10:08
Nee hoor.. Da's Alexwerk... :D
Maar inderdaad... Het is soms wel dweilen-met-de-kraan-open.... En dan nog met een heel klein dweiltje zeker?:D
Nee Alex, ik voel met je mee;)