PDA

Bekijk de volledige versie : goede wo1 loopgraaf films



M_KOS
09-06-2002, 20:15
Wat is daarvan een goede film welke raden jullie mij aan. Of zijn er daarvan geen goede films gemaakt?

Lex v/d Moolen
09-06-2002, 20:23
Wat is daarvan een goede film welke raden jullie mij aan. Of zijn er daarvan geen goede films gemaakt? IMBd geeft Regeneration uit 1997. Nooit van gehoord en alleen Johnatan Pryce komt mij bekend voor. Heeft een 7,5 maar dat zegt ook niet alles.

System 3rror
09-06-2002, 20:24
- All quiot on the West front is een goede film (volgens IMDB.com) met een 8.3

Ik heb zelf deze DVD.. Vond de film niet erg bijzonder, maar kwam eigenlijk meerendeels door de slechte kwaliteit van de film. Gewoon zonde hoe die op DVD getransferd is.

Denk dat ik deze film morgen nog eens ga proberen te bekijken.

- Gallipoli is een redelijk film met Mel Gibson nog in zn jonge jaren. De oorlog zelf komt niet erg lang in beeld, alleen de laatste 15 minuten echt. Maar dan ook echt alleen maar loopgraven oorlog. Het gaat meer over het verhaal van de 2 hoofdrolspelers.
Mocht je die willen kopen, zou ik aanraden hem eerst te huren voordat je tot aanschaf overgaat. Heb hem zelf "zo" gekocht toen ik hem bij FRS zag staan, maar als ik hem eerst gehuurd had, zou die niet in mn collectie staan.

M_KOS
09-06-2002, 20:40
- All quiot on the West front is een goede film (volgens IMDB.com) met een 8.3

Ik heb zelf deze DVD.. Vond de film niet erg bijzonder, maar kwam eigenlijk meerendeels door de slechte kwaliteit van de film. Gewoon zonde hoe die op DVD getransferd is.

Denk dat ik deze film morgen nog eens ga proberen te bekijken.


hm zal je dan nogmaals kunnen zeggen wat je van die film vond.
Want imdb geeft ouwe films altijd een goed cijfer.

hm die dvd van die film is ingekleurd. Ze kunnen mooi inkleuren maar zal het ook bij deze versie zijn?

System 3rror
09-06-2002, 20:54
hm zal je dan nogmaals kunnen zeggen wat je van die film vond.
Want imdb geeft ouwe films altijd een goed cijfer.

hm die dvd van die film is ingekleurd. Ze kunnen mooi inkleuren maar zal het ook bij deze versie zijn? Ik ga de DVD ff doorlopen voor je... je hoort het zo. Is namelijk al een tijdje geleden dat ik deze film heb gezien.

Hij kost overigens bij de FRS 9 euro nog wat.

JayLunar
09-06-2002, 20:55
Paths of Glory natuurlijk. Meesterwerk van de beste regisseur aller tijden. Must-have!

JayLunar
09-06-2002, 20:57
- All quiot on the West front is een goede film (volgens IMDB.com) met een 8.3

Ik heb zelf deze DVD.. Vond de film niet erg bijzonder, maar kwam eigenlijk meerendeels door de slechte kwaliteit van de film. Gewoon zonde hoe die op DVD getransferd is.

Weet je zeker dat je het niet over de in Nederland op DVD uitgebrachte remake (1979) hebt. De 8.3 film op IMDb is het origineel van Lewis Milestone uit 1930.

System 3rror
09-06-2002, 21:06
Weet je zeker dat je het niet over de in Nederland op DVD uitgebrachte remake (1979) hebt. De 8.3 film op IMDb is het origineel van Lewis Milestone uit 1930. Tsja, goede vraag. De versie die ik heb heeft code nr: 713053 100239

Dit betreft idd de remake uit 1979. Deze film krijgt een 7.1 op IMDB.

System 3rror
09-06-2002, 21:14
De film zelf gaat in elk geval over een groep jongens die het leger in gaan. De film is echt een loopgraven-oorlogs-film. Merendeel van de film speelt zich af in de loopgraven.

mark t
10-06-2002, 06:57
In deze thread staan er ook nog een paar: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=3757.

M_KOS
10-06-2002, 19:16
Hij is bij bol te koop url:http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=K0wOS1uqZf8PBmauwhTNDCmc8fjyRpxtGGs=?BOL _OWNER_ID=1002004000077226&Section=VIDEO

is dat een mooie versie van die film?
het is trouwens de versie van 1930.

M_KOS
10-06-2002, 20:11
weet je wat ik bestel om wat is 13 euro nouw.


Jullie horen nog wel hoe die film is.

welke zullen jullie bestelen de re-make of orgineel?

de re-make is 11 euro de orgineel is 15 euro.