PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung Le 40a656



dipesh
18-07-2008, 19:26
Heb deze tv een paar dagen in mijn bezit.Prachtig beeld.Ga nog wel een HD recorder erbij nemen.Alleen het geluid valt wel tegen maar ik heb hem dan maar op mijn stereo installatie aangesloten.Ik had ook nog een paar vraagjes..Er steekt ook een common interface sleuf in.?Kan ik hierin een satellietkaartje steken om tv te kunnen zien.Ik heb al geprobeert om er een tv vlaanderen kaartje in te steken.Hij ziet het kaartje wel maar ik krijg geen signaalsterkte.Weet iemand hoe ik dit moet aansluiten.Moet ik dan mijn satelliet schotel aansluiten op de ingang van mijn tv antenne.

alvast bedankt
groetjes

flippie
18-07-2008, 20:00
Hoi,

Ik heb sinds 2 weken het grote broertje de LE52A656 en precies dezelfde ervaring. Prachtig beeld (moest wel even een en ander bijstellen) maar het geluid valt mij ook erg tegen. De eerste dagen heel veel spetteren en rare knallen die erg schel klonken. Gisteren maar eens een goede monster coaxkabel ertussen gezet, maar niet echt een verbetering. Vanmiddag de SRS TS TX in het geluidsmenu uit gezet en ook de auto-volume uit gezet. Het is nu een stuk beter (geen spetteren en rare knallen meer) maar ik vind nog steeds het volume erg zacht. Nu hoor ik met mijn linkeroor maar voor 40% maar mijn vorige JVC plasma klonk echt veel "harder" ik moet de TV nu echt tussen de 60 en de 70 zetten om het allemaal goed te kunnen horen. Maar verder echt een geweldige TV.

-Jaap-
19-07-2008, 12:03
Dat geluid uit je tv zal echt niet beter worden, helaas.
Maar een goede geluidsinstallatie eigenlijk onmisbaar, zeker als je films gaat kijken,