PDA

Bekijk de volledige versie : allen aan de panasonic?



johnsmeets
24-07-2008, 13:01
neusje van de zalm schijnt het de bd-50:-P

zijn er ook mensen die wachten op de nieuwe sony's??

dan de 50 met de 550 of de 30 met de 350 vergelijken
en dan hun beslissing nemen:oops: ???:razz:

hstadman
24-07-2008, 13:25
neusje van de zalm schijnt het de bd-50:-P

zijn er ook mensen die wachten op de nieuwe sony's??

dan de 50 met de 550 of de 30 met de 350 vergelijken
en dan hun beslissing nemen:oops: ???:razz:

Er komen ook nog apparaten op de markt van denon, marantz en pioneer, die allen meer gaan kosten dan de sony's en de panasonics. Mischien zijn die spelers wel het neusje van de zalm, echter zullen de panasonic bd50 en de sony S550 niet veel minder zijn voor veel minder geld.

het schijnt dat een firmware de sd weergave flink heeft verbetered ten aanzien van upscaling bij de panasonic bd50.

IK denk dat de meesten inderdaad wachten wat de sony s550 gaat doen en dan hun keuze maken. De berichten over de sony gaan in de richting van 500 euro, goedkoper dan de panasonic op dit moment.

Roger Weerts
24-07-2008, 13:48
Voorlopig gebruik ik gewoon m'n Toshiba HD-E1 voor HD-DVD en zoals ik het noemde toen ik er nog geen had, het tosti-ijzer PS3 voor Blu-Ray. Hoewel het design erg meevalt in levende lijve, mooi pianolak zwart, mooi bij onze plasma.

En ik vindt zelf dat de PS3 een supermooi duidelijk en overzichtelijk menu te voorschijn tovert tijdens een film, en dan heb ik het niet over de menu's op een Blu-Ray zelf, maar over het PS3 menu.

Grt BG.

johnsmeets
24-07-2008, 13:56
ik gebruik zelf de sb300 met cheap receiversetje momenteel heb niet zoveel ruimte waar de set nu staat, wellicht over een aantal maanden de boel updaten, dus vind de treads over alles wel intressant:)
Dan zal de set naar grotere ruimte gaan,het enige wat ik nu weet dat de 7.1 speakers van teufel worden kost weer een hoop pegels haha een receiver waarschijnlijk onkyo , blu ray standalone mmhhhh neig nu naar de 50 of de 550 van sony
daarna ooit een groter scherm :)

hstadman
24-07-2008, 14:08
ik gebruik zelf de sb300 met cheap receiversetje momenteel heb niet zoveel ruimte waar de set nu staat, wellicht over een aantal maanden de boel updaten, dus vind de treads over alles wel intressant:)
Dan zal de set naar grotere ruimte gaan,het enige wat ik nu weet dat de 7.1 speakers van teufel worden kost weer een hoop pegels haha een receiver waarschijnlijk onkyo , blu ray standalone mmhhhh neig nu naar de 50 of de 550 van sony
daarna ooit een groter scherm :)

Er moet ook nog wat te wensen overblijven. Het is meestal verstandiger om alles in stappen te gaan upgraden, je bent dan in een keer een stuk minder geld kwijt, prijzen kunnen in de tussentijd gaan zaken en er kunnen nieuwe interessante componenten op de markt komen.

johnsmeets
24-07-2008, 14:30
yup lekker googelen en forums lezen mijn fullhd scherm was van 1800 naar 1200 4 maanden later meer nieuwe en grotere schermen prijs nu 850 lachen:)
btw fullhdscherm 40 inch en afstand ik begon op 2,80 meter en na een maand testen zit ik nu inderdaad precies volgens de testtabel op 1,80 meter en das perfect
dus de volgende word minimaal 52 inch full hd
pling pling kassa:shock: (6)