PDA

Bekijk de volledige versie : LCD/Plasma: Aankoopadvies gevraagd



Mitchepitch
02-08-2008, 17:00
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv en heb graag jullie advies. Ik ben een leek op dit gebied en een verkoper kan mij werkelijk alles wijsmaken.

Belangrijke punten:
- budget is max 950 euro (ik zeg er echt bij max, dus duurdere modellen, vallen helaas echt af)
- beeldformaat minimaal 37" (maar 40 of 42 is beter)
- lcd/plasma maakt me niet uit, dat wat vor mij het mooiste is
- uiteraard hdmi-aansluitingen
- HDready of Fullhd maakt me niet uit, geen idee wat kwaliteits verschil exact is
- ik kijk veel films (heb géén bluray/HDdvd, maar wel zo'n 900 normale dvd's)en digitale tv van UPC
- kijkafstand is zo'n 4 meter

Wat is, in mijn situatie een goede aankoop? Merken en types vraag ik dus als het ware. Ik sta voore alles open, mits binnen mijn budget.

Arnold van Oostrum
02-08-2008, 19:20
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv en heb graag jullie advies. Ik ben een leek op dit gebied en een verkoper kan mij werkelijk alles wijsmaken.

Belangrijke punten:
- budget is max 950 euro (ik zeg er echt bij max, dus duurdere modellen, vallen helaas echt af)
- beeldformaat minimaal 37" (maar 40 of 42 is beter)
- lcd/plasma maakt me niet uit, dat wat vor mij het mooiste is
- uiteraard hdmi-aansluitingen
- HDready of Fullhd maakt me niet uit, geen idee wat kwaliteits verschil exact is
- ik kijk veel films (heb géén bluray/HDdvd, maar wel zo'n 900 normale dvd's)en digitale tv van UPC
- kijkafstand is zo'n 4 meter

Wat is, in mijn situatie een goede aankoop? Merken en types vraag ik dus als het ware. Ik sta voore alles open, mits binnen mijn budget.
Ik zie dat dit je eerste posting op ons forum is. Om te beginnen, welkom.

Je vraagstelling is erg vaag en erg algemeen geformuleerd. Er is niet zoiets van "ik weet nog weinig, maar zeg mij wat ik kopen moet". Dat is een minder verstandige aanpak.