PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 1 DVD kopen!



Andre van der Flier
11-06-2002, 23:14
Beste mensen ik ben nieuw op dit forum van DVD.nl en zou graag willen weten waar ik het beste R1 DVD's kan bestellen.
Ik hoor namelijk diverse geluiden dat de pakketjes bij de douane worden opengemaakt als het meer dan 1 disk betreft.
Ik heb in het verleden 1 jaar terug ongeveer de laatste besteld bij DVDexpress.com en dat ging eigenlijk altijd goed.

Ik hoor wel even.


Andre van der Flier

bmateijsen
12-06-2002, 10:27
Ik bestel altijd bij www.play.com en www.dvdboxoffice.com... zijn voor mij de beste..!!!

Groet Bjorn

Bas Kuiper
12-06-2002, 11:36
Ik heb laatst mijn eerste R1 bestelling gedaan bij www.dvdsoon.com

Totdat iemand op mijn verjaardag mij op het bestaan van www.dvdboxoffice.com wees. En low and behold, free shipping charges internationally. Had ik eerder moeten weten:rolleyes:

Wat betreft je vraag over de douane, de site www.douane.nl (bestaat echt) stelt dat een pakket wordt geopend als het pakket niet voorzien is van een inhoudssticker(zo'n groen klein label).

Verder staan er rekenvoorbeelden t.b.v. van invoerrecht(noemen ze tegenwoordig douanerechten) en btw. Het ziet er naar uit dat als mijn pakketje van drie dvd's de douane passeerd ik gewoon 22.5% kan gaan betalen(invoerrechten en BTW).

Voorbordurend op die vraag, en forgive me my ignorance...play.com leest zijn prijzen in ponden. GB zit toch in de EU of niet, dat zou in principe kosten schelen.

Bas

Bas Kuiper
12-06-2002, 11:45
Update.......

Postbode net langs geweest, drie DVD's Regio 1 besteld bij dvdsoon.

Pakket ongeopend, geen BTW en geen invoerrechten.......

JOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAaaa

BlackHawk down!!!!!!!!!!!!!!!!!:) :) :) :) :)

boudewijn
12-06-2002, 12:12
ik bestel bij play.com, maar alleen de 9 pond dvd's want de rest is simpelweg te duur. het duurdere werk haal ik meestal bij www.ezydvd.com.au

zijn overigens meerdere threads op dit board met hetzelfde onderwerp. gebruik de search optie eens...

Andre van der Flier
12-06-2002, 22:52
Hallo allemaal,

Bedankt voor de tips, en ik ga op de betrefde websites kijken voor de dvd's die ik graag wil kopen.

Het betreft de superbit versie's van Vertical Limit en The Patriot en verder wil ik de trilogie van Rambo bestellen.


Andre.

FrozenSolid
13-06-2002, 19:03
Tja en als je geen CC hebt zoals ik ben je altijd lekker duur uit :(.