PDA

Bekijk de volledige versie : True Romance S.E.



Rochan
12-06-2002, 09:51
Eindelijk komt de film uit als S.E. Eerst in R1, en later waarschijnlijk in R2. Het wordt een directors Cut. Zie onderstaande bericht. Warner is goed bezig.

It looks like Warner wasn't lying to us when they told us at the recent Harry Potter launch party about a possible re-release this year for Tony Scott's excellent True Romance. We have been told to expect a R1 2-disc Special Edition release sometime in Autumn, with the R2 supposedly following close behind. We have been sent a shot of the R1 cover which looks as very nice indeed.

See attachment voor de cover:D

Bron www.dvddebate.com

Matt D
12-06-2002, 15:11
als ik me nt vergis is de uk versie ook al gewoon director's cut

Jeroen Driessen
12-06-2002, 16:04
als ik me nt vergis is de uk versie ook al gewoon director's cut Klopt, maar die heeft geen extra's en slecht geluid. Dus een nieuwe 2-disc SE lijkt me wel wat.

Philippe
22-06-2002, 16:29
Onbegrijpelijk dat deze film zo lang op een DVD R2 release moet wachten. Toch één van Tony's betere films.

Marcel den Haan
06-09-2002, 11:35
DVD Video - True Romance: Unrated Director's Cut
Price: EUR 21.95 Release/Despatch Date: Tuesday 24 Sep

Certificate: 18

Category: Drama

No. of Discs: 2

Running Time: 120 minutes

Year Produced: 1993

Region: 1 (USA/Canada)

Audio: English - Dolby Digital Stereo

Aspect Ratio: TBC

Anamorphic: To Be Confirmed

Encoding: NTSC


Interactive Features:
Interactive Menus, Alternative Ending, Scene Selection, Theatrical Trailer, Photo Storyboard, Making Of Feature, Featurette

Review:
Features: Disc One: Three Commentaries: Christian Slater and Patricia Arquette, Tony Scott, Quentin Tarantino Innovative Storyboard Tracks Disc Two: More than 30 Minutes of Deleted or Extended Scenes with Optional Director Commentary Alternate Ending with Optional Director and Writer Commentaries Interactive Behind-the-Scenes Multi-Angle Featurette Animated Publicity and Photo Galleries Vintage 1993 Production Featurette Theatrical Trailers and TV Spots Cast & Crew Film Highlights Web-Enabled


Kwijl Kwijl :eek:

Matt D
07-09-2002, 11:21
k vrees dat ik nt zal kunnen weerstaan of wachten op de regio 2 versie, dit is 1 van mijn favorierte films (top 5) ooit met de meeste schitterende cast ooit zowat

Philippe
07-09-2002, 16:44
k vrees dat ik nt zal kunnen weerstaan of wachten op de regio 2 versie, dit is 1 van mijn favorierte films (top 5) ooit met de meeste schitterende cast ooit zowat

Kon het niet beter zeggen.(y)

Matt D
23-10-2002, 10:51
heb al begin september deze regio 1 besteld bij future entertainment, film kwam uit rond de 20ste september, heb echter nog steeds nt ontvangen

zijn er anderen die deze wel al hebben via future ent ?
zijn er die al wat kunnen zeggen over de dvd?

Matt D
27-10-2002, 20:46
niemand die deze schitterend film al heeft op regio 1 dvd?

Rochan
28-10-2002, 18:08
niemand die deze schitterend film al heeft op regio 1 dvd?

Ik niet EvlilGoblin, ik wacht nog steeds op de R2 uitgave:)

Matt D
02-11-2002, 20:36
Voor diegenen die het nog nt wisten : de regio 2 versie is gecancelled voor onbepaalde tijd.

Heb zelf deze week mijn regio 1 versie ontvangen. Ik had deze verkocht voor de extra's en de dts track (ik had al de Uk versie zonder dts en zonder extra's) Jammergenoeg vallen de extra's op de 2de dvd mij een beetje tegen. Ik heb wel al zitten luisteren naar de commentaren van Tony Scott en van Tarantino, en die lijken me wel interessant. Mensen die al een versie hebben van deze fantastische film en nt echt houden van audio commentaren moeten nog niet onmiddellijk upgraden denk ik ;)

BonzoDuck
02-11-2002, 20:43
Gelukkig heb je hem al verkocht!

Matt D
02-11-2002, 20:49
Gelukkig heb je hem al verkocht!

??? :confused:

Rochan
02-11-2002, 23:51
??? :confused:
Denk dat je typo hebt gemaakt Evil:D Zie onderstaande tekst van jou:rolleyes:

Ik had deze verkocht voor de extra's en de dts track

Matt D
03-11-2002, 00:05
Denk dat je typo hebt gemaakt Evil:D Zie onderstaande tekst van jou:rolleyes:


now i see ;-) heb nog steeds de 2 versies voor alle duidelijkheid

Jeroen Driessen
03-11-2002, 12:06
Voor diegenen die het nog nt wisten : de regio 2 versie is gecancelled voor onbepaalde tijd.

Heb zelf deze week mijn regio 1 versie ontvangen. Ik had deze verkocht voor de extra's en de dts track (ik had al de Uk versie zonder dts en zonder extra's) Jammergenoeg vallen de extra's op de 2de dvd mij een beetje tegen. Ik heb wel al zitten luisteren naar de commentaren van Tony Scott en van Tarantino, en die lijken me wel interessant. Mensen die al een versie hebben van deze fantastische film en nt echt houden van audio commentaren moeten nog niet onmiddellijk upgraden denk ik ;) Ik heb de R2 nog steeds in pre-order, dus ik wacht rustig af. Geluid is toch wel aardig verbeterd t.o.v. de huidige versie?? Had begrepen dat dit namelijk vrij slecht was.
Je zegt niet onmiddelijk upgraden, maar ik denk niet dat er weer een nieuwe (beter?) versie van komt. Of weet je meer dan wij?

Matt D
03-11-2002, 12:46
Ik heb de R2 nog steeds in pre-order, dus ik wacht rustig af. Geluid is toch wel aardig verbeterd t.o.v. de huidige versie?? Had begrepen dat dit namelijk vrij slecht was.
Je zegt niet onmiddelijk upgraden, maar ik denk niet dat er weer een nieuwe (beter?) versie van komt. Of weet je meer dan wij?

de huidige UK versie is zeker nt slecht van beeld of geluid (volgens bepaalde bronnen is het beeld van de eerste versie zelf beter dan het beeld van de nieuwe versie)

met niet onmiddellijk upgraden wilde ik zeggen dat de investering nt echt nodig is, buiten de audiocommentaren en een iets beter geluid (de dts) heb je echt nt veel meer dan de vorige versie.

ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht van de nieuwe versie, de andere extra's(buiten de commentaren) zijn nt om te zeggen van topic niveau, documentaires van een minuut of 5 zijn nt echt interessant te noemen. de reservoir dogs dvd is volgens mij vb veel interessanter op gebied van extra's

ps ik vrees dat de UK release nog wel paar maanden op zich kan laten wachten, trouwens schandalig dat zo een schitterende film nog nooit werd uitgebracht op dvd in de benelux

Jeroen Driessen
04-11-2002, 08:26
ps ik vrees dat de UK release nog wel paar maanden op zich kan laten wachten, trouwens schandalig dat zo een schitterende film nog nooit werd uitgebracht op dvd in de benelux Zie net dat mijn pre-order status bij Play.com veranderd is in: Awaiting Stock. Er staat nu ook het volgende bij : Out now. Waiting for delivery of stock.

Misschien heb ik hem dan toch binnenkort binnen!

Matt D
04-11-2002, 11:01
Zie net dat mijn pre-order status bij Play.com veranderd is in: Awaiting Stock. Er staat nu ook het volgende bij : Out now. Waiting for delivery of stock.

Misschien heb ik hem dan toch binnenkort binnen!

laat ons zeggen dat ik ook wel nt de indruk heb dat play altijd even nauwkeurig is bij het weergeven van bepaalde zaken op hun site.

ik had de regio 2 besteld voor philippe op mr bensons en daar is iets nt meer voor de nabije toekomst, hetzelfde voor blackstar en nog andere sites

R. Schaap
07-11-2002, 09:41
laat ons zeggen dat ik ook wel nt de indruk heb dat play altijd even nauwkeurig is bij het weergeven van bepaalde zaken op hun site.

ik had de regio 2 besteld voor philippe op mr bensons en daar is iets nt meer voor de nabije toekomst, hetzelfde voor blackstar en nog andere sites

Ik heb hem bij play in order staan voor Philippe. Hopen dat dat uiteindelijk voor hem lukt dan!

Philippe
07-11-2002, 19:16
Ik heb hem bij play in order staan voor Philippe. Hopen dat dat uiteindelijk voor hem lukt dan!

Laten we hopen dat het lukt ja.:) Mattias en Rein nogmaals dank voor de moeite big dudes!:D

R. Schaap
16-11-2002, 12:09
is er nog iemand met nieuws over deze release?? Hij blijft maar weg......

Jeroen Driessen
22-11-2002, 12:45
is er nog iemand met nieuws over deze release?? Hij blijft maar weg...... Eindelijk nieuws over de R2:

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=2&articleId=4953

Hij komt dus pas in 2003 uit, 24 februari om precies te zijn :(

Luchtgordijn Bogey
22-11-2002, 15:54
Originally posted by Jeroen Driessen
Eindelijk nieuws over de R2:

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=2&articleId=4953

Hij komt dus pas in 2003 uit, 24 februari om precies te zijn :( Kewl: met als 3e (!) commentaartrack een met Tarantino. Heeft hij bij zijn eigen films nog nooit gedaan, AFAIK.

Jeroen Driessen
22-11-2002, 16:01
Kewl: met als 3e (!) commentaartrack een met Tarantino. Heeft hij bij zijn eigen films nog nooit gedaan, AFAIK. En dat heeft de R1 niet? Dan is R2 duidelijk dé versie :D

Luchtgordijn Bogey
22-11-2002, 16:47
Originally posted by Jeroen Driessen
En dat heeft de R1 niet? Dan is R2 duidelijk dé versie :D Ik maakte niet zozeer een vergelijking tussen TR R1 vs TR R2.

Ik bedoel: voor zover ik weet heeft Tarantino nog nooit een commentaartrack ingesproken bij een film die hij regisseerde. (Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Jackie Brown). Wel uitgebreide interviews e.d., maar net als Spielberg bijvoorbeeld schijnbare 'commentaartrack-vrees. '

True Romance is natuurlijk extra sappig, omdat dit meer dan Natural Born Killers (QT ook screenwriter) wat autobiografische elementen bevat (hoofdpersoon werkt in stripwinkel a la Tarantino in videotheek).

Matt D
28-11-2002, 16:30
de regio 1 heeft ook wel degelijk 3 commentaar tracks voor alle duidelijkheid, deze drie tracks zijn ook de belangrijkste aantrekkingskracht om te 'upgraden' naar deze versie

Rochan
28-11-2002, 22:46
Kheb een foto gevonden van de hoes van de cover. Ik weet niet of het dezelfde is als de R1 versie. Maar het ziet er wel goed uit.
Het is wel jammer dat de R2 versie waarschijnlijk geen DTS track heeft. Zie onderstaande bericht.
Bron www.dvdtimes.org.uk

Warner Home Video have announced the R2 DVD release of True Romance - Directors Cut 2-disc Special Edition for 24th February 2003 with a £19.99 retail price. Boasting the same set of extra features as the readily available R1 edition the only thing this R2 set is currently lacking is a DTS soundtrack, but we can only hope Warner change their ways and offer us such an option come the February release. This two-disc set will be packaged in a digi-pack


http://www.dvdtimes.org.uk/images/trueromance_pack.jpg
:)

Matt D
29-11-2002, 11:51
Kheb een foto gevonden van de hoes van de cover. Ik weet niet of het dezelfde is als de R1 versie. Maar het ziet er wel goed uit.
Het is wel jammer dat de R2 versie waarschijnlijk geen DTS track heeft. Zie onderstaande bericht.
Bron www.dvdtimes.org.uk

Warner Home Video have announced the R2 DVD release of True Romance - Directors Cut 2-disc Special Edition for 24th February 2003 with a £19.99 retail price. Boasting the same set of extra features as the readily available R1 edition the only thing this R2 set is currently lacking is a DTS soundtrack, but we can only hope Warner change their ways and offer us such an option come the February release. This two-disc set will be packaged in a digi-pack


http://www.dvdtimes.org.uk/images/trueromance_pack.jpg
:)

zit er dik in dat de regio 2 geen dts zal hebben,bij mijn weten is er nog geen enkele warner met dts op regio 2.

hoes lijkt me dezelfde te zijn als bij mijn regio 1 versie

Jeroen Driessen
29-11-2002, 12:00
hoes lijkt me dezelfde te zijn als bij mijn regio 1 versie Lijkt ook erg op de Pulp Fiction en From Dusk Till Dawn hoes die ik al heb, mooi dus! Past dat iig bij elkaar. De Reservoir DOgs Mr. Orange versie springt er dan wél weer bovenuit...

DTS zal wel, verschil zal toch niet zó groot zijn bij zo'n oudere film. Zolang het beeld en DD5.1 maar lekker is.

Philippe
29-11-2002, 16:40
Deze R2-release van True Romance heeft toch wel een mooi artwork meegekregen. Heb hem in bestelling staan.

Rogier Burghout
29-11-2002, 17:58
Maar is de R1 al uit dan? met extra audiocommentaren en DTS lijkt me deze dan de beste keus....
Of zie ik het verkeerd?

Matt D
30-11-2002, 12:45
Maar is de R1 al uit dan? met extra audiocommentaren en DTS lijkt me deze dan de beste keus....
Of zie ik het verkeerd?

de regio 1 is uit van in september

beeld en geluid zijn zeker in orde. de stukken audio commentaar die ik hoorde zijn erg goed; de andere extra's kunnen niet beantwoorden aan de verwachtingen.

momenteel is het wel zeker de beste versie van deze film. Moeilijk om uit te maken of het voor diegene die al een andere versie hebben de moeite is om te upgraden

Rogier Burghout
30-11-2002, 18:03
Ik begrijp uit jouw woorden dat dit geen 2 disc SE is zoals de nieuwe R2 UK release of wel?

Matt D
30-11-2002, 18:52
Ik begrijp uit jouw woorden dat dit geen 2 disc SE is zoals de nieuwe R2 UK release of wel?

de regio 1 is wel 2 disk maar buiten de commentaren zijn de andere extra's niet echt indrukwekkend, ik had er meer van verwacht in ieder geval

Rogier Burghout
30-11-2002, 20:16
Misschien is het handig als iemand een lijstje met de specs van de R1 en R2 release opsomt zodat we ze kunnen vergelijken...of heeft dvdcompare dit al gedaan?