PDA

Bekijk de volledige versie : In The Name Of The King - 2 DVD Steelbook en Blu-ray



Arnold van Oostrum
13-08-2008, 16:40
In The Name Of The King - 2 DVD Steelbook en Blu-ray



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3067)

Werner
13-08-2008, 17:13
Een nieuw meesterwerk van grootmeester en de meest briljante regisseur aller tijden, Uwe Boll. En wie daar niet van overtuigd is, krijgt Boll in persoon over de vloer om een peut op de kweek te komen geven. :roll:

intexor
13-08-2008, 17:52
Ik vraag me af of een bedrijf als DFW iets verdient aan de release van zo'n Boll-film. Ondertussen is de "kwaliteit" van zijn films toch wel bij een groot deel van het publiek bekend.

Dennis van H.
13-08-2008, 17:55
Ik kan met trots zeggen dat ik nog nooit een film van deze Deutsche Heer heb gezien.

Z-Man
13-08-2008, 18:06
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

:evil:
:roll:
:cry:

Hayko de Boer
13-08-2008, 18:21
En toch wil ik deze film gaan aanschaffen.

Ligt mijn dwangbuis al gereed? :p

Bloodrayne moet ik nog zien, maar bij Alone in the Dark heb ik dubbel gelegen van het lachen. Daarnaast ben ik fan van Statham, Rhys-Davies en zijn Sobieski en Loken ook leuk om aan te zien.

Nu ga ik voor deze film geen hoofdprijs betalen. Maar voor een goede ruil of zacht prijsje schaf ik 'm wel aan.

Wel opvallend dat deze nu op dvd uitkomt en ook op dit ogenblik in enkele bioscopen gaat draaien 8)

Herman ter Lingen
13-08-2008, 18:36
Zo'n release zegt veel over hoe DFW tegen het kopers publiek aankijkt.

edwinvb
13-08-2008, 19:29
Geweldige film. Heb me prima vermaakt. 8-)

Dhr Uwe Boll heeft zijn best weer gedaan......:mrgreen:

Sneaker
14-08-2008, 00:15
Bloodrayne moet ik nog zien, maar bij Alone in the Dark heb ik dubbel gelegen van het lachen. Daarnaast ben ik fan van Statham, Rhys-Davies en zijn Sobieski en Loken ook leuk om aan te zien.

Nu ga ik voor deze film geen hoofdprijs betalen. Maar voor een goede ruil of zacht prijsje schaf ik 'm wel aan.
Dat is waarschijnlijk de reden waarom ik ook deze film aan gaat schaffen. Daarnaast doen ook Perlman, Liotta en Forlani mee.

Peter van 't Wout
14-08-2008, 06:37
Wat een ongelovelijke bout film!!! (6)

zetmoon
14-08-2008, 07:53
De beeldverhouding klopt ongeveer, 1.78:1 i.p.v. 1.85:1

En dat is al heel wat voor DFW.

SuperDre
14-08-2008, 14:10
zag de Bluray import al een tijdje liggen bij de mediamarkt.. maar vindt (ongeacht welke film) de prijs nog te hoog...

Ben benieuwd naar deze, IMHO bowl is geen goeie regisseur, maar een echte slechte is hij ook niet, zijn films zijn nog steeds behoorlijk vermakend en er lijkt bij elke film ook daadwerkelijk een vooruitgang te zitten.. Het feit dat het hem lukt om toch nog steeds films te maken en daarbij nog redelijke namen en budget weet te strikken geeft toch wel aan dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die denken dat zijn films goed genoeg zijn..

Ik ken genoeg mensen die liggen te mauwen op Bowl, terwijl ze nog geen frame van zijn films hebben gezien..
Enuh, als ik een oordeel zou vellen over 1 of 2 films van een bepaalde regisseur dan zou ik ook nooit meer bv spielberg of schumacher films kijken..
Ik heb in iedergeval meeeeeeeer dan genoeg films gezien waarbij de Bowl films echte meesterwerken zijn, dus wil je vermaak dan ben je bij Bowl IMHO toch redelijk goed thuis.. Ik kijk in iedergeval met smart naar Postal, zeker het begin van die film (welke te zien is via de officiele filmsite) is gewoon geniaal/meesterlijk...

Z-Man
14-08-2008, 18:38
Wow dat zovelen van jullie deze crap gaan kopen.....had ik niet verwacht :???: . Ik heb deze 'film' eens gedownload om weer even 5 minuten te kunnen lachen om een door Boll met Naz-goud gefinancierde film, maar deze slaat werkelijk alles. Werkelijk elke acteur slaapwandelt door deze troep heen, Jason Statham zou zn agent moeten ontslaan, Burt Reynolds weet niet wat ie doet in een fantasy-film (vroeg ik me ook af), Ray Liotta geeft een masterclass over-acting en Leelee Sobieski is net zo irritant als altijd (dit mens speelt gewoon in de Wicker Man remake EN een Boll film!!??). Ron Perlman en Rhys-Davies kan ik niks kwalijk nemen, ze moeten immers ook de huur betalen....Tel daarbij op de gruwelijk gemaakte orcs of wat het ook moeten zijn en zo ongeveer alle andere cliches die je al 100 x eerder hebt gezien de afgelopen jaren in een fantasy film en je hebt een film waar werkelijk om gejankt mag worden. Er zijn duizenden films op dvd verkrijgbaar die beter zijn, ik verklaar dan ook iedereen voor gek die hier zn zuurverdiende centen aan uitgeeft.

Enne Superdre....wie is toch die Bowl?

intexor
14-08-2008, 19:01
Het feit dat het hem lukt om toch nog steeds films te maken en daarbij nog redelijke namen en budget weet te strikken geeft toch wel aan dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die denken dat zijn films goed genoeg zijn..

Dat is niet echt een doordachte logica die je daar toepast :)

Tot niet zo lang geleden kon Boll budgetten vinden voor z'n films door een gat in de Duitse belastingwet. Het soort van bekende acteurs die hij weet te strikken zijn allemaal mensen die reeds eerder hebben laten zien niet vies te zijn van een rol in een B-film als daar wat geld mee te verdienen valt. En het is zeer twijfelachtig dat Boll na deze Dungeon Siege film nog grote projecten zal kunnen maken, aangezien er nu geen gebruik meer gemaakt kan worden van carrousels waarbij de financiers geld verdienen als de film waarin ze investeren verlies maakt. Deze film was een grote flop in de zalen en studio's willen nu geen geld meer verliezen aan deze man, zelfs de mensen die naar dit soort films gaan kijken om er mee te lachen kan je op één hand tellen.

Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet wat sommige mensen grappig vinden aan Boll-films. Ik heb twee films gezien van de man (Alone In The Dark en Bloodrayne) en ze vielen voor mij nu niet echt in de categorie "zo slecht dat het weer grappig wordt", ze waren namelijk gewoon slecht. En ik ben zelf fan van Statham maar zelfs voor hem kan ik het niet over mijn hart krijgen om geld uit te geven voor In The Name Of The King na het zien van de trailer.

Joris Springer
14-08-2008, 21:54
Mwa, Bloodrayne 1&2 en ook Alone in The Dark waren voor mij daadwerkelijk zo slecht dat ze weer grappig waren, heb er keer op keer erg van genoten eigenlijk.
Heb ze alle drie op dvd zelfs. Al had ik na In The Name Of The King daadwerkelijk zoiets van dat die film wel te ver ging qua "zo slecht dat hij grappig is". Deze film was zo slecht om van te huilen eigenlijk.

geoffrey3001
15-08-2008, 07:45
Zo, na een paar jaar weggeweest te zijn weer eens een reactie van mijn kant :-D.
Een Boll film is en blijft een concept. Ik mag zijn werk, omdat het a) lachwekkend is en b) omdat hij een van de meest gehate regisseurs is in de industrie. Voor de mensen die deze film echt slecht vinden en niet lachwekkend, wees gerust, er zijn films die nog vele malen slechter zijn. Ik noem een titel: The Hottie and the Nottie and andere Hilton films. Zelfs na een fles wijn vrij snel achterover geslagen te hebben zijn die films nog niet om aan te zien. Drugs gebruik ik niet, dus wie weet is het dan nog wel om aan te zien. Als iemand hier ervaring mee heeft, please share! :mrgreen:

Als deze uit is, dan hoop ik hem zeker in mijn collectie. Iemand Postal en Seed gezien? Staan nog op mijn 2C lijst.

Mikeymo
16-08-2008, 15:12
deze film is idd ook weer lekker bagger

Joris Springer
18-08-2008, 02:06
deze film is idd ook weer lekker bagger

En een lekker bagger film is ook wel eens fijn om te zien. Heb deze film in de bioscoop in Oekraine vorig jaar gezien en heb me wel vermaakt. Ga hem wel daar op dvd halen, vind hem niet meer dan 3 euro waard en hij kost daar maar 20 hryvnia en dat is dus ook ongeveeer dat bedrag.
Hij is best grappig voor zo een slechte film.

intexor
27-08-2008, 00:14
En een lekker bagger film is ook wel eens fijn om te zien. Heb deze film in de bioscoop in Oekraine vorig jaar gezien en heb me wel vermaakt. Ga hem wel daar op dvd halen, vind hem niet meer dan 3 euro waard en hij kost daar maar 20 hryvnia en dat is dus ook ongeveeer dat bedrag.
Hij is best grappig voor zo een slechte film.

Nu ik In The Name Of The King ook aan een kijkbeurt onderworpen heb moet ik zeggen dat de film bij momenten inderdaad toch wel zo slecht is dat hij grappig is, en dat had ik bij andere Boll-films zeker niet. Neemt niet weg dat het nog steeds een waardeloze film is waar ik geen geld voor zou geven om hem te zien of op DVD te hebben. Opsommen wat er allemaal niet goed is aan deze film zou iets te lang duren :mrgreen: Maar dit is wel de eerste film van Boll die zowaar kijkbaar is als je het probeert te zien als een parodie op bijv. Lord Of The Rings.

SuperDre
30-08-2008, 16:38
Ik zie net dat in de VS een 'Directors cut' wordt uitgegeven van 162minuten..

http://www.highdefdigest.com/news/show/Fox/Disc_Announcements/Fox_Bringing_Dungeon_Siege_Tale_to_Blu-ray/2040

Misschien dat (voor sommige) de film daarmee beter wordt, weet namelijk een goed voorbeeld waarbij de 'korte' versie gewoon bout is, maar de DC wel een stuk beter is IMHO (DareDevil)..
Maar goed sommige mensen trashen een film alleen al maar vanwege de regisseur zonder dat ze ooit maar een stukje van zijn films gezien hebben (wat dus voor zo'n 70% van de uwe boll haters geldt)..