PDA

Bekijk de volledige versie : Bucket List, The [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
15-08-2008, 07:53
Bucket List, The

Erg mooie film met Morgan Freeman en Jack Nicholson op een kale Blu-ray Disc

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3506)

Bettina
15-08-2008, 08:11
Lijkt me een hele mooie film.
Staat op mijn lijst van nog aan te schaffen. Jammer dat er bijna geen extra's op staan.

Gandalf the funny
17-05-2009, 09:49
Lijkt me een toppertje, alleen ik zal m niet gauw aanschaffen omdat de extra's nihil zijn....
Dan maar op tv kijken. ooit..

Reinbo
17-05-2009, 18:28
Saaie film. Twee oude mannen willen nog wilde avonturen beleven. verder dan het bezoek aan een paar Toeristische attraties komen ze niet...

Bettina
27-05-2009, 16:20
Saaie film. Twee oude mannen willen nog wilde avonturen beleven. verder dan het bezoek aan een paar Toeristische attraties komen ze niet...
Dat is wel erg kort door de bocht.

Ik vond het een leuke film. Hij blijft ook in de verzameling, maar het is geen topper.

Thomas Gabriel
03-06-2009, 13:27
Toffe film heb hem gezien bij Godsdienst(y)

nmbs
05-11-2009, 11:26
Saaie film. Twee oude mannen willen nog wilde avonturen beleven. verder dan het bezoek aan een paar Toeristische attraties komen ze niet...

Jammer, want ik vind dit wel een prachtige film.

Raymond Gelmers
05-11-2009, 21:27
Dit is inderdaad een prachtige film. Ik hou eigenlijk helemaal niet van dit soort films en ik kies ze ook nooit zelf uit maar mijn vrouw is gek op dit soort films. Soms zit er echter één tussen die echter wel weet te boeien en dit is er eentje.

Ik heb weliswaar enkel de DVD maar bij dit soort films draait het niet om eye-candy en ik zal dan ook niet in de verleiding komen om deze te gaan double-dippen. HD beeld en geluid voegt eenvoudigweg te weinig toe om een her-aanschaf te rechtvaardigen. Als je hem echter nog niet hebt is de blu ray van deze film zeker een solide keuze!