PDA

Bekijk de volledige versie : Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
18-08-2008, 15:32
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer

Prima HD uitgave van tweede comicverfilming met dezelfde cast superhelden.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3513)

Nyarlathotep
18-08-2008, 15:41
Er wordt lovend gesproken over de beeldkwaliteit... en toch maar vier "bolletjes"?

Werner
18-08-2008, 16:57
Ik ben een beetje verbaasd (maar niet onaangenaam) dat er op korte tijd al drie Fox-titels besproken zijn...

pietdvd
19-08-2008, 00:53
Nu nog de dvd uitgaven van deze 3 titels en een inhaal slag. X-men 3 - 2 disc SE en Prison Break Seizoen 2 bv.

Ter verbetering van de blue ray reviews heb ik nog wel een opmerking. Nergens in de review word gesproken over het missen van een Engelse DD 5.1 track. Lijkt me toch wel gepast aangezien sommige mensen hun blueray speler direct op hun tv aansluiten en het dus van het directe geluid van hun tv moeten hebben en Fox de enige lijkt waar bij dat mist.

Hoe kan je van mensen verwachten dat ze Fox titels aanschaffen op blueray als ze alleen een Dts track kunnen selecteren die niet hoorbaar is via hun tv of audio setje,de DD 5.1 (of 2.0 of 1.0) op dvd was is er niet voor niks.. De gemiddelde consument kijkt niet eens na het geluid en verwacht gewoon dat het doet bij aanschaf.

Frank
19-08-2008, 11:45
Ik heb mijn PlayStation 3 rechtstreeks aangesloten op mijn televisie en ik kan alle geluidssporen of dit nou Dolby Digital of DTS is gewoon beluisteren.

Coen P.
19-08-2008, 13:57
Vond deze stukken beter te behappen dan deel !

(in de recensie staat overigens; The Huma Torch --> dit moet uiteraard Human zijn (typo))

scheur
27-08-2008, 17:07
Voor de inhoud 3,5 bol ; dat zijn er 3,5 teveel.....:evil:

Kater
20-09-2008, 13:19
Ik kan niet bij de specials komen.
Ik krijg dan het rode cirkeltje met rode streep rechtbovne.
Bij andere Blu-Rays kan ik wel bij de specials komen.

Ik heb de Samsung BD-P1500

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verder vind ik het een mooie film.
Mooi beeld.

Richard B.
23-09-2008, 00:19
Vond deze stukken beter te behappen dan deel !
Bij mij was het juist andersom: ik vond de eerste film erg leuk, maar dit vervolg vond ik heel erg middelmatig. Het verhaal is echt zo generiek als het maar kan. :???:

blraydvd
08-11-2010, 22:45
Deel 2 ook net als 1 een nette transfer,
En vond deze persoonlijk leuker als het 1ste deel.
Maar dat komt door de komst van de silver surfer, ...
De shots met hem er in zijn erg mooi voor het oog.
Ondanks de shots van de surfer toch net zoals deel 1 weer net geen topper.

Maar als box set zeker gewoon een must have (y)


Greets Ferry, ...