PDA

Bekijk de volledige versie : Dts



Roberto van Rooijen
13-06-2002, 15:29
Klopt het dat de kanaalscheiding van DTS beter is dan DD 5.1 of zit het hem tussen mijn oren.
Ik heb zo'n idee dat U-571 in DTS een betere kanaalscheiding heeft.


Roberto.:confused: :confused:

FrozenSolid
13-06-2002, 18:22
Dat is volgens mij inderdaad zo.

Michiel
13-06-2002, 18:50
zoek eens ff op DTS ofzo dan hoef je dit niet te vragen!!

bmateijsen
13-06-2002, 19:09
nou... kanaalscheiding die is niet beter bij U-571 is het meer de bitrate dan de kanaalscheiding in vergelijking met de DD track.

De hoge bitrate zorgt voor meer detail, openheid en dynamiek.

Tja.... in vergelijking met andere dvd's zijn verschillende elementen mogelijk... soms wordt het express gedaan.. vanwege de originele geluidsmix (bijv. stereo) en soms is het geluid inderdaad slecht gemixt, waardoor de achterkanalen hetzelfde lijken te produceren..

Groet Bjorn

PM
14-06-2002, 10:40
Kanaal scheiding kan je alleen verhogen door betere hardware waar je ze op afspeelt denk ik... (aangezien je niets aan de mix kan veranderen en er geen verschil in kanaalscheiding tussen dd en dts is)

Roberto van Rooijen
17-06-2002, 09:15
Kanaal scheiding kan je alleen verhogen door betere hardware waar je ze op afspeelt denk ik... (aangezien je niets aan de mix kan veranderen en er geen verschil in kanaalscheiding tussen dd en dts is)


Als ik zo aanhoor zal het waarschijnlijk aan mij nieuwe set liggen.
Ik ben van Denon (receiver) overgegaan naar Onkyo en mijn DVD speler was een Thomson en heb daar nu ook een Onkyo voor in de plaats staan.


Roberto.