PDA

Bekijk de volledige versie : Superman - Man of Steel



Pagina's : [1] 2

Marco VC
22-08-2008, 20:08
Ik heb er even naar gezocht maar kon er zo 123 geen topic vinden, dus:


Warner Bros. Pictures Group President Jeff Robinov has revealed to The Wall Street Journal that the studio has made up its mind about the future of not just the Superman franchise but much of the DC superhero line-up which it owns the rights to develop.

Rather than doing a sequel to 2006's disappointing "Superman Returns", the studio plans to reboot the feature much like Universal rebooted the "Hulk" franchise this year.

Robinov says "'Superman' didn't quite work as a film in the way that we wanted it to, it didn't position the character the way he needed to be positioned. Had 'Superman' worked in 2006, we would have had a movie for Christmas of this year or 2009. But now the plan is just to reintroduce Superman without regard to a [previous] Batman and Superman movie at all."

The studio has also nixed the "Batman vs. Superman" and "Justice League" projects for now as they plan to adopt the same model Marvel Studios is doing right now - releasing a single film for each character, and then using those movies and their sequels to build up to a multicharacter film a few years down the line.

Also like Marvel, the aim is for the DC Comics label to supply two of the 6-8 tentpoles per year that Warners releases by 2011. The studio is aiming to release four comic-book films in the next three years, including a third Batman film, a new film reintroducing Superman, and two movies focusing on other DC Comics characters. They presently have Green Lantern, Flash, Green Arrow, and Wonder Woman projects in development.

Unlike Marvel though with its lighter and more fantasy based approaches (ala "Iron Man," "Spider-Man"), the aim here is the dark realistic tone of "The Dark Knight" for all their heroes - "We're going to try to go dark to the extent that the characters allow it" says Robinov.

Official plans and hopefully dates of these projects will be announced in the next month.

Hayko de Boer
22-08-2008, 20:21
Persoonlijk vind ik de films waarin de hele 'origin' van de superhelden aan de orde komt altijd zeer interessant. Geeft diepgang aan het personage, zeker als ze het een beetje getrouw aan de comics doen.

Maar een reboot vind ik niet passend om de paar jaar. Hulk heb ik de nieuwe nog niet van gezien. Bij Batman was de serie aan vernieuwing toe (wat tot geniale resultaten heeft geleid), net als bij Bond en andere franchises.

Ik zie liever een een sequel waarin de held er op los kan knallen, dan dat we weer gaan zien hoe Superman opgroeit, met een digitale gastrol voor Marlon Brando...

Ik hoop dat ze die andere heldenfilms gaan ontwikkelen, al ken ik behalve de Flash niet veel andere DC-helden.

1der
22-08-2008, 20:27
Zonde. Onlangs Superman Returns weer eens bekijken, en ik vind dat toch echt een zeer goede film. Brandon Routh is geweldig als Clark Kent / Superman.

Maar goed, ''ze'' doen maar...als het maar geld oplevert..

Dai
22-08-2008, 20:30
Reboot lijkt mij voor Superman zeer geschikt. Die Singer heeft Superman toch echt naar Krypton geholpen. Lois Lane moeder laten worden...!! Een Superman die zijn krachten gebruikt om te gluren.. Die kind van Lois lane zie ik al in de sequels opduiken, nee liever niet. Opnieuw beginnen is het beste voor ons aardbewoners.

TheGodfather
22-08-2008, 21:16
Zonde. Onlangs Superman Returns weer eens bekijken, en ik vind dat toch echt een zeer goede film. Brandon Routh is geweldig als Clark Kent / Superman..
Eens. Van mij mag dat vervolg er komen (y)

Lorre
22-08-2008, 22:43
Idd, Superman Returns vond ik, in tegenstelling tot velen, zeker niet slecht. Je voelde gewoon dat Singer, net als bij X-men, in die de personages terug introduceerde en de opzet maakte voor een veel grotere sequel. Jammer, maar ik hoop wel dat ze terug Brandon Routh nemen als Superman/Clark Kent. Vond hem enorm goed in de rol.

intexor
22-08-2008, 22:44
Ik heb het niet op origin stories (altijd hetzelfde), maar Superman Returns vond ik niet bepaald goed dus dat ze een andere richting willen uitgaan in plaats van daar een vervolg op te maken daar kan ik niet echt iets op tegen hebben ;)

Maar ik ben niet meteen een Superman fan eerlijk gezegd, vind het niet zo'n interessant personage. Ik weet niet wat ze nog kunnen brengen van dat personage dat me enigszins zou interesseren.

InfinitusImmortalitas
22-08-2008, 23:15
Volgens mij was er voor 2009 een vervolg op Superman Returns gepland, genaamd Superman: Man of Steel. Willen ze dat nu gaan afzeggen en maar helemaal opnieuw beginnen? Terwijl er net een gloednieuwe Superman film is geweest? Hadden ze dat niet kunnen doen voordat Superman Returns werd gemaakt?

Batman rebooten was een geniale zet. Maar na Batman & Robin was het gewoon niets geweest om weer een ''vervolg'' te maken. De Batman reeks was met die film zo de diepte in gezonken dat het gewoon beter was om opnieuw te beginnen. Ik hoop trouwens niet dat ze dat over 10 jaar weer besluiten te doen wanneer deze Batman reeks is afgelopen.

Het rebooten van verouderde films moet geen gewoonte gaan worden. Bedenk gewoon wat nieuws. Laat oude films met rust. Die hebben hun tijd gehad.

chimera01
22-08-2008, 23:42
Superman returns vond ik een prima film en die scene met het crashen van dat vliegtuig was gewoon weg fantastisch........Puur Superman.

Verder vond ik deze nieuwe poging van Superman sowieso al een stuk grimmiger dan de Chris Reeve versies. Sommige momenten van deze film waren zeer zeker niet geschikt voor de jongere kijkers dit in tegenstelling tot de eerdere serie met Reeve.

Dat donkere gevoel past gewoonweg niet Bij Superman mede ook omdat hij de antipode is van Batman met al zijn neuroses.

Witless
23-08-2008, 00:48
Wat ze beter kunnen doen is Superman een betere bad-ass geven, ipv Lex Luthor. No offence voor Lex, maar ik wil wel eens wat meer actie zien van superman, behalve dingen tegen houden en super snel vliegen en stil staan.

AgentSmith
23-08-2008, 07:15
Zou graag een remake zien van Superman II. Supes vs 3 superschurken met superpowers. Dan krijg je zeker een avondje lekker matten. Kunnen ze een mooi donker toontje aan geven.

Dennis van H.
23-08-2008, 08:18
Ik vond superman returns ook zeker geen slechte film. Ik heb me er prima mee vermaakt. Ik snap dan ook niet waarom er nu weer een reboot moet komen, Returns was al een reboot op de eerdere films.

In plaats dat Warner leert van fouten die in Returns zaten en met een betere sequel op de proppen komt, met Brian Singer en Brandon Routh beginnen ze maar weer helemaal vooraan. Zo kan je wel aan de gang blijven.
Hoewel, als ze nu het script van Kevin Smith gaan gebruiken...:razz:

En wat is het nu ineens met duistere films. Bij the Dark Knight was dat perfect, maar Batman is in principe ook gewoon dark. Maar waarom moet dat bij elke superhelden film?

Hoop ook dat ze die derde batmanfilm gewoon door Christopher Nolan laten maken. Ik heb geen zin in Joel Schumacher werk.

BrianB
23-08-2008, 08:27
Unlike Marvel though with its lighter and more fantasy based approaches (ala "Iron Man," "Spider-Man"), the aim here is the dark realistic tone of "The Dark Knight" for all their heroes - "We're going to try to go dark to the extent that the characters allow it" says Robinov.

Het verschil tussen Batman de overige superhelden (Superman, The Green Lantern enz.) is dat Batman nog wel redelijk realistisch gehouden kan worden, hij heeft namelijk geen superkrachten. De andere helden hebben dat wel, en dat gaat toch iets lastiger worden. Of zouden ze bedoelen dat de films niet al te vrolijk worden, met een iets sombere toon? Zoals Superman Returns dat al was?
Ik snap wel dat ze Superman nieuw leven in willen blazen, na het succes van beide Batman-films (en zeker na The Dark Knight) maar ik vind het een beetje jammer. ik vond Superman Returns echt heel goed.
Maar positief nieuws is dat DC en Warner eindelijk verder gaan met andere comics, dan alleen Superman en Batman. Ik ben zeer benieuwd naar de overige films, en uiteindelijk de Justice League film.

intexor
23-08-2008, 13:08
Het verschil tussen Batman de overige superhelden (Superman, The Green Lantern enz.) is dat Batman nog wel redelijk realistisch gehouden kan worden, hij heeft namelijk geen superkrachten. De andere helden hebben dat wel, en dat gaat toch iets lastiger worden. Of zouden ze bedoelen dat de films niet al te vrolijk worden, met een iets sombere toon? Zoals Superman Returns dat al was?
Ik snap wel dat ze Superman nieuw leven in willen blazen, na het succes van beide Batman-films (en zeker na The Dark Knight) maar ik vind het een beetje jammer. ik vond Superman Returns echt heel goed.
Maar positief nieuws is dat DC en Warner eindelijk verder gaan met andere comics, dan alleen Superman en Batman. Ik ben zeer benieuwd naar de overige films, en uiteindelijk de Justice League film.

Ik veronderstel dat ze met "realistisch" in het geval van superhelden met superkrachten eerder bedoelen dat ze een meer grimmige sfeer, een rauwere en volwassen versie willen neerzetten in tegenstelling tot de vrij kinderachtige en cartoonachtige aanpak die in superheldenfilms vaak domineert. Ik betwijfel echter of zoiets zou werken. Neem alleen al het pak van Superman, veel te flashy en cartoonachtig, en ik denk niet dat ze hem ineens een heel ander pak gaan geven. Batman is gewoon van nature al een donker personage (niet alleen het pak) dus daar voelt het gebruik van zo'n stijl natuurlijk aan, volgens mij zou het bij Superman zeer geforceerd overkomen.

MiguelTegen
23-08-2008, 13:19
Een reboot vind ik prima, aangezien ik die versie van Singer een creatieve draak vond...

Ongeloofwaardige personages in een geloofwaardige setting neerzetten... Dat lijkt me de uitdaging van een gemiddelde superheldenfilm... Personages van diepgang voorzien, voor lastige keuzes stellen, etc.
Maar om nu van Superman een donkere versie te gaan maken, lijkt me dan weer overdreven... Superman is nooit zo'n personage als Batman geweest; laatstgenoemde heeft vanwege zijn hele origine een logische, donkere kant... Die laatste twee Batman-films doen het personage eer aan, slagen in de opzet om de persoon geloofwaardig te maken.
Maar Superman was altijd het toonbeeld van truth, justice en the american way. Compleet onlogisch daar een grimmig personage van te maken. Tenminste, ik zie 't niet slagen...

Sjeisbroochem
23-08-2008, 19:18
Een reboot vind ik prima, aangezien ik die versie van Singer een creatieve draak vond...

Ongeloofwaardige personages in een geloofwaardige setting neerzetten... Dat lijkt me de uitdaging van een gemiddelde superheldenfilm... Personages van diepgang voorzien, voor lastige keuzes stellen, etc.
Maar om nu van Superman een donkere versie te gaan maken, lijkt me dan weer overdreven... Superman is nooit zo'n personage als Batman geweest; laatstgenoemde heeft vanwege zijn hele origine een logische, donkere kant... Die laatste twee Batman-films doen het personage eer aan, slagen in de opzet om de persoon geloofwaardig te maken.
Maar Superman was altijd het toonbeeld van truth, justice en the american way. Compleet onlogisch daar een grimmig personage van te maken. Tenminste, ik zie 't niet slagen...

Helemaal mee eens, een reboot kan maar dan moeten de personages wel goed worden uitgewerkt. Duister past niet echt bij Superman maar het moet ook niet campy worden. de sfeer uit de originele Superman de movie is eigenlijk perfect, hangt er een beetje tussenin. De donner cut van supes 2 is ook al vrij donker van toon. Als ze dan toch die kant op gaan moeten ze dat maar als voorbeeld nemen.

Verder ben ik lex luthor spuugzat. Kind van supes en kate bosworth schrappen please. Verder de kleuren van dat pak weer normaal aub en een beetje normale verhaallijn en een andere regisseur aangezien ik zijn versie verscrhikkelijk vond. Brandon Routh was ok maar het script en regie was gewoon slecht uitgewerkt.

Steve Muller
25-08-2008, 04:56
Geef mij maar een King Kong Reboot :D

superman
25-08-2008, 08:26
Geef mij maar een King Kong Reboot :Dmet die grote slang ja :)

mark t
25-08-2008, 09:14
Ik zie ook liever een reboot dan een vervolg. Afgezien van het merkwaardige verhaal (een zoon?! dat weinig goeds voorspelt voor een eventueel vervolg, vond ik dat Superman Returns ook de sfeer miste die m.i. bij zo'n film past. Verder vond ik de tegenstanders en hun 'masterplan' tamelijk zwak. Daarom, als het al nodig is om een nieuwe Superman-film te maken, liever met een schone lei dan met de ballast van de mislukte vorige film.

intexor
25-08-2008, 12:37
Het is eigenlijk wel grappig dat Returns door Warner als een echt fiasco beschouwd wordt ondanks dat de opbrengsten niet echt slecht waren en de reviews van critici ook vrij positief. Maar voor mij werkte de film ook niet en da's blijkbaar een gevoel bij een groot deel van het publiek, dus goed dat ze het nu over een andere boeg willen gooien.

Marco VC
25-08-2008, 12:52
Van IGN.com:


Fixing The Superman Film Franchise
The Man of Steel is getting a reboot. Our ten requirements for getting the film we've always wanted.



showUSloc=(checkLocale('uk')||checkLocale('au'));d ocument.writeln(showUSloc ? 'US, ' : '');August 22, 2008 - Superhero movies are big business these days. Just take a gander at the most recent list of all-time top grossing films to see what we mean. A huge number of them involve superheroes in some way or another. Of course, with all the money these big budget blockbusters pull in, it's surprising to see how few DC characters are getting in on the fun. Other than Batman Begins and Dark Knight, DC has largely been sitting things out.

That may change now that parent company WB has revealed a new strategy for their superhero adaptations. In short, multi-character spectacles like JLA and Batman vs. Superman are out. Focused, character-driven pictures like Dark Knight are in. With Dark Knight now standing tall as the second highest-grossing movie of all time, DC wants to replicate that success by any means necessary.

A huge part of that strategy involves a relaunched Superman franchise. It's no secret that Superman Returns was a huge disappointment for WB, not even coming close to recovering the hundreds of millions of dollars invested over the years. The studio is ready to start over and give Supes a fresh start.

Just what does WB mean by reboot? Should we be expecting another origin story? Do audiences even care about the Man of Steel anymore? The Superman comics are doing better than ever, so how can WB replicate that success on the silver screen?

We have our own ideas, and we're taking the opportunity to voice them here. Much in the same vein as our Perfect Batman game article from last week, we're going to break down ten things DC and WB need to focus on when crafting this new entry in the franchise. With any luck, movie audiences will be believing a man can fly again within a few short years.

A Worthy Set of Villains

This one is a no-brainer. Superman needs someone or something that provides a worthy challenge. We're tired of seeing him rescue planes or stave off natural disasters. We want an actual villain that can match Superman on a physical level. The only time the movies ever got this right was Superman II, where he traded blows with the Phantom Zone criminals. No, the fight with Nuclear Man in Superman IV does not count as "getting it right."

Trading blows is the operative phrase here. If Superman threw a single punch in Returns, we must have slept through it. We want to see him punch Brainiac, Metallo, or Parasite. Heck, a knock-down, drag-out brawl with Doomsday could be pure cinematic glee if handled properly.

The Matrix Revolutions was a pretty lousy movie, but the climactic battle between Agent Smith and Neo gave us a glimpse of how cool a Superman battle could look with modern CG technology. We want to see the new movie realize this potential.

An Actor Who Can Embody Superman and Clark Kent

Superman is a touch character to cast. He has a larger-than-life quality that befits the world's greatest hero. He's also built like a brick house. Clark Kent, on the other hand, is withdrawn, meek, and a little mousy. The two are vastly different characters, and the movie requires that one actor fill both roles perfectly. Christopher Reeve was a master at this, and there's a reason most people still think of him as Superman after all this time.

The last Superman, Brandon Routh, didn't meet with the same level of success. He was a great Clark, but his Superman came across as a gangly, tight-wearing wuss. The right actor has to be out there somewhere. Movies like 300 have proved that physical size can be convincingly faked through CG, so the important factor is really the quality of acting. WB can have all the other pieces of the puzzle, but without an actor that fill the tights as aptly as Reeve, there's no point in going forward with another movie.

A Willingness to Diverge From Past Projects

Superman Returns had numerous flaws. One of the most glaring was the fact that it felt annoyingly similar to the older movies in the franchise. The general plot, with Lex Luthor scheming to create worldwide disasters and make billions in the real estate market, was practically lifted straight from the original. A successful movie needs to be willing to diverge from what came before and venture into unfamiliar territory.

Part of this goes back to the idea of villains. We can't stomach another Superman movie with Luthor as the one and only antagonist. Nor can we abide another Superman III, where the main villain was a blatant Luthor clone. We want new villains and new struggles for Superman to overcome.

We also wouldn't necessarily mind if the movie broke away from standard continuity and tried something completely different. Comics like Secret Identity and It's a Bird, as well as novels like It's Superman! take the concept of Superman and put an interesting new spin on it. It's a Bird in particular can't even be considered a superhero story. There's no reason WB can't do something new and different for once.

A Healthy Respect For What Came Before

In turn, we don't want to see WB do different just for the sake of being different. Particularly in the case of the first two movies, there were a lot of things done right. Take the general aesthetic of Krypton, for instance. Richard Donner and his designers crafted a memorable take on this alien world and the Fortress of Solitude that, frankly, put the comics to shame. It was no coincidence that the comics took several cues from this aesthetic when Returns came out. Even two years later, the comic version of the Fortress of Solitude retains that iconic crystalline appearance.

In the pages of Action Comics, Superman and Lois Lane now bear a strong resemblance to Christopher Reeve and Margot Kidder, respectively. These two actors defined the roles, and we see no reason why their replacements shouldn't evoke the same classical sensibilities. The movies did too much too well for a new cast and crew to simply ignore them.

Maturity Without Being "Dark"

It's understandable that DC wants to try and force lightning to strike twice by replicating the success of Dark Knight. One of the main points in their new strategy is that they want to follow Christopher Nolan's approach. This means a strongly character-driven focus with dark, mature undertones.

Now, we're all for maturity when it comes to comic adaptations. Far too many projects in the past have collapsed under the weight of camp and goofy excess. But WB should be very careful about making a Superman film too dark. Superman is not Batman. That's essentially what comics like Superman/Batman have been trying to hammer home for decades. What works for a Batman film is not necessarily going to work for a Superman film as well.

We want to see a movie where Superman inspires people. That's what he does. He makes Metropolis, and the entire world, a better place through his actions. The movie shouldn't be drenched in dark palettes and bathed in shadow. Supes shouldn't be swearing vengeance at the graves of Ma and Pa Kent. Jimmy Olsen shouldn't run around the streets shooting people (unless he's shooting pictures, of course). The sillier trappings of the older movies definitely need to go, but the producers need to firmly hold onto the concept of Superman as a defender of Truth, Justice, and the American Way.

No More Super Kid!

The one area Returns actually attempted to diverge from the comics was by introducing the child of Superman and Lois Lane. Naturally, the kid has super powers that slowly revealed themselves through the course of the film. We feel Super Kid was a huge mistake, and one that should be swept under the rug in any future projects.

There's a reason Superman has never had a real child in the comics, at least not in a continuity-driven story. It complicates the character and takes him away from his core appeal. Readers complain that simply having Superman married to Lois makes him too old and boring. What would a kid do?

There's simply no reason to even touch on the idea of Super Kid in a rebooted franchise. Let Superman be Superman. Let him pine for Lois. Don't let him devolve into a creepy stalker dad all over again. Some viewers will doubtless be disappointed that a direct sequel to Returns is out of the question now. They'll never know what became of this super-powered tyke. Good riddance, we say.

And, if for some reason WB changes gears again and strives for a sequel, we're all for Rich's suggestion – have Doomsday eat the kid. Done and done.

No Rehashing the Origin

As much as we love seeing new superheroes brought to the big screen, we're starting to grow tired of the standard origin tale. We loved Iron Man, but the movie suffered from a certain level of predictability. When you have 2 hours to establish a new franchise and it numerous characters, there are only so many directions you can take the story. Superman shouldn't have this problem. The original movie already did a suitable job of chronicling his journey to Earth and early life on the Kent farm. We don't mind if the new movie takes a few minutes to touch on this story, but we'd hate to see a significant chunk of the film wasted on another origin rehash.

Put simply, everyone already knows his origin. Supes is one of the most recognizable pop culture characters in existence. We want less time spent rehashing and more time focusing on the present. We'd say Incredible Hulk represents a good solution to this problem. Though it wasn't a direct sequel to 2003's Hulk, it assumed audiences weren't terribly interested in seeing Bruce Banner before his accident. Hulk's origin was confined to the opening credits, allowing the movie to venture into new territory for the remaining 90 minutes. If we have to sit through another 30-45 minutes of Krypton exploding and young Clark moping, we might just walk out of the theater.

A More Believable, Complex Luthor

With the next movie rebooting the franchise, we can only assume it'll take place during Superman's early days in Metropolis. Knowing that, there's absolutely no way Lex Luthor won't be a part of the story. He's too integral to this era of Superman's career not to be. We'd be happy to have Luthor make another appearance. He stands tall as Superman's ultimate villain for a very good reason.

That said, the script absolutely needs to portray Luthor in a more complex fashion than it did in Returns. Kevin Spacey made the most of what he was given, but that version of Luthor was annoyingly one-note. He was evil, and he was proud it. That's not Lex Luthor.

The real Luthor thinks of himself as the ultimate hero. He's a world-renowned inventor and businessman. He basks in his status as Metropolis' favorite son, at least until Superman arrives to steal his spotlight. Luthor clashes with Superman because he firmly believes the alien hero is a detriment to humanity. Sure, Luthor is deluding himself when he claims he could save the world if only Superman didn't constantly get in the way, but that's the whole point. Luthor is a complex villain, and he needs to be portrayed as such.

More Showcases of Superman's Power

This hearkens back to the idea of giving Superman more villains to punch, but in a more general sense. Whether he's clobbering bad guys or just throwing tanks around, we want to see Supes cut loose and unleash his strength on something. Returns was mind-numbingly boring at times, with far too few scenes like the plane rescue to liven things up. Just as Incredible Hulk turned up the smash factor for its respective hero, so should the next Superman movie.

In addition, we'd like to see Superman put his other powers to use. Not in ridiculous ways, like the magical cellophane S-shield or by spinning the world backwards. We want to see him melt robots with his heat vision, or freeze villains in their tracks with his icy breath. With current special effects technology, the producers can really push the limits of what Superman can do on screen.

Keep John Williams, Please

Superheroes are heroic. They need booming, heroic themes to communicate that idea. Superman has quite possibly the greatest musical theme of any superhero. Ever. We still get goosebumps anytime we hear John William's Superman March. Batman Begins took a bit of flack for ditching Danny Elfman's iconic Batman music. In that instance we understand the desire to move away from the older films and the idea of heroic themes in general. But in the case of Superman, we see absolutely no reason to fix what certainly isn't broken.

However, the producers need to go one step further. Returns wisely kept the Williams theme, but a different composer was responsible for the general score. Frankly, the rest of the score didn't measure up. Williams has a real genius for scoring blockbuster movies like Superman. We want to see him come back in a full capacity with the London Symphony Orchestra in tow. At the very least, the new movie needs someone of equivalent talent. With Superman, his actions speak louder than his words. And his music speaks louder than his actions.

Sjeisbroochem
25-08-2008, 18:40
Van IGN.com:

Als WB doet wat hierboven wordt aanbevolen heb ik er vertrouwen in. Alles wat hierboven staat is perfect verwoord.

Ik zou zeggen bring it on!

Frank
25-08-2008, 18:48
Ik weet niet of het verstandig is om John Williams terug te halen. Ik vind zijn muziek fantastisch en ik ben een grote fan van de man, maar de Williams van 2008 is niet meer de Williams van 1978 (zie Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull).

Dennis van H.
25-08-2008, 19:03
Ik weet niet of het verstandig is om John Williams terug te halen. Ik vind zijn muziek fantastisch en ik ben een grote fan van de man, maar de Williams van 2008 is niet meer de Williams van 1978 (zie Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull).

Ik denk dat zelfs een mindere John Williams beter is dan menig ander componist (maar dan bedoel ik natuurlijk niet Hans Zimmer, Danny Elfman enz.)

intexor
25-08-2008, 19:31
Ik denk dat zelfs een mindere John Williams beter is dan menig ander componist (maar dan bedoel ik natuurlijk niet Hans Zimmer, Danny Elfman enz.)

Goh, ik vind eigenlijk dat er heel wat goede componisten zijn die allemaal wel in staat zijn om dergelijke blockbuster van een goede score te voorzien. Neem bijv. ook John Powell om een man te noemen die de laatste jaren goed bezig is. Niet om neerbuigend te doen maar uiteindelijk klinken die superhelden-soundtracks allemaal een beetje hetzelfde (een uitzondering daargelaten, en de meeste franchises hebben natuurlijk wel een bekend thema maar je moet daar in mijn opinie ook niet tot betreurens toe aan blijven vasthouden zoals ze er ook terecht van zijn afgestapt bij de nieuwe Batman-films).

Een superhelden-soundtrack moet gewoon imposant klinken en de soundtrack is nu niet echt het eerste waar ik mij zorgen om zou maken als ik een nieuwe Superman-film in mekaar moest steken, de andere punten in dat artikel zijn toch wel heel wat belangrijker (zoals eens een uitdagende villain in plaats van die saaie Lex Luthor). Maar uiteindelijk komt het er allemaal op neer dat ze een regisseur vinden die een passie heeft voor de superheld in kwestie en er dan ook in slaagt om die op een juiste manier neer te zetten, zoals Raimi bij Spider-Man, Nolan bij Batman en Singer bij X-Men (maar blijkbaar niet bij Superman).

crocs
29-08-2008, 14:10
Ik vind het niet erg dat Superman alweer een reboot krijgt. Ja Superman Returns vind ik een reboot. Maar Superman Returns vind ik niet geheel geslaagd. Heel jammer, want Singer en co konden veel meer. De X-Men films waren dan ook toppers. Maar Superman is geen X-Man. Daarom vond ik de oude films met Reeve stukken beter.




The last Superman, Brandon Routh, didn't meet with the same level of success. He was a great Clark, but his Superman came across as a gangly, tight-wearing wuss.


Ik vond het juist andersom. Als Clark b.v. was hij niet eens grappig.

Peter Neefs
03-09-2008, 08:10
Mark Millar (schrijver van Wanted) wil er graag een epische trilogie a la The Lord of the Rings (??) van maken...


Mark Millar's Proposed Superman Trilogy

Source: G4 (http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/688752/Mark_Millar_Working_On_Superman_Trilogy.html)
September 2, 2008



Mark Millar (Wanted) talked to G4 (http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/688752/Mark_Millar_Working_On_Superman_Trilogy.html) about his proposed Superman movie project which has a mysterious American director attached. They pitched the idea to Warner Bros. Pictures and hope to get word over the next few weeks. If the studio decides to go with their version, they'd like to be shooting by next summer:

"I've had this plan for like 10 years for a big three-picture Superman thing, like a Lord of the Rings epic, starting over from scratch again with a seven-hour Superman story. One to be released each year." Millar said.

Video-interview met Millar: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=48430

intexor
03-09-2008, 13:51
Drie films op korte tijd? Nee dank u.

Marco VC
04-09-2008, 13:55
Drie films op korte tijd? Nee dank u.

Waarom niet? Werkte toch ook bij LOTR, BTTF en POTC? :confused:

intexor
04-09-2008, 13:59
Het probleem met de meeste superhero-sequels is dat ze er hun tijd niet voor nemen, waardoor je met zeer middelmatige films eindigt. En persoonlijk zit ik ook gewoon niet te wachten op een nieuwe Superman-film, laat staan 3 op misschien even veel jaren tijd, al is het wel positief dat ze het anders willen aanpakken dan met de vorige film.

Marco VC
10-10-2008, 19:35
At the special presentation this week in New York City for "Watchmen", DC Comics President Paul Levitz briefly spoke with Latino Review and revealed some crucial information about chances of a possible sequel to "Superman Returns."

Most notable is that for now, everything is contingent on the studio's most profitable franchise - Batman - and the involvement of director Christopher Nolan for a third feature in the series. "Everyone is waiting for Nolan to sign on for another Batman, once that happens, the release date for Superman and all other future projects will follow" says Nolan.

Another interesting point is that it looks as if Brandon Routh remains attached to play the Kryptonian in the Superman sequel with Levitz saying "Last week Brandon Routh has come around the offices in New York and Los Angeles as of late to talk about Superman and what we want to do."

Finally, Levitz revealed that while both Green Lantern and Supermax (the Green Arrow movie) remain in development, Lantern is moving much faster than Supermax. No word on how the Flash movie is going unfortunately.

The general idea now it seems is that Warners will churn out a Green Lantern film for Summer 2010, Nolan's third "Batman" film in July 2011, and a new Superman film in 2012.

intexor
13-02-2009, 21:23
Volgens een betrouwbare bron zijn de Wachowski's benaderd voor een Superman reboot, die gepland wordt als een trilogie. Dit omdat Singer geen reboot zou willen doen van een reeks die hij in feite zelf tot stilstand heeft gebracht met de tegenvallende Superman Returns. Maar blijkbaar zijn ze bij Warner heel wat verschuivingen aan het doorvoeren dus het is nog verre van zeker dat het echt de Wachowski's zullen zijn die zich aan Superman mogen wagen.

http://www.aintitcool.com/node/40084

Patrick van den Hul
13-02-2009, 21:38
De Wachowski's hebben Superman al gedaan (http://www.youtube.com/watch?v=K3ECDNEOEoM) hoor :mrgreen:

intexor
13-02-2009, 21:45
De Wachowski's hebben Superman al gedaan (http://www.youtube.com/watch?v=K3ECDNEOEoM) hoor :mrgreen:

:-)

Moesten ze zich echt aan Superman gaan wagen dan denk ik dat Keanu Reeves nog niet eens zo'n slechte keuze zou zijn als Superman, zoveel verschilt Neo inderdaad niet van Superman.

Patrick van den Hul
13-02-2009, 21:58
Mwah, Superman moet volgensmij toch wel een wat bredere bouw hebben dan Reeves heeft. Ik vond Superman Returns ook zeker niet geslaagd, maar Brand Routh was qua uiterlijk wel een hele goede keuze wat mij betreft.

intexor
13-02-2009, 22:06
Routh vond ik zelf wat te jong, Reeves is dan misschien alweer wat te oud om nog aan een trilogie te beginnen. Maar ik dacht verder ook dat het sowieso wel de bedoeling was dat Routh zou terugkeren, wie ook de regie voor z'n rekening zou nemen, al is dat misschien ondertussen ook alweer veranderd.

Superman heeft me in ieder geval nooit echt geboeid dus mogen ze het van mij gerust eens over een heel andere boeg gooien, en misschien zijn de Wachowski's daar de juiste personen voor. Ze schijnen ook grote comic book liefhebbers te zijn dus da's ook al een plus.

Kendorjia
13-02-2009, 22:29
Ik vond Routh net wel geschikt als Superman, kwam geloofwaardig over als beide personages (Kent als Superman) hoewel hij als Clark wel een beetje te gespierd was, maar ja, het is of dat, of een magere superman dus dat past ook niet. Routh was ook een van de weinige positieve dingen aan Returns..

Bovendien vond ik'm echt heel hard op Reeve lijken, dus dat was een pluspunt

Lorre
14-02-2009, 01:19
Ja, een reboot zie ik volledig zitten, maar Brandon Routh vond ik toch wel een geschikte opvolger voor Reeves. De man kon zowel de sullige Clark Kent, als de hoop van de mensen, Superman, spelen.

En idd, Warner heeft vanaf de aankondiging van de reboot gezegd dat Routh zowiezo terug zou keren omdat ze hem ook een geschikte keus vonden. Nu kan er zeker al heel wat veranderd zijn en moeten we gewoon afwachten wat Warner beslist. Een Superman-trilogie van de Wachowski gebroeders zie ik minder zitten. En ik ben al zeker tegen Keanu Reeves als Superman. Vind de man in bepaalde films leuk acteren, maar als Superman/Clark Kent zie ik hem niet echt.
Nujja, we wachten dus nog rustig af.

catfish
14-02-2009, 10:12
de filmbazen snappen volgens mij gewoon niet wat ze in hun handen hebben
Batman is een "gewoon" mens met wat snufjes en psygologische problemen, als je The Dark Knight objectief bekijkt komt er bijna niets in voor wat niet zou kunnen in het echt en het verhaal zou zelf werken met een gewone politieagent in de hoofdrol
Superman komt meestal neer op: een slechterik met een kryptonite wapen, Superman heeft het daardoor even moeilijk en uiteindelijk komt alles toch nog goed... dat krijg je alleen beter met een veel beter onderbouwd script met diepgang waarbij ze Clark en alle andere personages beter gaan uitwerken
zoals reeds gezegd, alle respect voor Kevin Spacey, maar Lex was vreselijk slecht in Superman Returns, de films had gewoon niets te bieden behalve een paar interessante concepten (zoals Lois met een kind), waar ze dan weer niets/nauwelijks wat mee deden

de ene superheld is nu eenmaal makkelijker verfilmbaar dan de andere, maar het is wel zielig als een tvserie dat beter doet dan een multi-million $ film
Lois & Clark vind ik nog steeds onovertroffen (Smalville is gewoon ontspoord naar mijn mening)

RobinB
09-02-2010, 19:31
http://www.joblo.com/newsimages1/0209nolan.jpgHow's this for some shocking news for your Tuesday morning?! Deadline Hollywood is reporting that Christopher Nolan has agreed to develop a SUPERMAN reboot at Warner Bros! Nolan, it appears, will not write or direct the film but will be actively involved in "mentoring" the production and acting as a "godfather" so-to-speak to the creative team. Deadline is referring to the film as SUPERMAn 3.0 though it's likely that's just a cheeky reference to this being the third time the franchise has been started.
As they stress, and I would like to reiterate, this SUPERMAN project is in the very nascent stages of development. (So please NO "Emily Blunt as Lois Lane!!!" rumors for at least a few months.) While the film would "definitely not" be any kind of follow-up to SUPERMAN RETURNS, they claim that neither director Bryan Singer or star Brandon Routh have been giving their walking papers yet (YET...). They claim that there really isn't a plan yet for what they want to do just an agreement that Nolan will be helping them do it.
Their report also includes word that Nolan has officially hatched his concept for the third BATMAN movie and that David Goyer and Jonah Nolan are busy working on the script. So I guess that means the rumors about "Emily Blunt as Catwoman" can start again. Oh well, I guess you gotta take a little bad news to go with the good!



Ik zeg heerlijk,maar hoevaak moet superman opnieuw gemaakt worden? Ga verder met Batman..

Mr. Incredible
09-02-2010, 19:34
De vorige Superman reboot was pas 3½ jaar geleden :confused:
En ik vond de reboot van Spider-Man al te snel...

RobinB
09-02-2010, 19:39
Het lijkt wel of ze elke titel willen perfectioneren, aanleiding Batman Begins/The Dark Knight..Elke regiseur heeft een visie voor een film en gaat er op los, vind het soms zonde van het orgineel des al te min maakte dit het waar bij Batman..maar of het nodig is?Mishcien is de creativiteit weg ..

Lorre
09-02-2010, 20:31
Enorm leuk dat Nolan wss een handje toesteekt, maar had aan de andere kant ook graag een vervolg gezien op Superman Returns.

TheGodfather
09-02-2010, 20:51
Ik zeg heerlijk,maar hoevaak moet superman opnieuw gemaakt worden? Ga verder met Batman..

Eens on both counts (y)

BrianB
10-02-2010, 15:56
Ik zeg heerlijk,maar hoevaak moet superman opnieuw gemaakt worden? Ga verder met Batman..


Twee in plaats van een succesvolle franchises (wellicht drie, als Green Lantern een hit wordt) heeft volgens de studio natuurlijk de voorkeur. Bovendien is er zoveel met het personage te doen dat ik persoonlijk graag een goede Supermanfilm zie. Ook gaat Christopher Nolan het niet regisseren, dus zich bezighouden met Batman kan altijd nog. Mooi is natuurlijk ook dat als hij zich bemoeid met een andere superheld, het vrijwel zeker is dat er nog een nieuw deel in de Batmanserie komt.

Cor H.
10-02-2010, 21:03
Als je het benaderd van een James Bond kant, kun je alle kanten op. Net als de comics heb je met een stripheld eindeloze keuze. Regelmatig een vers gezicht en een goed gekozen acteur wil ik dan niet perse een reboot noemen.

catfish
11-02-2010, 19:03
Superman Returns was eigenlijk het perfecte bewijs dat Superman geen goede superheld is.
Op de films was weinig aan te merken (redelijk verhaal, goede acteurs, goed in beeld gebracht,...), maar het Superman karakter is gewoon... saai.
Ook de films met Reeve waren geen hoogvliegers, maar ze pasten wel in de sfeer van toen. Het succes van Batman bewijst juist dat Superman niet bruikbaar is.

mjlfadriaans
18-02-2010, 07:21
Waarom niet gewoon een vervolg ... Superman Returns was een goede film, daar kun je gewoon mee verder gaan.

jan_tran
04-10-2010, 23:21
Breaking: Zack Snyder has been chosen to direct the new installment of Supermanfor Warner Bros. Snyder was on a short list of directors that Deadline revealed recently, who met with the studio and producers Chris Nolan and Emma Thomas. Other choices at the time included Tony Scott, Matt Reeves, Jonathan Liebesman , and Source Codes's Duncan Jones. Snyder is an inspired choice. He is a cornerstone filmmaker for Warner Bros., a visual stylist whose efforts for the studio include 300, Watchmen, and the upcoming Suckerpunch. Deadline revealed back on February 9 that the DC Comics stalwart Superman became a priority project when Nolan came up with an idea that David Goyer would write.

Jonathan Nolan, Christopher Nolan en Zack Snyder in hetzelfde bootje? Ik ben verkocht.

TheGodfather
04-10-2010, 23:47
Excellent!

M-EX(treem)
05-10-2010, 08:58
En Jon Hamm (Mad Men) wordt Superman als je de geruchten mag geloven. Ze waren er al langer, maar Jon Hamm zelf dacht hij wel eens te oud zou kunnen wezen. Maar aangezien Jon Hamm een rolletje in Zach Snyder's Sucker Punch heeft, wordt er nu gezecht dat dit een soort auditie was van WB om te kijken hoe Snyder & Hamm samenwerken. Ze zijn beidden zeer lovend over elkaar, maar ach... het blijft Hollywood!

http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=29108

Owh en General Zod wordt de Villain (volgens de geruchten).

http://www.collider.com/2010/10/04/zack-snyder-talks-superman-man-of-steel-general-zod/

Jeroen D
27-10-2010, 07:19
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19549

Als dit net zoiets word als Nolan met de Batman films heeft gedaan........laat maar komen !

RobinB
27-10-2010, 10:23
Ind, maar hoeveel Superman reboots moeten er komen ..Vond de vorige prima, maar als het een "iets" wat donkere superman film wordt ..dan ben ik zeker voor.

Jeroen D
09-02-2011, 10:35
Laat dit niet waar zijn alsjeblieft..........

http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=20596&count=0

RobinB
09-02-2011, 10:43
Hopelijk niet nee..:(

Jeroen D
16-02-2011, 17:50
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=20823

Niet zo leuk nieuws :-(

RobinB
17-02-2011, 09:19
Hopelijk wordt dit onkracht zodra sucker punch hier draait, lijkt mij namelijk een ultieme ervaring.

RobinB
22-02-2011, 11:22
UPDATE - Latino Review is reporting (http://www.latinoreview.com/news/kevin-costner-s-superman-role-revealed-12685) that, as we surmised below, Kevin Costner is being sought to play Jonathan "Pa" Kent in SUPERMAN...

Wat is er hiermee aan de hand? :)

Pieter R.
22-02-2011, 12:18
Wat is er hiermee aan de hand? :)
Lijkt me gewoon een goede truuk om een bekende naam te hebben die evt. mensen over de streep trekt om de film te gaan zien. En dan heb ik het met name over het wat oudere publiek, dat Kostner met name kent uit zn goede periode.

Patrick van den Hul
22-02-2011, 12:18
Voor de liefhebbers: De originelen van Richard Donner (4disk van deel 1 en 3disk van deel 2) zijn nu voor 2 euro per stuk te koop bij de Action.

BrianB
22-02-2011, 14:40
Lijkt me gewoon een goede truuk om een bekende naam te hebben die evt. mensen over de streep trekt om de film te gaan zien. En dan heb ik het met name over het wat oudere publiek, dat Kostner met name kent uit zn goede periode.

Hetzelfde wat Donner deed met zijn film, dus :-P.

Peter Neefs
17-03-2011, 15:52
Update:



Zack Snyder won’t look back: ‘There’s been no other Superman movies’ [Updated]

March 16, 2011 | 6:01 p.m.

When Bryan Singer took moviegoers to Metropolis in the 2006 film ”Superman Returns,” he paid careful homage to the hero’s cinematic past. Don’t expect that approach from Zack Snyder, who on Wednesday shared his guiding principle: ”Respect the canon but don’t be a slave to the movies.”
Snyder’s version of the Man of Steel is scheduled to reach theaters in December 2012 with Henry Cavill in the title role, and the director said that this will be the first modern Superman feature that will truly break from Richard Donner’s landmark 1978 film, which shared its star, Christopher Reeve, with three sequels and then also deeply informed Singer’s 2006 film, which put Brandon Routh in the iconic blue tights but tapped into both style and story elements from the work of Donner and Reeve.
“Literally, the one thing that everyone can start to think about is that we’re making a movie that finally goes with the approach that there’s been no other Superman movies,” Snyder said. “If you look at ‘Batman Begins,’ there’s that structure, there’s the canon that we know about and respect, but on other hand there’s this approach that pre-supposes that there haven’t been any other movies. In every aspect of design and of story, the whole thing is very much from that perspective of respect the canon but don’t be a slave to the movies.”
I mentioned to Snyder that in hindsight the Singer film might have been boxed in by the past and too tentative — the movie seemed at times like a cautious curator trying to move around among fragile museum pieces. “Yeah, and we’re not afraid of that at all,” Snyder said. “Our Superman, he’s got things to figure out, but he’s a physical cat.”
Snyder’s next film, “Sucker Punch,” which he co-wrote with Steve Shibuya, opens in theaters on March 25. The filmmaker is in intense preparations now for the Superman revival (it will likely be titled “Man of Steel” but that decision isn’t final yet), which will begin shooting soon with a script by David S. Goyer. The cast will also include Diane Lane as Martha Kent.
[Updated at 7:23 p.m.: A previous version of this post listed Kevin Costner as a cast member, but his involvement with the project has only been rumored.]
On further casting Snyder would say only: “There’s more to come and I think it’s consistent in its … awesomeness.”

I told Snyder I was interested to see how he and his wife and producing partner, Debbie Snyder, would collaborate with the producer team of Christopher Nolan and Emma Thomas – another married couple who have put themselves at the center of the Warner Bros. present and future when it comes to blockbuster ventures. Nolan, of course, directed the two most recent Batman films, which many people consider the pinnacle of superhero cinema, while Thomas has been the producer of every Nolan film, including last year’s “Inception,” which was nominated for the best picture Oscar.
“It’s been really great,” Snyder said of the collaboration so far. “Chris is awesome. He’s super-respectful but super-helpful, too. You can’t imagine a more generous [collaborator] … once he sort of got what I want to do with it, he was like, ‘OK,’ and once he said, ‘You know what, that’s awesome,’ now he’s 100%. If I say, ‘What do you think of this?’ he’s like, ‘That’s awesome,’ and then there’s a great give-and-take about it, a great conversation that we can have about it and making it better every day. And by the way, he’s hilarious too.”
Snyder said he can’t contain his excitement when he considers the paradox of Superman at this point in time — as the first signature superhero, the character has an unrivaled legacy and appeal, but as far as live-action film goes, the Donner version and Singer’s spin-off define Superman for contemporary moviegoers (although Kirk Alyn and George Reeves also flew across the silver screen in the 1940s and 1950s).

“Superman is the one constant in the universe,” Snyder said. “You know that if you do Superman right — or at least if you do him with respect — you know you end up with something great. … [but] in some ways [beyond] that is virgin territory. No one knows what that is. In some ways Superman is the most recognizable superhero on the planet but also the most unknown. Just what he can be? People have preconceived ideas about him but probably all of them are wrong.”
I asked if Snyder had anything he could share about the costume that Cavill will wear. ”I can’t say — although I appreciate the question. I’d love to talk about it. We’re going to have to show it before we shoot, probably a while before that because [otherwise] someone will be on the set and get a picture of it.”
Snyder sounded a bit weary, and that’s no surprise considering the impending release of “Sucker Punch” and the world-class pressure of getting Superman off the ground for Warner Bros. I asked if he ever looks at the size of the task and gets intimidated by the sheer scale of it. “It is epic. But you just start with page 1, shot 1 and the next thing you know, you’re in it. And then you can’t go back. It’s the journey of 1,000 steps, as they say.”
– Geoff Boucher

Peter Neefs
18-03-2011, 14:49
Kevin Costner Confirmed for Superman!

Source: Warner Bros. Pictures
March 18, 2011



Warner Bros. Pictures has confirmed that Kevin Costner will play Jonathan Kent in the Zack Snyder-directed Supermanmovie! Here is the official press release:

Warner Bros. Pictures and Legendary Pictures announced today that Kevin Costner will play Jonathan Kent, the father who raised Clark Kent as his own son, in the new Superman movie to be directed by Zack Snyder.

Snyder stated, “Jonathan Kent is the only father figure Clark has ever had, the man who was there to help Clark understand what he was meant to do in the world as Superman. Kevin will be able to communicate the quiet strength of this rural American man who raised the greatest super hero of all time.”

Costner will star alongside Diane Lane, who plays his wife, Martha, and the film’s star, Henry Cavill, who will play the new Clark Kent/Superman.

Costner most recently starred in 2010’s “The Company Men,” and is currently in development on the comedy “The One.” He has won two Academy Awards®, for producing and directing the epic “Dances with Wolves,” also garnering a nomination for Best Actor. He has also starred in a wide range of memorable films, including “The Untouchables,” “No Way Out,” “Bull Durham,” “Field of Dreams,” “JFK,” “The Bodyguard,” “Wyatt Earp,” “Tin Cup” and “Swing Vote,” to name a few.

Charles Roven, Emma Thomas, Christopher Nolan and Deborah Snyder are the producers of the film. The screenplay is being written by David S. Goyer based on a story by Goyer and Nolan. Thomas Tull and Lloyd Phillips are serving as executive producers.

The new Superman movie will be distributed worldwide by Warner Bros. Pictures, a Warner Bros. Entertainment Company.

Symphony X
18-03-2011, 23:01
Dit kan weleens wat worden, DOTD, 300 & Watchmen zijn geweldig en de laatste 2 zijn visueel overdonderend. Moet wel lukken met de actie met Zack Snyder aan boord.

Peter Neefs
11-04-2011, 15:09
Michael Shannon Is Superman's Zod
Zack Snyder picks a nemesis...

Zack Snyder has his hero in Henry Cavill as Superman. Now he’s also found a villain and we couldn’t be happier with the choice: Michael Shannon will play General Zod. (http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/michael-shannon-play-villain-general-176799?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+THRComicCon+%28The+Hollywood+ Reporter+-+Heat+Vision%29)
The rumours about the Super-villain have been flying thick and fast, with claims and counter-claims about whether the character, so memorably portrayed by Terence “Kneel before Zod!” Stamp in the Richard Donner/Richard Lester Superman films, would even be appearing in the new movie. Then talk shifted to who might play him, with Viggo Mortensen in the frame as a likely villain. (http://www.empireonline.com/News/story.asp?nid=30274)
Now, though, Shannon – who has more than proved himself in work as diverse as Revolutionary Road, The Runaways, Before the Devil Knows You’re Dead, Werner Herzog’s Bad Lieutenant and, on the small screen as the creepy driven Agent Van Alden in Boardwalk Empire – is Snyder’s man for the job.
"Zod is not only one of Superman's most formidable enemies, but one of the most significant because he has insights into Superman that others don't. Michael is a powerful actor who can project both the intelligence and the malice of the character, making him perfect for the role," Snyder said in a release picked up by the Heat Vision blog.
That insight, of course, stems from the fact that Zod is a fellow Kryptonian with similar powers to Supes, albeit with a twisted, bitter heart instead of an incessant need to do good.
Shannon’s Zod will be seen alongside Lois Lane (Amy Adams) and Ma and Pa Kent (Diane Lane and Kevin Costner). With a script from David S Goyer and producing assistance from Chris Nolan and Emma Thomas, Snyder gets started on the movie in August for a December 2012 release date.Bron: Empireonline

TheGodfather
11-04-2011, 20:58
Michael Shannon (y) (y)

Peter Neefs
28-04-2011, 18:28
Superman has a Villainness
Antje Traue will go bad for the role

There are differing opinions on whether she’s signed a final deal yet, but it does appear that German actress Antje Traue has landed the villainess role Faora (http://www.variety.com/article/VR1118035968) in Warner Bros. new Superman pic, Man of Steel.
Variety brings word that Traue, last seen alongside Dennis Quaid and Ben Foster in Pandorum, has snagged the key evil role of the female Kryptonian who causes plenty of trouble for Henry Cavill’s hero.
There’s also some debate exactly what she’ll end up being called, since there are several Faora characters through the run of the Superman comics across the years. One was a man-hating type who mastered a Kryptonian martial art based on pressure points that could defeat the Man of Steel in a fight. Another was an aide to General Zod (who’ll be played by Michael Shannon in the Snyder film) and who was the inspiration for Ursa in Superman and Superman II.
A hat tip must be offered here to Latino Review, which has been getting the early word on lots of Super-details, including the female villain (http://www.latinoreview.com/news/exclusive-superman-s-undisclosed-character-revealed-12492) and the inclusion of Lois Lane (now to be played by Amy Adams).
Snyder’s getting ready to shoot this summer in Chicago with Cavill, Shannon, Adams, Kevin Costner and Diane Lane already in the cast. Superman: Man Of Steel (or whatever the final title might be) will be out around December 2012.

TheGodfather
04-08-2011, 22:26
Schaamteloos kopieeren uit `n ander topic:

Eerst pic van Henry Cavil als Supes.
http://www.comingsoon.net/nextraimages/manofsteelsupermanbig.jpghttp://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2011/08/henry-cavill-man-steel.jpg




Warner Bros. Pictures and Legendary Pictures have provided the first look at the new Man of Steel (http://www.comingsoon.net/films.php?id=63615), revealing star Henry Cavill as Superman in the film from director Zack Snyder.


The film also stars three-time Oscar® nominee Amy Adams (The Fighter) as Daily Planet journalist Lois Lane, and Oscar® nominee Laurence Fishburne (What's Love Got to Do with It) as her editor-in-chief, Perry White. Starring as Clark Kent's adoptive parents, Martha and Jonathan Kent, are Oscar® nominee Diane Lane (Unfaithful) and Academy Award® winner Kevin Costner (Dances with Wolves).


Squaring off against the superhero are two other surviving Kryptonians, the villainous General Zod, played by Oscar® nominee Michael Shannon (Revolutionary Road), and Faora, Zod's evil partner, played by Antje Traue. Also from Superman's native Krypton are Lara Lor-Van, Superman's mother, played by Julia Ormond, and Superman's father, Jor-El, portrayed by Academy Award® winner Russell Crowe (Gladiator).
Rounding out the cast are Harry Lennix as U.S. military man General Swanwick, as well as Christopher Meloni as Colonel Hardy.




Man of Steel (http://www.comingsoon.net/films.php?id=63615) is being produced by Charles Roven, Emma Thomas, Christopher Nolan and Deborah Snyder. The screenplay was written by David S. Goyer, from a story by Goyer and Nolan, based upon Superman characters created by Jerry Siegel & Joe Shuster and published by DC Comics. Thomas Tull and Lloyd Phillips are serving as executive producers.

Laurence Fishburne als Perry White is wel een verrassende keuze

Claudio Santulli
05-08-2011, 04:03
Zal wel raar zijn om niet Marlon als Jor-el te zien. Ben benieuwd.

RobinB
05-08-2011, 15:21
ik snap de reboort gehalte niet van Superman, zo slecht was het vorige deel niet. het ziet er goed uit, daar niet van..

Peter Neefs
06-10-2011, 11:48
Eerste foto's van Crowe als Jor-El:

http://s3.amazonaws.com/coolproduction/ckeditor_assets/pictures/3701/original/Jor-el1.jpg?1317754903

Claudio Santulli
06-10-2011, 11:54
Gladimaxirobinjor-el. Klinkt meer als een nieuwe superschurk voor deze re-re-boot :mrgreen:

Peter Neefs
07-10-2011, 09:52
Amy Adams als Lois Lane:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=82993

DVD Watcher
13-06-2012, 14:45
Foto's van duistere Man of Steel outfits

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=26323


Gerelateerd nieuws:

12-04-2012: Man of Steel wordt "Edgy" (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25608)
30-03-2012: Logo Superman: Man of Steel onthuld! (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25472)
25-01-2012: Jonge Lana Lang gecast voor Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=24703)
16-11-2011: Warner Bros. alweer bezig met een sequel op Man of Steel? (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=23896)
27-10-2011: Michael Shannon over Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=23662)
26-10-2011: Gespierde Superman op set Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=23645)
Bron : Filmtotaal.nl

mark t
19-06-2012, 08:58
Hans Zimmer is aangekondigd (http://www.vulture.com/2012/06/hans-zimmer-man-of-steel.html) als de componist voor de muziek. Helaas, want ik ben geen fan van het gros van z'n werk.

Verder maakt het team achter Man of Steel z'n opwachting op de San Diego Comic Con (http://screenrant.com/comic-con-2012-movie-preview-kofi-179742/). Daar zullen waarschijnlijk wel wat beelden te zien zijn, wellicht zelfs een teaser. De Comic Con is namelijk niet zo ver verwijderd van de releasedatum van The Dark Knight, die volgens de geruchten (http://movies.cosmicbooknews.com/content/exclusive-more-man-steel-trailer-wdetails-rumor) vergezeld zal gaan van de eerste teaser van Man of Steel.

http://www.filmofilia.com/wp-content/uploads/2012/06/man-of-steel-poster-535x639.jpg

Claudio Santulli
19-06-2012, 12:01
Overigens vind ik "Man of Steel" wel een goede titel voor een Superman reboot. Ben reuze benieuwd straks.

Pieter R.
19-06-2012, 14:31
Ik hoop wel dat ze er een goed verhaal van maken. Niet voor de zoveelste keer: Superman is oppermachtig, plotseling tovert iemand een stuk kryptoniet ergens vandaan, Superman is ineens niet meer zo machtig, maar vind toch een manier om van dat kryptoniet af te komen en: tatatataaa, hij is weer de oude en rekent de bad guys in...

Ik zou Superman wat minder onoverwinnelijk maken zodat ie wat interessanter wordt. Of dat nu is door bepaalde persoonlijke tekortkomingen of doordat zn vrienden een belangrijkere rol krijgen of whatever, maakt mij niet uit.
In ieder geval moet de schurk iemand zijn die juist ontzettend goed is in iets wat Superman minder kan. Bijvoorbeeld: Superman's kracht tegenover een briljant strateeg. Maar vooral niet weer gebruik maken van kryptoniet ofzo: dat is zo voorspelbaar..

DVD Watcher
11-07-2012, 19:10
Man of Steel krijgt 3D en IMAX conversie

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/x4rvd2gs7wvz_200.jpg

De Superman reboot Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18132) van regisseur Zack Snyder (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=61310) krijgt volgens Comic Book Movie in de post-productie een IMAX en een 3D conversie. Dit houdt dus in dat de film wel in die formaten te zien is, maar niet via dergelijke technieken is opgenomen. Dit gaat in tegen eerdere geruchten dat de film in 3D en deels in IMAX werd opgenomen. De keuze voor een conversies is hoogstwaarschijnlijk alleen bedoeld om de ticketprijs te verhogen. Warner Bros. lijkt hiermee de breed geventileerde mening van het publiek te negeren. De meeste van ons zijn er al uit dat 3D enkel iets toevoegt als de film daadwerkelijk is opgenomen in 3D, zoals bij Avatar (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15216) (2009) en Hugo (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18078) (2011). Voor IMAX zal dit waarschijnlijk niet veel anders liggen.

Opmerkelijk is dat Snyder bij de release van Sucker Punch (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15556) (2011) nog tegen (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=18230) een 3D conversie was. Hij zei toen het volgende: “We’ve looked at a bunch of conversions, so whether or not we have the time to do it right — I’m not going to do it if we don’t have the time to really be meticulous with it. It’s such an awesome piece of work and everyone’s worked so hard to make it awesome, so I don’t want to screw it up with bad 3D.” Het is te hopen dat Snyder de conversie nu wel goed genoeg vindt.

Man of Steel moet volgend jaar zomer in de bioscoop verschijnen. Hieronder een compleet nieuwe synopsis:

In the pantheon of superheroes, Superman is the most recognized and revered character of all time. Clark Kent/Kal-El (Henry Cavill) is a young twenty-something journalist who feels alienated by powers beyond his imagination. Transported years ago to Earth from Krypton, a highly advanced, distant planet, Clark struggles with the ultimate question ‘Why am I here?’ Shaped by the values of his adoptive parents Martha (Diane Lane) and Jonathan Kent (Kevin Costner), Clark discovers having extraordinary abilities means making difficult decisions. When the world is in dire need of stability, an even greater threat emerges. Clark must become a Man of Steel, to protect the people he loves and shine as the world’s beacon of hope – Superman.

Bron : Filmtotaal.nl

P.s kan de topic titel niet aangepast worden aan ''Man of Steel'', aangezien dit de titel van de film gaat worden?

Claudio Santulli
11-07-2012, 20:21
IMAX voegt in die zin wat toe dat hij dan in een IMAX zaal wordt gedraaid. Niet voor het effect, maar wel voor de hogere resolutie in beeld en geluid, en het grotere scherm. Meestal dus de beste zaal. IMAX zelf vind ik maar weinig toevoegen aan de filmbeleving. 3D werkt voor mijn gevoel ook maar even. Zeker als de film goed is.

Aan de andere kant kijk ik een film of in zaal 14 van Pathé Arena. Of anders liever niet en dus thuis.

Overigens kijk ik best uit naar deze film. Zeker nu ik de acteur een paar keer gezien heb. Denk een goede keuze.

RobinB
12-07-2012, 17:46
Voorstander voor IMAX, Superman in 3d heeft potentie mbt tot laserstralen, vliegen, wegslaande dingen enzv..maar het hoeft niet perse voor mij.

TheGodfather
12-07-2012, 21:10
Weer een conversie :( :( had `t dan in IMAX en 3D opgenomen....

Smooth-J
13-07-2012, 08:01
Inderdaad.

crocs
13-07-2012, 14:09
Van AICN:


UPDATE!

Just received an email from Warner Brothers and IMAX, stating the following:

Hi there!

I wanted to let you know that IMAX had made an inputting error regarding Man of Steel on their site and the film is not being converted to 3D.
So there you have it. MAN OF STEEL will be in IMAX, but not IMAX 3D. Is it the Mighty Hand Of Nolan after all? Whoever's responsible, I'm thankful. I don't mind 3D, but I'm not the biggest fan of post-conversion. Good news for those who aren't fans of post-conversion!

UPDATE AGAIN!

As of right now, according to a source at WB, it has not been determined whether MAN OF STEEL will be in 3D or not. Decisions are being made on-high. I'd imagine that someone's looking at the numbers right now...

Pieter R.
13-07-2012, 15:01
Ik vind het helemaal niet opmerkelijk dat Snyder bij Sucker Punch tegen 3d conversie was. De film leunt nl. ontzettend zwaar op CGI qua vormgeving en dan moet de 3d wel zo ontzettend goed gedaan zijn om geloofwaardig over te komen...
Nu zal Man of Steel ook wel zn fair share of CGI hebben, maar bij Sucker Punch ging het om complete werelden.

TheGodfather
13-07-2012, 23:12
Dat is zeer goed nieuws dat t geen 3D conversie wordt (y)

mark t
14-07-2012, 08:34
Dat is zeer goed nieuws dat t geen 3D conversie wordt (y)Dat staat er niet. 't Is alleen nog niet beslist of het wel of geen 3D wordt.

TheGodfather
14-07-2012, 20:53
Dat staat er niet. 't Is alleen nog niet beslist of het wel of geen 3D wordt.
Klopt, fout gelezen. Maar als dit nieuws zo al naar buiten komt dan denk ik dat er geen 3D conversie komt...

mark t
15-07-2012, 08:59
Nieuwe poster:

http://collider.com/wp-content/uploads/man-of-steel-poster-comic-con-405x600.jpg

Tyler_Durden
15-07-2012, 10:36
Volgende week komt de teaser, zit voor The Dark Knight Rises.

Benieuwd naar de look and feel van deze film. Enige uitglijder van Zack Snyder was Sucker Punch, hoop dat hij zich met deze kan herpakken. Film heeft budget van 175$ miljoen.

DVD Watcher
15-07-2012, 12:39
Kan de titel van de Topic niet eens aangepast worden wellicht?? ;)

TheGodfather
20-07-2012, 20:19
Nieuwe poster:

http://collider.com/wp-content/uploads/man-of-steel-poster-comic-con-405x600.jpg
Jammer dat we nog zo lang moeten wachten :cry:
benieuwd naar de teaser (y)

Claudio Santulli
20-07-2012, 21:32
Geen teaser gezien vandaag bij de TDKR. Zag dat alle trailers op YouTube zijn verwijderd. Jammer was erg benieuwd.

RobinB
21-07-2012, 10:52
Heb de teaser gezien gisteren..maar ik zelf was nog niet onder de indruk..teaser gaf vrij weinig vrij! Veel beelden leken in mijn mening toch wel op Superman Returns..ik verlap verder niks:p (maar het was dan ook totaal nog niet bijzonder...so no fuss)..

socko
21-07-2012, 11:39
Heb de teaser gezien gisteren..maar ik zelf was nog niet onder de indruk..teaser gaf vrij weinig vrij! Veel beelden leken in mijn mening toch wel op Superman Returns..ik verlap verder niks:p (maar het was dan ook totaal nog niet bijzonder...so no fuss)..

Was dat die teaser die ze in Amerika hadden gefilmd waarbij de eerste helft ontbrak?

Ik vond dat vliegen met Superman wel vet gedaan.

RobinB
21-07-2012, 11:47
Volgens mij wel..en ja dat vond ik dan nog wel het tofste aan de korte teaser..

Joris Springer
21-07-2012, 14:20
Geen teaser gezien vandaag bij de TDKR. Zag dat alle trailers op YouTube zijn verwijderd. Jammer was erg benieuwd.

Klopt, niet alle bioscopen hebben hem deze week er al voor gezet. In Almere zit hij er wel voor. Maar wel op tijd binnen komen want het is de eerste trailer.

Vond het wel een fijne teaser, pas aan het eind heb je eigenlijk door dat het om Superman gaat :D.

RobinB
21-07-2012, 19:36
En oordeel zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=3PI4CfNPq90

mark t
21-07-2012, 19:51
De teaser is er in twee versies. Beeld en muziek zijn exact hetzelfde, alleen in de ene is de voice over van Kevin Costner/Pa Kent en in de andere van Jor El/Russel Crowe. Naar die eerste staat hierboven al een link, hier (http://www.aintitcool.com/node/57178) staan ze allebei.

Jeroen D
21-07-2012, 20:26
En oordeel zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=3PI4CfNPq90

Ziet er goed uit.........heel sfeervol.

Claudio Santulli
21-07-2012, 21:31
Best apart

Smooth-J
21-07-2012, 22:34
Imax Eindhoven zat ie ook niet bij de trailers.

Pieter R.
21-07-2012, 22:46
Volgende week komt de teaser, zit voor The Dark Knight Rises.

Benieuwd naar de look and feel van deze film. Enige uitglijder van Zack Snyder was Sucker Punch, hoop dat hij zich met deze kan herpakken. Film heeft budget van 175$ miljoen.
Mwah, vond de uitglijder wel meevallen bij Sucker Punch. Ik heb alleen de extended cut gezien dus misschien verklaart dat het. Maar goed: Snyder is altijd van de style. Ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van de 'substance'.

Jeroen D
22-07-2012, 08:55
Goede kwaliteit ;

http://trailers.apple.com/trailers/wb/manofsteel/

raymen
22-07-2012, 09:15
Kijk dat is pas een trailer

Zeer vet deze zie ik wel zitten.

Esteban
22-07-2012, 09:27
Het lijkt wel reclame voor een haven-docu op Discovery Channel, ietwat emo zelfs. Ik ga er verder nog geen uitspraken over doen, want je ziet letterlijk nog niets. Wat ik meestal kan waarderen, dit is me iets te nietszeggend.

Rogier Burghout
22-07-2012, 09:40
Net gezien maar deze miste ik dus bij MAX Amsterdam voor TDKR. We hadden alleen geluid, geen beeld. Alhoewel, je ziet echt bijna niks dus je mist ook niks.....
En idd, het lijkt net alsof je naar Deadliest Catch zit te kijken... :lol:

socko
22-07-2012, 10:53
Jammer dat de Comic-con trailer vrijwel niet te zien is, want er is daar veel meer beeld materiaal te zien. Meer Superman is altijd goed!

Claudio Santulli
22-07-2012, 11:23
Net gezien maar deze miste ik dus bij MAX Amsterdam voor TDKR. We hadden alleen geluid, geen beeld. Alhoewel, je ziet echt bijna niks dus je mist ook niks.....
En idd, het lijkt net alsof je naar Deadliest Catch zit te kijken... :lol:

Verdomd ja. Ik had ook een clip zonder beeld, was dat de teaser?

Rogier Burghout
22-07-2012, 11:37
Verdomd ja. Ik had ook een clip zonder beeld, was dat de teaser?

Yup, mn vriendin herkende de muziek namelijk ook toen we de trailer net online keken. Maar dit vind ik echt één van de meest sufste teasers ooit dus ik ben er niet rouwig om dat we em hebben gemist.....

RobinB
22-07-2012, 20:38
Kijk dat is pas een trailer

Zeer vet deze zie ik wel zitten.

Meen je dit nou?:roll:(y)

TheGodfather
22-07-2012, 21:01
Zeer sfeervolle trailer.
Benieuwd naar meer :D (y)

raymen
22-07-2012, 23:33
yep top(y)

niet een trailer die alleen klant.

DVD Watcher
23-07-2012, 00:10
Leuke trailer.

Waarom is de topic titel nog niet aangepast trouwens?

Pieter R.
23-07-2012, 10:14
Aardige trailer. Had alleen wel zoiets van "Wanneer komt Frodo tevoorschijn...".

Jeroen D
23-07-2012, 10:33
Ik vind de trailer totaal ongebruikelijk voor een film als deze.........daarom is ie zo gaaf........;)

RobinB
23-07-2012, 17:12
Volledige trailer van Comic-COn: http://www.youtube.com/watch?v=KuBPTeDSiTM&feature=player_embedded

socko
24-07-2012, 18:33
Volledige trailer van Comic-COn: http://www.youtube.com/watch?v=KuBPTeDSiTM&feature=player_embedded

ha dank! deze is al beter dan de vorige.
Respect voor degene die het heeft gefilmd.
Maar wat een rot camera heeft ie zeg ;)

RobinB
25-07-2012, 17:32
Het is jammer van de autofocus, anders had je perfect de trailer kunnen volgen:p Hopelijk binnenkort de officiële trailer!!

socko
25-07-2012, 17:44
Hier is iemand die de boel heeft gemixt

http://www.youtube.com/watch?v=MgRFh_tA7F8

BatMotor
31-07-2012, 10:48
met snyder als regiseur kan dit nog wellis tof worden.

jeroeni
31-07-2012, 12:08
als regi wel ja,niet meer zoals suckerpunch

BatMotor
31-07-2012, 12:47
als regi wel ja,niet meer zoals suckerpunch

Suckerpunch vind ik trouwens grandioos juist.hele creatieve film.
prachtige effecten niet teveel van die gesprekken die infeiten inhoudsloos zijn in van dat type blockbusters.acteerprestaties top pas precies bij de film.
Toffe actiescenes.Er gebeurd van alles in die 90minuten zonder dat het geforceerd overkomt.

jeroeni
01-08-2012, 21:50
Dit is wel een top trio Snyder,Nolan,Goyer.ik kijk er naar uit.

RobinB
04-08-2012, 11:56
Hoeft nog niks te betekenen..:)

DVD Watcher
19-10-2012, 12:51
Warner Bros. wint rechtszaak over 'Superman'

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/xylzft3f6dj7_200.jpg

Het moet toch even spannend zijn geweest voor Warner Bros. De productie van haar nieuwste film rondom het personage Superman, Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18132), is al flink een eind gevorderd, en toen was Jean Peavy er plotseling. Zij klaagde de studio aan, omdat ze vond dat de film er niet mocht komen, tenzij ze een flinke duit zou ontvangen.

In 1992 overleed de co-bedenker van het personage, Joe Shuster. Hij gaf de rechten toen volledig door aan zijn zus, Jean Peavy. Daarmee was zij dus de enige rechthebbende als het op het personage aankomt. Peavy schreef in 1992 DC aan, met de boodschap dat ze de laatste schulden van de uitgeverij aan haar broer wilde ontvangen. Daarnaast trof zij een deal, waarvoor ze flink wat geld ontving, en alle aanspraak die ze eventueel zou kunnen maken op het personage opgaf.

Toen ze echter merkte dat er weer veel geld gepompt wordt in de franchise, moet ze gedacht hebben toch nog iets te kunnen verdienen. Omdat ze echter haar laatste geld kreeg na de in 1992 gemaakte deal, zou ze volgens de rechter geen recht meer hebben op het personage.

"This agreement would represent the author/heir's last and final deal with DC, and would fully resolve any past, present, or future claims against DC," aldus de rechtbank. Peavy had toen aangegeven het daarmee eens te zijn en dat ze niet zou proberen "to reclaim the Superman copyright."

De beslissing is een opluchting voor Warner Bros., aangezien Man of Steel in een vergevorderd stadium is en er langzaam naar de releasedatum van 14 juni 2013 toegewerkt wordt. In die film speelt Henry Cavill (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=30243) de nieuwste incarnatie van het personage.

Man_of_Steel_(Teaser) (http://www.youtube.com/watch?v=h5MS-F9HBZY&feature=player_embedded)


Gerelateerd nieuws:

22-09-2012: Villain Black Zero in 'Man of Steel'? (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=27565)
19-09-2012: Amy Adams over Superman en Zod in 'Man of Steel' (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=27521)
04-09-2012: Henry Cavill over het spelen van Superman (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=27327)
21-07-2012: Twee teaser trailers Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=26784)
15-07-2012: Eerste poster Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=26695)
Bron : Filmtotaal.nl

Jeroen D
03-11-2012, 11:12
Zou er binnenkort al meer beeldmateriaal van deze vrijkomen ? Een teaser ofzo ?

Dit is toch echt wel een film waar ik enorm naar uitkijk.

crocs
06-11-2012, 22:48
Zou er binnenkort al meer beeldmateriaal van deze vrijkomen ? Een teaser ofzo ?Misschien komt er wel een nieuwe trailer voor The Hobbit. Tenslotte zijn beide films van firma Warner Bros. Dus wie weet.

Jeroen D
08-11-2012, 14:46
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=28177

De film word toch bewerkt tot 3D.

BatMotor
08-11-2012, 14:51
Verschrikkelijk nieuws.

Jeroen D
08-11-2012, 15:02
Misschien komt er wel een nieuwe trailer voor The Hobbit. Tenslotte zijn beide films van firma Warner Bros. Dus wie weet.

Ik zie ém dan niet want The Hobbit ga ik dus echt niet heen ;)

Maar het zou inderdaad kunnen.

Tyler_Durden
08-11-2012, 15:10
Erg jammer dat 3D, totaal geflopt naar mijn mening en voegt weinig tot niks toe aan films.

Claudio Santulli
08-11-2012, 18:06
Geflopt vind ik nog te vroeg om te stellen, zeker als je ziet dat nieuwe 3D Blu-rays nog flink aan de prijs zijn. Blijkbaar kan dat dus nog anders waren ze wel een stuk goedkoper. Ik vind het ook persoonlijk niet erg en helemaal niet in de bios.

Maar hé, het is niet meer dan mijn persoonlijke menig. daarbij komt dat ik eigenlijk ook niet anders verwacht had dan dat dit soort film in 3D worden gebracht. The Hobbit is een ander verhaal.
Ik laat een film in de bios of thuis er zeker niet voor links liggen. Het gaat mij nog altijd om de inhoud. Een film is goed of minder goed en randzxaken blijven dan randzaken. Ik stoor er me dan niet aan. Maar ik zie ook wel waarom anderen die mening niet delen, dus uitleg is niet nodig. :mrgreen:

BatMotor
08-11-2012, 18:23
Erg jammer dat 3D, totaal geflopt naar mijn mening en voegt weinig tot niks toe aan films.

ben ik het helemaal mee eens.

Mr. Humphries
08-11-2012, 23:47
3d is geen flop, en het is ook nooit 'in' geweest

je moet het zien als extraatje

the hobbit zal het redden

maar we moeten elkaar niet gaan napraten alsof 3d iets nieuws is en afhankelijk van het publiek

DVD Watcher
09-11-2012, 05:48
Kunnen we het niet beter hebben over Superman? anders krijgen we weer een off-topic discussie over 3D? ;)

Claudio Santulli
09-11-2012, 08:46
Goed punt DVD Watcher ;-)

BatMotor
09-11-2012, 10:10
Kunnen we het niet beter hebben over Superman? anders krijgen we weer een off-topic discussie over 3D? ;)

Zo offtopic vind ik het niet.'t is verbonden aan de film zelf.

DVD Watcher
09-11-2012, 12:38
Zo offtopic vind ik het niet.'t is verbonden aan de film zelf.

Post 130,131,133 & 134 heeft te maken met 3D of andere film, en niets met Superman.

Vaak genoeg wordt er ver afgeweken van het oorspronkelijke onderwerp, en dan krijg je weer een discussie over een onderwerp, waar al een specifiek topic over is.

Ik als gewone bezoeker/gebruiker vind (en mag de mening hebben) dat je beter over het onderwerp kan praten in die topic, en over iets anders (zoals bv 3D) in dat daarvoor bestemde topic.

Maar On-topic : Ik kijk wel uit naar deze Superman, al wordst Christopher Reeve nooit ge-evenaard mijn inziens.

YAH87
09-11-2012, 13:19
Ben zelf ook geen groot 3D en ben het eens dat het bij de meeste films weinig toegevoegde waarde heeft. Of de 3D bij deze film ook gerechtvaardigd is, kan je uiteraard pas na het zien van de film beoordelen. Opmerkelijk besluit aangezien Nolan geen voorstander is van 3D en IMAX prefereert.

Jeroen D
09-11-2012, 13:24
Ben zelf ook geen groot 3D en ben het eens dat het bij de meeste films weinig toegevoegde waarde heeft. Of de 3D bij deze film ook gerechtvaardigd is, kan je uiteraard pas na het zien van de film beoordelen. Opmerkelijk besluit aangezien Nolan geen voorstander is van 3D en IMAX prefereert.

De film is toch ook niet van Nolan.............Zack Snyder maakt deze film toch ?

YAH87
09-11-2012, 13:36
De film is toch ook niet van Nolan.............Zack Snyder maakt deze film toch ?

Snyder zal op het regisseurstoeltje gaan zitten, maar Nolan zal als producent van de film denk ik toch ook wel het één en ander te zeggen hebben. ;)

Jeroen D
09-11-2012, 13:37
Snyder zal op het regisseurstoeltje gaan zitten, maar Nolan zal als producent van de film denk ik toch ook wel het één en ander te zeggen hebben. ;)

Ik snap nooit precies wie dan wat doet.............;)

YAH87
09-11-2012, 13:54
Ik snap nooit precies wie dan wat doet.............;)

Ach, ze doen allemaal maar wat joh... ;)
Op Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Man_of_Steel_%28film%29) kan je vaak in het rechterkolom overzichtelijk zien wie wat doet.

Jeroen D
09-11-2012, 13:57
Ach, ze doen allemaal maar wat joh... ;)
Op Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Man_of_Steel_%28film%29) kan je vaak in het rechterkolom overzichtelijk zien wie wat doet.

Thanks ;)

Jeroen D
20-11-2012, 10:22
Misschien komt er wel een nieuwe trailer voor The Hobbit. Tenslotte zijn beide films van firma Warner Bros. Dus wie weet.

De trailer van Man Of Steel zit inderdaad voor the Hobbit ;)

DVD Watcher
26-11-2012, 18:29
'Man of Steel' bevat geen hints naar 'Justice League'

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/a2ofb3w5ip8p_200.jpg

Zack Snyder (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=61310) is een van de vele regisseurs wiens naam genoemd wordt voor Warner’s Justice League (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18082). Ondanks dat er nog altijd geen regisseur aangesteld is voor de film, kan Snyder toch enige dingen vertellen over het project.

Waar hij eerder bijvoorbeeld nog vertelde dat zijn Superman niet (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=21305) te zien zou zijn in Justice League, kijkt hij daar nu anders naar.

Volgens de regisseur zal Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18132) toch op een bepaalde manier meegenomen moeten worden in de film. ”I don't know how Justice League is going to be handled. But Man Of Steel exists, and Superman is in it. I don't know how you'd move forward without acknowledging that.”

Daarmee bedoelt hij waarschijnlijk dat Henry Cavill (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=30243) in de rol van Superman gecast moet worden in Justice League. Dat is op zich ook geen slecht idee, aangezien er al een nieuwe Batman geïntroduceerd moet worden. Daarnaast zou de studio daarmee alles wat al opgebouwd is in Man of Steel teniet doen.

Marvel maakte juist gebruik van de gebeurtenissen in de verschillende superheldenfilms om een geloofwaardig team op te bouwen. Dat was een van de redenen waarom The Avengers (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=16827) als film slaagde. Het lijkt ook waarschijnlijk dat Warner eenzelfde richting uit wil gaan met Justice League.

Maar, past Man of Steel in een groter universum? Dat wil zeggen: komen er meer superhelden in de film voor? “Um, how can I answer that? I can’t really say anything to that, because that’s a big spoiler. I will say, yeah, they trust me to keep them on course.”

De kans daarop is dus groot. Op dit moment is er nog maar weinig bekend over Justice League. Er zijn nog geen mensen gecast, en er is nog geen regisseur aangesteld. Tegerlijkertijd staat de film wel al gepland voor 2015.

Man of Steel moet in juni volgend jaar uitkomen.

Bron : Filmtotaal.nl

theregiment
26-11-2012, 19:24
word weer tijd voor een nieuwe trailer :)

Esteban
03-12-2012, 21:30
http://www.blogbusters.ch/wp-content/uploads/2012/12/man_of_steel-poster-620x919.jpg

Ik voel weinig voor deze promotie-voering. Vaag, een geforceerde poging tot realisme ... en dan Superman? Mij kan het niet overtuigen, dit wringt.

jeroeni
03-12-2012, 21:45
http://www.blogbusters.ch/wp-content/uploads/2012/12/man_of_steel-poster-620x919.jpg

Ik voel weinig voor deze promotie-voering. Vaag, een geforceerde poging tot realisme ... en dan Superman? Mij kan het niet overtuigen, dit wringt.

Met een team van top film-makers heb ik wel vertrouwen in dit project.

Met Nolan als producer kan je verwachten dat deze film realistisch word neergezet.

Maar wat is hier vaag aan ?

Pieter D
03-12-2012, 22:04
Maar wat is hier vaag aan ?

De poster zelf? :lol:

Vind 'm nu ook niet meteen overtuigen... Eens zien wat de trailer brengt.

Esteban
03-12-2012, 22:04
Met vaag bedoelde ik afbeelding op zich, letterlijk. ;) Het werkt niet, imo. En lelijk. Mijn commentaar slaat overigens enkel en alleen op de poster.

TheGodfather
03-12-2012, 22:09
Superman die wordt opgepakt door een legertje soldaten? meh....

jeroeni
03-12-2012, 22:09
Met vaag bedoelde ik afbeelding op zich, letterlijk. ;) Het werkt niet, imo. En lelijk. Mijn commentaar slaat overigens enkel en alleen op de poster.

Sorry.Dacht dat je heel het project niet zag zitten.

Vind de poster niet vaag maar ook niet wow.

Tyler_Durden
04-12-2012, 08:27
Ik vind het wel wat hebben, tikkeltje grimmig (met name de achtergrond/soldaten).

Jeroen D
04-12-2012, 09:59
Poster is niet best maar dat maakt toch geen ruk uit.........ben benieuwd naar de trailer.

RobinB
04-12-2012, 13:23
Het is toch een teaser poster..vind het ook niet indrukwekkend maar het kan wel iets spannend's op verhaal basis opleveren..

Tyler_Durden
04-12-2012, 13:34
Trailer zit voor The Hobbit, maar dat wisten jullie al?

jeroeni
04-12-2012, 13:34
Het is toch een teaser poster..vind het ook niet indrukwekkend maar het kan wel iets spannend's op verhaal basis opleveren..

Superman vind ik misschien wel de minste superheld,Maar als mensen als Nolan,snyder,Goyer aan boord zijn dat kan het te gek worden.

RobinB
04-12-2012, 13:36
Ik vind Superman Returns wel geslaagd maar ivm met de heldenfilms van nu is die film niet meer modern. Ik verwacht dat de style van deze Superman film toch wel een groter publiek zal aanspreken..Superheldenfilms zijn gewoon hot, hype en helemaal in. Vooral als er grote schrijvers aan het roer zijn..

Tyler_Durden
06-12-2012, 15:05
Ik zie dat deze film een budget heeft van 225 miljoen, tering hey!
Dan mogen we toch wel echt spektakel verwachten.

jeroeni
06-12-2012, 15:16
Ik zie dat deze film een budget heeft van 225 miljoen, tering hey!
Dan mogen we toch wel echt spektakel verwachten.

Tja,Warner Bros pakt de zomer van 2013 flink uit,wat dacht je van Pacific Rim[200 miljoen].

RobinB
07-12-2012, 12:23
Ze moeten wel met The Avengers..:D

Rogier Burghout
11-12-2012, 17:35
Trailer#2: http://www.slashfilm.com/man-of-steel-trailer-zack-snyder-emphasizes-the-man-in-superman/

Holy sh*it... :shock::shock:

theregiment
11-12-2012, 17:40
Hele vette trailer!

Maarrrrrrr weer een stad die word aangevallen alla transformers/Avangers door buitenaardsvolk... ik weet het niet.

jeroeni
11-12-2012, 20:04
WoW,dit word te gek.(y)

Die Nolan toon zie ik hier ook weer in.Hoop dat deze trailer en die van Star Trek morgen voor de Hobbit te zien zijn.

Jeroen D
11-12-2012, 20:33
.......wat een supertrailer :shock:

vinnypassy
11-12-2012, 20:51
Damn! De allereerste (teaser)trailer vond ik al waanzinnig, dit schept nog meer verwachtingen. Ziet er werkelijk waanzinnig uit, muziek ligt me goed en de cast is indrukwekkend. Nu maar hopen dat het script niet te zwart-wit goed vs. slecht gaat worden.

Paul H.
11-12-2012, 21:04
Een van de betere trailers van de laatste tijd. Eigenlijk niet veel verwachtingen van deze film (vind alle Superman films niet zo geweldig), maar dit ziet er niet verkeerd uit.

Stephan Nobelen
12-12-2012, 10:13
Ziet er ontzettend goed uit! Hoop niet dat er teveel is weggeven nu in de trailers, want er zullen er nog wel meer verschijnen, maar dit schept in ieder geval goede verwachtingen.

TheGodfather
13-12-2012, 21:52
Fantastische trailer! heerlijk, die donkere toon die ze aanslaan. Ziet er prachtig uit, hoop dat de hele film zo`n sfeer heeft.

rogue
13-12-2012, 22:48
Ik had werkelijk waar gewoon kippenvel tijdens de trailer....hoe vaak gebeurt dat?
Ik hoop dat ze netjes royalties betaald hebben aan Hans Zimmer voor het gebruik van zijn Gladiator muziek ;).

Jeroen D
14-12-2012, 09:52
Ik had werkelijk waar gewoon kippenvel tijdens de trailer....hoe vaak gebeurt dat?
Ik hoop dat ze netjes royalties betaald hebben aan Hans Zimmer voor het gebruik van zijn Gladiator muziek ;).

Kippenvel had ik rond 1:15..............:grin:

crocs
14-12-2012, 09:56
Ik hoop dat ze netjes royalties betaald hebben aan Hans Zimmer voor het gebruik van zijn Gladiator muziek ;).
Laat het toevallig zijn dat Hans Zimmer ook voor de Man of Steel soundtrack verzorgt ;) Maar volgens mij wist je dat allang :-)

rogue
14-12-2012, 10:25
Laat het toevallig zijn dat Hans Zimmer ook voor de Man of Steel soundtrack verzorgt ;) Maar volgens mij wist je dat allang :-)
Klopt, maar hij is niet betaald voor nieuw werk als ik het hoor ;).

jeroeni
14-12-2012, 10:29
Laat het toevallig zijn dat Hans Zimmer ook voor de Man of Steel soundtrack verzorgt ;) Maar volgens mij wist je dat allang :-)

Hoe die rechten liggen bij film muziek weet ik niet precies,want je zou zeggen dat die rechten bij Universal[Gladiator] liggen.

Tyler_Durden
14-12-2012, 10:41
Deze zat gister niet voor The Hobbit, jammer.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de trailer niet heel overtuigend vindt, en dat is goed. Wordt niet teveel prijsgegeven, zowel van verhaal als actie. Dat shot als ie in kluis knalt ziet gaaf uit, verder kun je er nog niet veel over zeggen. Hier staat toch wel veel op spel met dik budget van 225.

crocs
14-12-2012, 11:02
Klopt, maar hij is niet betaald voor nieuw werk als ik het hoor ;).
Maak je maar geen zorgen om Hansje. Hij zal zijn salaris heus wel ontvangen ;)
Voor het nieuwe werk zullen we moeten wachten op Man of Steel. Waar ik dan vooral benieuwd naar ben is het film muziek thema van Superman. Echt een prachtige stukje filmmuziek van Superman the movie uit 1978. Ik ga ervan uit dat Zimmer een nieuw Superman thema heeft geschreven.

Jeroen D
14-12-2012, 11:07
De muziek van de teaser en trailer is werkelijk van ongekende klasse. Gewoon prachtig.

Soundtrack CD komt er zeker in als deze stukken muziek erop staan.

jeroeni
14-12-2012, 11:29
De Sci-fi/Superhelden liefhebber zit goed in 2013,Laat ik dat nou net zijn.:grin:

Als de films zo goed is als de trailer beloofd zou dit zomaar eens de topper van 2013 kunnen worden.

Jeroen D
14-12-2012, 11:33
Ik probeer niet al te hoge verwachtingen te hebben (is wel moeilijk).
De trailer van TDKR was ook veel beter dan de uiteindelijke film.

jeroeni
14-12-2012, 11:48
Ik probeer niet al te hoge verwachtingen te hebben (is wel moeilijk).
De trailer van TDKR was ook veel beter dan de uiteindelijke film.

Nolan's werk heeft mij nog nooit teleurgesteld en Zack snyder heeft alleen Suckerpunch als misser.

Pieter V
14-12-2012, 11:53
Ik probeer niet al te hoge verwachtingen te hebben (is wel moeilijk).
De trailer van TDKR was ook veel beter dan de uiteindelijke film.
Na het zien van alle TDKR trailers, kon ik de film al wel bijna dromen. :(

En Hans Zimmer doet de muziek, komt weer bekend voor. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=zzsrapm1Z9k

rogue
14-12-2012, 14:09
Nolan's werk heeft mij nog nooit teleurgesteld en Zack snyder heeft alleen Suckerpunch als misser.
Sucker Punch vind ik een zwaar onderschatte (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1815417&postcount=93) film, waar veel meer in zit dan je denkt.
Legends of the Guardians is de minste film die hij gemaakt heeft, maar ook die scoort nog een voldoende.

Rogier Burghout
14-12-2012, 14:16
Sucker Punch vind ik een zwaar onderschatte (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1815417&postcount=93) film, waar veel meer in zit dan je denkt.
Legends of the Guardians is de minste film die hij gemaakt heeft, maar ook die scoort nog een voldoende.

Ik vond Sucker Punch echt een aaneenschakeling van orgastische, hitsige slo-mo geweldporno met een verdomd zwak, vaag en pedant verhaal. Er kan best meer mee bedoeld worden en ik vind de opening met een alternatief "Sweet Dreams" echt best sterk maar daarna zakt het als een plumpudding in elkaar. Naar mate de film een uur oud is boeit het me echt niet meer wie er afgeknald wordt van de dames, als het maar iemand is want ze worden verdomd irritant...

Jeroen D
14-12-2012, 14:30
Sucker Punch was echt hemeltergend slecht..........wat een bagger.

rogue
14-12-2012, 14:34
Ik vond Sucker Punch echt een aaneenschakeling van orgastische, hitsige slo-mo geweldporno met een verdomd zwak, vaag en pedant verhaal. Er kan best meer mee bedoeld worden en ik vind de opening met een alternatief "Sweet Dreams" echt best sterk maar daarna zakt het als een plumpudding in elkaar. Naar mate de film een uur oud is boeit het me echt niet meer wie er afgeknald wordt van de dames, als het maar iemand is want ze worden verdomd irritant...
En aan de reacties te zien in dit (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=82832&highlight=Sucker+punch) en dit (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=50301&highlight=Sucker+punch) topic sta je zeker niet alleen :grin:.

Ik ben het dus niet met je eens ;).

Rogier Burghout
14-12-2012, 15:51
En aan de reacties te zien in dit (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=82832&highlight=Sucker+punch) en dit (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=50301&highlight=Sucker+punch) topic sta je zeker niet alleen :grin:.

Ik ben het dus niet met je eens ;).


Haha, dat mag....gelukkig... ;)

DanielC
14-12-2012, 23:33
Sucker Punch vind ik een zwaar onderschatte (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1815417&postcount=93) film, waar veel meer in zit dan je denkt.
Legends of the Guardians is de minste film die hij gemaakt heeft, maar ook die scoort nog een voldoende.


De opening van Sucker Punch was echt fantastisch met Sweet Dreams op de achtergrond. Helaas vond ik de rest vd film niet meer dan mooie plaatjes, vermakelijk...maar meer ook niet.

jeroeni
15-12-2012, 09:16
De opening van Sucker Punch was echt fantastisch met Sweet Dreams op de achtergrond. Helaas vond ik de rest vd film niet meer dan mooie plaatjes, vermakelijk...maar meer ook niet.

Sucker punch moet je zien als een lange video clip,kan je dat niet dan blijft er weinig over.

In het geval van Man of Steel is Snyder alleen Regisseur en geen schrijver dus je krijgt mooie plaatjes met een goed Nolan/Goyer verhaal.[hoop ik;)]

rogue
15-12-2012, 23:38
Sucker punch moet je zien als een lange video clip,kan je dat niet dan blijft er weinig over.

In het geval van Man of Steel is Snyder alleen Regisseur en geen schrijver dus je krijgt mooie plaatjes met een goed Nolan/Goyer verhaal.[hoop ik;)]
Het is veel meer dan een lange video clip. als je dat niet kan zien, dan blijft er weinig over ;).

Ook hier (http://www.whatiwatch.net/movie.php?fid=154449) zie je dat het een film is die waarover de meningen heel sterk uiteenlopen (cijfers van zowel 1 als een 10), en laten dat nou vaak interessante films zijn.
Heb je de maximum movie mode weleens gezien? Misschien kijk je er dan anders tegenaan.

rogue
15-12-2012, 23:38
Sucker punch moet je zien als een lange video clip,kan je dat niet dan blijft er weinig over.

In het geval van Man of Steel is Snyder alleen Regisseur en geen schrijver dus je krijgt mooie plaatjes met een goed Nolan/Goyer verhaal.[hoop ik;)]
Het is veel meer dan een lange video clip. Als je dat niet kan zien, dan blijft er weinig over ;).

Ook hier (http://www.whatiwatch.net/movie.php?fid=154449) zie je dat het een film is die waarover de meningen heel sterk uiteenlopen (cijfers van zowel 1 als een 10), en laten dat nou vaak interessante films zijn.
Heb je de maximum movie mode weleens gezien? Misschien kijk je er dan anders tegenaan.

jeroeni
16-12-2012, 08:48
Het is veel meer dan een lange video clip. Als je dat niet kan zien, dan blijft er weinig over ;).

Ook hier (http://www.whatiwatch.net/movie.php?fid=154449) zie je dat het een film is die waarover de meningen heel sterk uiteenlopen (cijfers van zowel 1 als een 10), en laten dat nou vaak interessante films zijn.
Heb je de maximum movie mode weleens gezien? Misschien kijk je er dan anders tegenaan.

Ik probeer met de kerst vakantie die Maximum mode wel eens te kijken.[wil ik al lang doen]Begrijp me niet verkeerd de film doet ook goede dingen en ik ben ook liefhebber van Zacks film stijl,maar kwa verhaal zit het bij deze niet goed,Er had meer in gezeten en daarom toch een misser.De grond in boren doe ik de film niet want de soundtrack,visuele pracht en camera werk zijn geweldig.
Kijk niet voor niets naar Man of Steel uit.;)

RobinB
16-12-2012, 19:57
Trailer van het jaar..mooie beelden, fantastisch muziek. Echt fantastisch.

BatMotor
17-12-2012, 11:06
De 2de trailer is erg goed inderdaad.

DVD Watcher
30-12-2012, 17:42
Nolan vindt Superman grotere uitdaging dan Batman

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/1ts6u7ec90af_200.jpg

In een interview vertelt Christopher Nolan (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=50684), die als producent verbonden is aan Man of Steel (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18132), dat in zijn ogen het naar het witte doek brengen van Superman stukken moeilijker is dan Batman (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18088). Een voorbeeld dat hij noemt als reden daarvoor is bijvoorbeeld dat de post-productie meer tijd in beslag neemt.

"In my honest appraisal, taking on Superman and creating that world is far more difficult than creating the world of the Dark Knight. He (Snyder) has a lot of finishing to do on the movie, it has a very long post-production schedule because, unlike Batman, Superman flies."

Volgens Nolan is regisseur Zack Snyder (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=61310) de perfecte man voor de klus. Snyder wist immers de werelden van 300 (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=12427) en Watchmen (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14682) op overtuigende wijze naar het witte doek te brengen. "He is unbelievably skilled at creating a coherent, cohesive world -- whether it’s a very stylized world, like 300, or something that’s more challenging, more varied, like he did with Watchmen."

Hij voelt zich ook een beetje schuldig om het feit dat hij niets met de film hoeft te doen behalve produceren. Nolan probeert naar eigen zeggen wel zoveel mogelijk te helpen waar nodig.

"I actually feel guilty talking about it because I’m sitting here having nothing to do to it. I try to be as supportive as I can, and I’m just amazed by what he is doing. It’s not something I would know how to do.”

FILMPJE! (http://www.youtube.com/watch?v=KVu3gS7iJu4&feature=player_embedded)

Bron : Filmtotaal.nl

mark t
04-01-2013, 19:18
Nieuwe afbeelding van Cavill in character:


http://collider.com/wp-content/uploads/man-of-steel-henry-cavill.jpg

Pastichio Rocker
10-01-2013, 00:36
Ik krijg geen harde plasser bij die trailer. Kreeg er voornamelijk een Superman: The Flying Knight Rises-gevoel bij. Zo'n uberserieuze superheldenbrol. Waar is de speelsheid? Ik hoop dat Snyder zijn ondertussen oubollige slo-mo trucjes, waar zijn vorige uitglijder tot de nok toe mee was gevuld, deze keer achterwege laat.

mark t
28-01-2013, 17:10
Nog wat afbeeldingen, uit de nieuwe Empire:


http://media.aintitcool.com/media/uploads/2013/mos150.jpg


http://media.aintitcool.com/media/uploads/2013/jor.jpg



http://media.aintitcool.com/media/uploads/2013/zod.jpg

RobinB
28-01-2013, 18:12
Nice, ..keep them coming!:)

mark t
27-02-2013, 21:44
De film schijnt op de 3D-conversie na af te zijn. En er zijn eerste reacties (http://www.joblo.com/movie-news/scoop-early-screenings-of-man-of-steel-reveal-more-about-the-tone-action-and-superman-kicking-all-kinds-of-ass?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter) naar aanleiding van vertoningen voor Warner Bros-medewerkers. Een paar opmerkingen -uiteraard zo subjectief als de pest:

- De toon van de film wordt omschreven als 'Nolan universum, Snyder SFX'.
- De trailer doet vermoeden dat het een introverte, melancholische film wordt. Dat blijkt volgens de bron niet het geval te zijn.
- De film bevat een behoorlijke portie actie (wat een flinke verbetering zou zijn t.o.v. de voorgaande (poging tot) Superman-film). Deze is in de trailer bewust niet te zien. Ergens in april zal overigens weer een nieuwe trailer uitkomen.


http://www.joblo.com/newsimages1/man-of-steel-cavill-screening.jpg


De bron is laaiend enthousiast en spreekt wellicht wat overmoedig van de beste film van het jaar.

TheGodfather
11-03-2013, 22:25
Lois Lane revealed:

http://img41.imageshack.us/img41/4268/empiresteel.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/41/empiresteel.jpg

mark t
25-03-2013, 19:01
Nieuwe afbeelding (http://collider.com/wp-content/uploads/man-of-steel-henry-cavill2.jpg) (groter via de link), van een fragment wat ook al voor een van de posters is gebruikt:

http://collider.com/wp-content/uploads/man-of-steel-henry-cavill2-600x258.jpg

mark t
15-04-2013, 06:04
Viral video (http://www.youtube.com/watch?v=MbD88cG5DS8&feature=player_embedded), met een boodschap van General Zod, via de facebookpagina (https://www.facebook.com/manofsteel).

http://collider.com/wp-content/uploads/man-of-steel-michael-shannon-600x437.jpg

TheGodfather
15-04-2013, 20:53
Heel cool :D

raymen
16-04-2013, 16:27
Wauwww, michael shannon is eigenlijk het vetst als slechterik.

Vind ik dan

Mvrg,
Raymen

Digi-gek
16-04-2013, 16:36
Wauwww, michael sheen is eigenlijk het vetst als slechterik.


En wat vind je van Michael Shannon als Zod?

;)

RobinB
16-04-2013, 18:57
Grote kans..dat vanavond de 3 minute trailer wordt vrijgegeven.

Digi-gek
17-04-2013, 05:57
Grote kans..dat vanavond de 3 minute trailer wordt vrijgegeven.

Nu te zien op YouTube. Mijn eerste reactie is "meh". Costner en Shannon lijken mij gouden vondsten als vader Kent en Zod respectievelijk. Verder doet het mij niet veel. Met name de pretentieuze, zwaarbeladen dialogen en ernstige gezichten ergeren mij. Om in Nolans eigen woorden te spreken: " Why so serious?" Verder lijkt het wel alsof de muziek in de trailer nieuwe muziek is van Hans Zimmer. Typisch Zimmer met een vleugje Vangelis. Veel bombast en drama, weinig melodie en complexiteit. Ik mis John Williams nu al. :-(

mark t
17-04-2013, 06:03
Nu te zien op YouTube.O.a. hier (http://www.youtube.com/watch?v=T6DJcgm3wNY&feature=player_embedded#!) dus.

DanielC
17-04-2013, 07:01
. Met name de pretentieuze, zwaarbeladen dialogen en ernstige gezichten ergeren mij. Om in Nolans eigen woorden te spreken: " Why so serious?" Verder lijkt het wel alsof de muziek in de trailer nieuwe muziek is van Hans Zimmer. Typisch Zimmer met een vleugje Vangelis. Veel bombast en drama, weinig melodie en complexiteit. Ik mis John Williams nu al. :-(

De dialogen in de trailer geven juiste de perfecte toon aan voor wat/wie superman is.

"They will kill him" ...
."how? He will be a god to them".

"You are the answer son, are we alone in the universe?"
"Can't i just keep pretending I am your son?"
"You are my son"

"In time they [the people] will join you in the sun"

Deze 3 mono/dialogen zetten met een paar zinnetje al meteen de perfecte toon aan voor het karakter Superman. Of je nou All-Star Superman of Superman Birthright gelezen hebt, de toon ligt op 1 lijn met de trailer. Costner en Crowe zijn perfecte keuzes voor de rollen.

Muziek vind ik echt geweldig klinken, bombastische Gladiator muziek gemixt met de rauwheid van de batman films. Ben zeet benieuwd naar de complete OST. Hoewel de soundtrack van John Williams echt geweldig is, denk ik dat het minder goed zou werken bij deze film

RobinB
17-04-2013, 07:20
Vind het een fantastische trailer..het wachten was het waard.

Jeroen D
17-04-2013, 09:27
Super trailer 8-)

Smooth-J
17-04-2013, 12:58
Wauuwwww, super trailer. Very excited.

ToastedQB
17-04-2013, 14:56
Muziek vind ik echt geweldig klinken, bombastische Gladiator muziek gemixt met de rauwheid van de batman films. Ben zeet benieuwd naar de complete OST. Hoewel de soundtrack van John Williams echt geweldig is, denk ik dat het minder goed zou werken bij deze film

Ben ik het wel mee eens. Ik weet niet of de muziek die je hoort de nieuwe Superman-theme is die het klassieke deuntje van Williams moet vervangen, maar het klinkt in ieder geval beter dan ik had verwacht.

Ook die shots waar Supes telkens mid air versnelt om iemand te punchen ziet er wel vet uit. Geloof dat Superman in de laatste film geen enkele klap uitdeelde, alleen incasseerde.

WaymannDirector
17-04-2013, 15:17
Volgens mij is dit niet de soundtrack van Man of Steel van Hans Zimmer die onder de trailer staat. Die soundtrack is nog niet klaar dus waarschijnlijk ook nog niet opgenomen. Zou me ook verwonderen mochten ze iets als de soundtrack nu al vrijgegeven in de trailer.

Digi-gek
17-04-2013, 15:42
Volgens mij is dit niet de soundtrack van Man of Steel van Hans Zimmer die onder de trailer staat. Die soundtrack is nog niet klaar dus waarschijnlijk ook nog niet opgenomen. Zou me ook verwonderen mochten ze iets als de soundtrack nu al vrijgegeven in de trailer.

Oh, dat kan best. Wist ook niet zeker of het van hem was. Het klinkt erg Zimmerig. Het komt overigens wel voor dat componisten een suite schrijven voor de trailer van een film. John Williams (daar is ie weer) heeft dit in het verleden gedaan voor verschillende Spielberg films.

DanielC
17-04-2013, 17:55
Volgens mij is dit niet de soundtrack van Man of Steel van Hans Zimmer die onder de trailer staat. Die soundtrack is nog niet klaar dus waarschijnlijk ook nog niet opgenomen. Zou me ook verwonderen mochten ze iets als de soundtrack nu al vrijgegeven in de trailer.

Volgens verschillende bronnen (ik heb ze niet ..op andere fora gezien) was de soundtrack voor een groot deel al wel klaar.. moet ook wel, want film komt over 1,5 maand al uit. En aangezien niemand deze tune herkent, zegt het mij dat dit wel onderdeel wordt van de nieuwe ost. Erg excited!!

TheGodfather
17-04-2013, 21:01
Geweldige trailer! idd een heerlijke toon die wordt neer gezet en een geweldige opbouw.
Zo benieuwd naar de rest, dit is de film waar ik dit jaar het meest naar uit kijk!

BatMotor
18-04-2013, 06:51
Dit lijkt me wel een erg coole film te worden.

Frank
19-04-2013, 21:03
Er zullen twee CD's verschijnen met de muziek van Hans Zimmer. Een standaarduitgave (http://www.amazon.com/gp/product/B00C2U6EUG/&tag=jwfancom-20) en een Deluxe Edition (http://www.amazon.com/gp/product/B00C2U6G7C/&tag=jwfancom-20). Beiden bestaan uit 2 discs. Inhoud van de CD's is is nog niet bekend.

crocs
22-04-2013, 19:54
Vreemd. Je zou verwachten dat hier MOS fans zitten, anders hadden we allang geweten over die Empire scans. :-P ;)

En hier mee bedoel ik dus:
http://www.comicbookmovie.com/fansites/JoshWildingNewsAndReviews/news/?a=78027

Op Facebook zijn er deze nog bij toegevoegd.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/923174_556277111084162_1479775428_n.jpg
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/378208_556341817744358_2086992550_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/734005_556174281094445_418680582_n.png

.

RobinB
23-04-2013, 19:32
Had de screens al gezien. Iemand al de Empire in de winkel gezien?

Claudio Santulli
23-04-2013, 19:50
Nog niet! Maar Facebook verraad al een hoop. ;-)

RobinB
23-04-2013, 20:50
Ja klopt..Vind Shannon trouwens dit rol op het lijf geschreven..ben heel benieuwd naar de Empire editie.

Lorre
30-04-2013, 16:47
Voor de mensen die interesse hebben zijn er nu samples online geplaatst van de soundtrack:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00CKZX0AA/comingsoon

RobinB
01-05-2013, 19:04
Prachtige samples..

RobinB
02-05-2013, 21:13
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/420743_482126325189184_2090516084_n.jpg

RobinB
05-05-2013, 20:47
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/215244_561053943939812_960554773_n.jpg

RobinB
05-05-2013, 20:56
Nieuwe tv spot:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7MZZqwzR82U

TheGodfather
05-05-2013, 21:00
Nice :D

crocs
06-05-2013, 09:43
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/215244_561053943939812_960554773_n.jpgBeetje dom van WB om deze poster vrij te geven. Want er zit een foutje in deze poster. :-P

RobinB
06-05-2013, 17:31
Welke dan?

RobinB
06-05-2013, 19:11
TV Spot 3: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=103840

RobinB
08-05-2013, 20:07
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/11801_558818660808001_2091552360_n.jpg

Claudio Santulli
09-05-2013, 09:55
Deze is erg mooi, vooral de cape doet recht aan de comics. Ben sowieso erg benieuwd naar de film.

Claudio Santulli
11-05-2013, 03:40
Yes we can! (y)


https://www.youtube.com/watch?v=T6DJcgm3wNY&feature=youtube_gdata_player

Claudio Santulli
11-05-2013, 03:46
http://www.aceshowbiz.com/images/still/man-of-steel04.jpg

RobinB
12-05-2013, 22:02
Nieuwe tv-spot: http://uk.movies.yahoo.com/video/man-steel-uk-tv-spot-152848969.html

http://www.liveforfilms.com/wp-content/uploads/2013/05/Man-of-Steel-Poster-1-411x600.jpg


http://www.liveforfilms.com/wp-content/uploads/2013/05/Man-of-Steel-Poster-2-411x600.jpg

RobinB
13-05-2013, 07:03
Nog een nieuwe tv-spot: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HoUVg_YAAd4

crocs
13-05-2013, 14:02
Welke dan?
Kijk naar deze foto en je ziet het zo ;)

http://spinoff.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2013/04/man-of-steel-ew1.jpg

Rogier Burghout
13-05-2013, 14:07
De achtergrond van het "S" logo op het pak is in de banner blauw maar in het hierboven gedragen pak geel?

Juvefan
13-05-2013, 14:39
Hey crocs, kun je niet gewoon de vraag beantwoorden?

crocs
13-05-2013, 15:56
Hey crocs, kun je niet gewoon de vraag beantwoorden?
Hey Juvefan kan je ook een beetje nadenken? :rolleyes:
We zitten hier op een filmforum met veel filmkenners, waarschijnlijk ook veel comic liefhebbers, en dan verwacht je dat ik een antwoord ga geven op iets heel simpels mbt Superman.
Heeft niemand (behalve Rogier dan) naar het wereldberoemde S logo gekeken in de banner en dat vergeleken met andere afbeeldingen van Superman.
Deze latere post (http://dvd.nl/forum/showthread.php?62637-Superman-Man-of-Steel&p=1937365&viewfull=1#post1937365) laat het nog duidelijk zien.

Superman mag dan wel een nieuwe pak hebben, maar de kleuren geel en rood in het beroemde S logo daar f**k je toch niet mee. :-P

Rogier Burghout
13-05-2013, 16:28
Hey Juvefan kan je ook een beetje nadenken? :rolleyes:
We zitten hier op een filmforum met veel filmkenners, waarschijnlijk ook veel comic liefhebbers, en dan verwacht je dat ik een antwoord ga geven op iets heel simpels mbt Superman.
Heeft niemand (behalve Rogier dan) naar het wereldberoemde S logo gekeken in de banner en dat vergeleken met andere afbeeldingen van Superman.
Deze latere post (http://dvd.nl/forum/showthread.php?62637-Superman-Man-of-Steel&p=1937365&viewfull=1#post1937365) laat het nog duidelijk zien.

Superman mag dan wel een nieuwe pak hebben, maar de kleuren geel en rood in het beroemde S logo daar f**k je toch niet mee. :-P

Tja, ik kan de reactie wel begrijpen. Je komt een beetje betweterig en bijdehand over zoals in de trant van "ik zie, ik zie wat jij niet ziet" en dan met een lachend vingertje van "jij lekker niet..." Met daar bovenstaande reactie nu ook nog bij. Daarnaast doe je nogal veel aannames over het publiek hier wat aan de ene kant waar kan zijn maar aan de andere kant zitten hier ook veel non-comic liefhebbers die WEL liefhebbers zijn van de comic verfilmingen. Dus die niet elk klein verschil zien, al dan niet met hoe bepaalde zaken in de comics zou zijn afgebeeld. Dus wen er ook aan dat in topics met comic verfilmingen ook FILM (want in de eerste aanleg is het hier een film forum, dus logisch)liefhebbers zitten die niet persé comic liefhebber zijn....en dus niet elk klein detail zien. (y)

RobinB
13-05-2013, 17:44
Lekker boeiend dat 1 banner niet geel is ingekleurd....Man of Steel draagt ook geen rode onderbroek..nou nou erg...gelukkig kijk ik verder dan deze pietluttige details...

RobinB
13-05-2013, 17:48
Nieuwe tv-spot: http://www.youtube.com/watch?v=5yMg2EffErA

Claudio Santulli
13-05-2013, 18:16
Idd een beetje van een mug een olifant gemaakt. Wie zegt dat het niet gewoon iets van reflectie is. ;-)
Maar hé, af en toe mag er van een mug nog best een olifant gemaakt worden. Als het maar niet te lang duurt. :-)

Pieter R.
13-05-2013, 18:20
Hey Juvefan kan je ook een beetje nadenken? :rolleyes:
We zitten hier op een filmforum met veel filmkenners, waarschijnlijk ook veel comic liefhebbers, en dan verwacht je dat ik een antwoord ga geven op iets heel simpels mbt Superman.
Heeft niemand (behalve Rogier dan) naar het wereldberoemde S logo gekeken in de banner en dat vergeleken met andere afbeeldingen van Superman.
Deze latere post (http://dvd.nl/forum/showthread.php?62637-Superman-Man-of-Steel&p=1937365&viewfull=1#post1937365) laat het nog duidelijk zien.

Superman mag dan wel een nieuwe pak hebben, maar de kleuren geel en rood in het beroemde S logo daar f**k je toch niet mee. :-P

Kennelijk wel. Want de poster onder je eigen post, daar heeft Superman dezelfde blauwe achtergrondkleur achter de S. Misschien is er een bepaalde reden die in de film uitgelegd wordt. Het lijkt me nl. sterk dat tot 2 keer toe dezelfde 'fout' wordt gemaakt.

Juvefan
13-05-2013, 23:48
Nolan heeft ook het Batman logo flink veranderd, zoals ook eerder al gebeurd was. Daar heeft hij ook het geel uit gehaald en zelfs de vorm totaal veranderd. Dus daar wordt blijkbaar wel mee gef*ckt.

Ik heb het kleurverschil dus wel gezien, maar zag het ook als mogelijke revisie (waar ik overigens niet op tegen ben (geel oogt wat simpel en goedkoop)).

Verder heeft Rogier mij de woorden uit de mond gehaald, dankje daarvoor Rogier ;)

BatMotor
14-05-2013, 09:31
Heb zeker zin in deze film.lijkt me erg goed.