PDA

Bekijk de volledige versie : Friends serie 8



Euphoria
13-06-2002, 22:38
Als Friends fan kon ik mijn oren vandaag bijna niet geloven. De Friends Serie 8 is op DVD en Video. Nu zou je denken dat het dus om alle afleveringen gaat...althans, dat wordt gesuggereerd. Maar helaas, niemand heeft de Box-set of Serie-Set (zoals die in de UK heet) liggen. Ook niemand kan een datum hiervoor geven. Wat is het nou? Is Serie 8 uit of gaat het om aflevering 9-16? En hoe ken je nou de hele serie winnen bij 538 als de release datum nog geeneens bekend is? Want hier win je namelijk alle afleveringen van Friends uit seizoen 8. Ik word gek! :eek:

Remco Out
14-06-2002, 09:32
Als Friends fan kon ik mijn oren vandaag bijna niet geloven. De Friends Serie 8 is op DVD en Video. Nu zou je denken dat het dus om alle afleveringen gaat...althans, dat wordt gesuggereerd. Maar helaas, niemand heeft de Box-set of Serie-Set (zoals die in de UK heet) liggen. Ook niemand kan een datum hiervoor geven. Wat is het nou? Is Serie 8 uit of gaat het om aflevering 9-16? En hoe ken je nou de hele serie winnen bij 538 als de release datum nog geeneens bekend is? Want hier win je namelijk alle afleveringen van Friends uit seizoen 8. Ik word gek! :eek: Hallo Euphoria, zoals bij elke serie het geval is komt eerst de DVD uit van deel 1 - 8, ongeveer 3 maanden later komen series 9 - 16, die zijn er dus nu, en 3 maanden daarna deel 17 - 24. Na dat laatste deel komt ook de box uit en die is op dit moment nog niet uit, daar moet je even op wachten. Heb deel 1 - 8 van serie 8 al enkele maanden op tv en 9 - 16 moet ik nog aanschaffen, maar als je de box wilt hebben moet je nog even wachten.

Ook een Friends fan.

Ronald Ridderhof
14-06-2002, 10:00
Mischien wel leuk als je nog niet alle boxsets heb van Friends zoals ik, bij FRS zijn Box 1 t/m 5 45.99 en 6 59.95 en 7 69.95

Ik heb ook nog ff op www.friends.nl gekeken, maar daar stond ook nog niets over de release van Box 8

Euphoria
14-06-2002, 17:00
...zoals bij elke serie het geval is komt eerst de DVD uit van deel 1 - 8, ongeveer 3 maanden later komen series 9 - 16, die zijn er dus nu, en 3 maanden daarna deel 17 - 24. Na dat laatste deel komt ook de box uit en die is op dit moment nog niet uit, daar moet je even op wachten.
Ik kan mij niet herinneren dat de eerdere delen van Friends hier in Nederland apart zijn uitgekomen. In iedergeval bedankt voor de reactie, ik wacht dus wel met kopen totdat de Box-set uit is. Jammer dat ze in de reclame dan niet vermelden dat het om de 1e twee delen van Friends serie 8 gaat. Zal wel weer november worden *zucht* :(

Beloved
14-06-2002, 17:27
Afleveringen 9 t/m 16 zijn woensdag op DVD verschenen; de rest komt waarschijnlijk in september pas... :(

Beloved
14-06-2002, 17:28
Ik kan mij niet herinneren dat de eerdere delen van Friends hier in Nederland apart zijn uitgekomen. In iedergeval bedankt voor de reactie, ik wacht dus wel met kopen totdat de Box-set uit is. Jammer dat ze in de reclame dan niet vermelden dat het om de 1e twee delen van Friends serie 8 gaat. Zal wel weer november worden *zucht* :(

Ze zijn tot nu toe allemaal eerst per twee videobanden uitgekomen en pas veel later kwamen ze eens met de boxen. Volgens mij waren ze al bij serie 3 toen de box van serie 1 uitkwam.

Jenne
14-06-2002, 20:52
Afleveringen 9 t/m 16 zijn woensdag op DVD verschenen; de rest komt waarschijnlijk in september pas... :(

Volgens www.frs.nl komt de laatste DVD van Serie 8 op 15 Augustus uit.

Normaal heb ik niet veel vertrouwen in FRS, maar met 9-16 zaten ze er ook niet veel naast.

Dus ik geef ze maar het voordeel van de twijfel.

ajax4ever
14-06-2002, 21:38
Bij van Leest stond er op het bord dat de Box in juli zou komen. Het kan natuurlijk nog veranderen maar wie weet. Ik ga hem in ieder geval kopen.

Groetjes Remko

Prem
15-06-2002, 00:06
Volgens www.frs.nl komt de laatste DVD van Serie 8 op 15 Augustus uit.

Normaal heb ik niet veel vertrouwen in FRS, maar met 9-16 zaten ze er ook niet veel naast.

Dus ik geef ze maar het voordeel van de twijfel.

FRS zit er met de release van de Friends dvd´s tot nu toe
niet naast.
De Free is trouwens de enige winkel in R´dam centrum waar ik de nieuwste heb zien liggen.

:confused:

rvvnr1
15-06-2002, 00:43
Kijk eens in de database op dvd-home.nl, daar staan de releasedata in. Seizoen 8 is de eerste die gespreid wordt gereleased, de box set komt pas als t derde deel uit is.