PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Martin Z.



Jordy van Buel
01-09-2008, 09:05
Hieronder volgt het interview met Martin Z.

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Martin Z. zijn interview geplaatst heeft.

Toelichting: Wil elke deelnemer zowel een eerste als een tweede naam voor de volgende Interviewee opgeven, dit om stagnatie van het subforum door mogelijke communicatieproblemen te voorkomen. Mocht de eerste keus dus niet te bereiken zijn of hij/zij is niet in staat het Interview te plaatsen, dan zal de tweede keus geraadpleegd worden.

Nieuwe toelichting: Vanaf heden zouden we graag zien dat diegene die in het onderstaande Interview wordt gekozen als volgende kandidaat, zo spoedig mogelijk aan mij de beide keuzes voor de volgende Interviewee doorgeeft via PM. De eerste keus kan dan gewoon in het Interview zelf geplaatst worden, de tweede keus niet.

Martin Z.
01-09-2008, 22:03
(knip)

Lex v/d Moolen
01-09-2008, 22:47
- Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?[/FONT][/COLOR][/I][/B]Ik moet dan gaan voor The Big Lebowski. Velen springen nu acuut op uit hun stoel, snakkend naar adem of sturen wellicht huurmoordenaars op me af
*Springt op uit stoel* http://www.smiliez.de/smilies/smiliez.de_2475.gif
http://www.teesforall.com/images/Big_Lebowski_World_Of_Pain_Brown_Shirt.jpg



Sorry!Okay, laat bovenstaande maar zitten dan ;)

Daniël V.
01-09-2008, 23:35
Kerel!!! Thanks for the invite!!! :bier:

Leuk interview. Ik zie dat er buiten de filmcollectie nog meer overeenkomsten zijn in opvattingen. Dat zie je dan wel in mijn interview. :smile: :cool:

Om toch 1 punt eruit te lichten. Wat je zegt over meer en eerder stage lopen in opleidingen, helemaal mee eens. Ik kan me herinneren dat ik dat zelf nog regelmatig heb aangedragen op mijn HBO, waar dat echt een probleem was/is. De eerste twee jaren waren te droog theoretisch, waardoor je als student je enthousiasme naar het einddoel uit het oog verliest. Aangezien ik niet in een officiële raad zat werd er uiteraard niets mee gedaan.

Dennis Oosterhuis
02-09-2008, 00:31
*Springt op uit stoel* http://www.smiliez.de/smilies/smiliez.de_2475.gif
Wedden dat ik hoger sprong?!? :p

Ik heb Anton Chigurh al op hem afgestuurd... :twisted:

Martin Z.
02-09-2008, 06:58
Kerel!!! Thanks for the invite!!! :bier:

Leuk interview. Ik zie dat er buiten de filmcollectie nog meer overeenkomsten zijn in opvattingen. Dat zie je dan wel in mijn interview. :smile: :cool:

Om toch 1 punt eruit te lichten. Wat je zegt over meer en eerder stage lopen in opleidingen, helemaal mee eens. Ik kan me herinneren dat ik dat zelf nog regelmatig heb aangedragen op mijn HBO, waar dat echt een probleem was/is. De eerste twee jaren waren te droog theoretisch, waardoor je als student je enthousiasme naar het einddoel uit het oog verliest. Aangezien ik niet in een officiële raad zat werd er uiteraard niets mee gedaan.

You're welcome en succes ermee :)

Alleen maar theorie kan ook heel leuk zijn hoor, maar je moet gewoon al iets meepakken van het uiteindelijke werk dat je ermee zult gaan doen.


Ik heb Anton Chigurh al op hem afgestuurd... :twisted:

Ok geen idee wie dat is maareh http://img236.imageshack.us/img236/1065/nervousxz6.gif

Patrick van den Hul
02-09-2008, 08:45
Ok geen idee wie dat is maareh http://img236.imageshack.us/img236/1065/nervousxz6.gif

http://www.virginmedia.com/images/ncfom_chigurh_gun-431x300.jpg

Martin Z.
02-09-2008, 09:16
Ah ja ok, die moet ik nog zien, wel veel over de beste man gehoord :)

Jordy van Buel
02-09-2008, 22:16
Leuk interview Martin! (y)
Ben het totaal met je eens dat het kijken met vrienden of familie nogal eens negatieve uitwerkingen kan hebben op de eigen filmervaring. Zo verklaarde mijn vader La Vita è Bella laatst nog als zijnde saai :shock: daar kan ik dan vrij slecht tegen..

Bettina
03-09-2008, 21:44
Hoi Martin,

Leuk interview!
Ik heb de manga's 1 t/m 11 van Berserk. Het is mooi. maar to 11 nog ongeveer hetzelfde als de anime.
Ik geloof dat de manga in US intussen bij 18 is.

Leuk dat Daniel de volgende is. Ik had hem als 2e keus.

Jordy van Buel
04-09-2008, 11:04
Daniel lees je ook even de openingspost! :)

Gaberiel-2
04-09-2008, 13:00
Leuk intervieuw Martin...!! Vond zelf Ghost in the Shell ook geweldig... (en dat met name de Stand Alone Complex tv serie)... wat mij betreft een echte aanrader...!!

Martin Z.
04-09-2008, 19:20
Hoi Martin,

Leuk interview!
Ik heb de manga's 1 t/m 11 van Berserk. Het is mooi. maar to 11 nog ongeveer hetzelfde als de anime.
Ik geloof dat de manga in US intussen bij 18 is.

Leuk dat Daniel de volgende is. Ik had hem als 2e keus.

Ok en waar haal jij die manga's vandaan? Ben wel op zoek naar een adresje :) Thanks!


Leuk intervieuw Martin...!! Vond zelf Ghost in the Shell ook geweldig... (en dat met name de Stand Alone Complex tv serie)... wat mij betreft een echte aanrader...!!

Grappige anekdote, Ghost in the Shell was de eerste anime die ik zag en ik vond het werkelijk waar 10x niks... Inmiddels dus een van m'n favorieten :razz: Ja ik ben best wel benieuwd naar de serie, maar ik wil hierbij perse nl-subs dus ik wacht een beetje op een mooi prijsje. Weet je toevallig waar? ;)

Bettina
04-09-2008, 22:24
Martin,

In Eindhoven bij de Eppo een stip speciaal zaak, ze zijn niet duur met hun manga's.
Maar bij jouw in de buurt is er vast ook wel een winkel.
Bij welke grote stad woon je in de buurt?

Mocht je toch besluiten naar Eindhoven te komen, dan kan je bij ons als je wil wel wat anime kijken :)

Gaberiel-2
05-09-2008, 08:47
Grappige anekdote, Ghost in the Shell was de eerste anime die ik zag en ik vond het werkelijk waar 10x niks... Inmiddels dus een van m'n favorieten :razz: Ja ik ben best wel benieuwd naar de serie, maar ik wil hierbij perse nl-subs dus ik wacht een beetje op een mooi prijsje. Weet je toevallig waar? ;)Ik moest eerlijk gezegd ook wennen aan de film Ghost in the Shell. De Stand Alone Complex serie daarentegen vond ik meteen erg goed, helemaal het tweede seizoen, dat grenst, naar mijn mening, aan perfectie.

Ik heb beide seizoen via Play.com uit Engeland gehaald voor € 25,- per seizoen. Ik kon de seizoenen goed volgen maar ik geloof ook meteen dat ze makkelijker en beter te volgen zijn met nederlandse subs. Helaas kon ik toen hier alleen seizoen 1 vinden en die koste toen € 99,-.

BigLebowski
05-09-2008, 09:42
Ik heb met plezier je interview gelezen. Zelf doe ik ook al een jaar of 20 aan badminton en loop ook al tijden met een knieblessure. Mijn enkelbanden heb ik ook al eens gescheurd. Maar de sport is te leuk om mee te stoppen :grin:

Martin Z.
05-09-2008, 20:56
Martin,

In Eindhoven bij de Eppo een stip speciaal zaak, ze zijn niet duur met hun manga's.
Maar bij jouw in de buurt is er vast ook wel een winkel.
Bij welke grote stad woon je in de buurt?

Mocht je toch besluiten naar Eindhoven te komen, dan kan je bij ons als je wil wel wat anime kijken :)

Hey bedankt voor de uitnodiging :D Wie weet! Zelf zit ik in de buurt van Zoetermeer en Leiden, misschien eens een stripwinkel in Leiden checken... Ik heb ze wel eens in de Donner zien liggen in Rotterdam.


Ik moest eerlijk gezegd ook wennen aan de film Ghost in the Shell. De Stand Alone Complex serie daarentegen vond ik meteen erg goed, helemaal het tweede seizoen, dat grenst, naar mijn mening, aan perfectie.

Ik heb beide seizoen via Play.com uit Engeland gehaald voor € 25,- per seizoen. Ik kon de seizoenen goed volgen maar ik geloof ook meteen dat ze makkelijker en beter te volgen zijn met nederlandse subs. Helaas kon ik toen hier alleen seizoen 1 vinden en die koste toen € 99,-.

Bedankt! Misschien dan toch maar voor de UK uitgaves gaan :) Gewoon vaak kijken dan snap ik het uiteindelijk wel ;)


Ik heb met plezier je interview gelezen. Zelf doe ik ook al een jaar of 20 aan badminton en loop ook al tijden met een knieblessure. Mijn enkelbanden heb ik ook al eens gescheurd. Maar de sport is te leuk om mee te stoppen :grin:

"Sporten is gezond" is de slogan toch? Ach ja... Wel eens tegen Shuttlewoude (heb de naam niet bedacht hoor) gebadmintond toevallig? Ik kan niet wachten om weer te spelen! Keer een dvd.nl badminton-meeting houden tegen die tijd ;)