PDA

Bekijk de volledige versie : guide installeren mis gegaan!



Maya
01-09-2008, 08:12
Ik heb gisteren een Hdd dvd-recorder van Panasonic (DMR-EH57) aangesloten maar zit nu met het volgende probleem:

Toen ik begon met Guide + moest ik de postcode invoeren en dat ging mis omdat ik al op OK drukte waardoor er alleen een 3 stond.
Vervolgens is ie wel gaan zoeken en kwam op GEEN GEGEVENS.
Heel logisch dus alleen hoe herstel je dit weer???!!!

Ik heb vervolgens de postcode wel juist ingevoerd zoals stond beschreven in de handleiding als je bent verhuisd maar nu kan ik gewoon niet ontdekken hoe ik het doawnload proces start :cry:

Ik heb nog een nieuwe auto-set-up gedaan maar hij komt dan niet meer automatisch in het guide scherm....

Kan iemand me helpen???! Het kan toch niet zo zijn dat als je 1x een verkeerder postcode hebt ingevoerd het onmogelijk geworden is om de gevens op te halen?!

Vast bedankt!
Gr Maya

DVDProfilersFilmgek
03-09-2008, 16:57
Ik heb gisteren een Hdd dvd-recorder van Panasonic (DMR-EH57) aangesloten maar zit nu met het volgende probleem:

Toen ik begon met Guide + moest ik de postcode invoeren en dat ging mis omdat ik al op OK drukte waardoor er alleen een 3 stond.
Vervolgens is ie wel gaan zoeken en kwam op GEEN GEGEVENS.
Heel logisch dus alleen hoe herstel je dit weer???!!!

Ik heb vervolgens de postcode wel juist ingevoerd zoals stond beschreven in de handleiding als je bent verhuisd maar nu kan ik gewoon niet ontdekken hoe ik het doawnload proces start :cry:

Ik heb nog een nieuwe auto-set-up gedaan maar hij komt dan niet meer automatisch in het guide scherm....

Kan iemand me helpen???! Het kan toch niet zo zijn dat als je 1x een verkeerder postcode hebt ingevoerd het onmogelijk geworden is om de gevens op te halen?!

Vast bedankt!
Gr Maya

Het zal vast in de gebruiksaanwijzing staan lijkt mij, en anders zal er wel een mogelijkheid zijn om alles te resetten en opnieuw te beginnen, ik zou de moed niet opgeven... hoop dat hier misschien nog een medebezitter van dit model wil reageren.

Wesley.Mulder
03-09-2008, 20:44
Is niet zo heel moeilijk,

1) Je drukt de Guide+ knop in.

Verschijnt als het goed is een lijstje met zenders onder elkaar alleen is er in jouw geval geen programma geladen.

2) Druk Option
3) Set-Up


Hier kan je instellen het Host kanaal, en je postcode.

ZIE BLZ 23 in je gebruiksaanwijzing.
Dit is het boekje waar alles in uitgelegd staat, dus ook hoe je dit "probleem" op kunt lossen ;)

Maya
05-09-2008, 12:36
Is niet zo heel moeilijk,

1) Je drukt de Guide+ knop in.

Verschijnt als het goed is een lijstje met zenders onder elkaar alleen is er in jouw geval geen programma geladen.

2) Druk Option
3) Set-Up


Hier kan je instellen het Host kanaal, en je postcode.

ZIE BLZ 23 in je gebruiksaanwijzing.
Dit is het boekje waar alles in uitgelegd staat, dus ook hoe je dit "probleem" op kunt lossen ;)
Bedankt voor je reactie maar toch kan ik het niet vinden in de handleiding. Want postcode is dus veranderd en hostkanaal staat goed aangeven maar hoe zet je dan guide aan de slag?! Ik heb nu telegegevens aangezet. Er staat nu Teleladen van gegevens: Een moment geduld AUB....maar in t scherm van HDD staat niet Guide aangegeven ben dus heel benieuwd of ie nu de gevens aan t ophalen is...moet er nu vandoor dus zet tv maar uit....hopelijk wordt het nu wat?!