PDA

Bekijk de volledige versie : dvd.nl project? korte film



boudewijn
15-06-2002, 19:50
ik geloof dat er eerder enkele soortgelijke topics gestart zijn, maar ik wil het nog een keertje concreet naar voren brengen:

zijn er hier mensen die ambities hebben om aan de slag te gaan binnen de audiovisuele media??

okee..nog concreter:

zijn er hier mensen die zin hebben om van de zomer mee te werken aan een korte film??

ik ben bezig met een script voor een korte film van zo'n 10-15 minuten en ben gewoon aan het rondneuzen naar mensen die geinteresseerd, creatief en talentvol zijn. ik wil zelf regiseren en zoek dus een cameraman, geluidsman, iemand voor licht, acteurs (slechts 3 ;) etc, etc.

well..??

stuur me gerust een mailtje als je vragen hebt.

boudewijn@dawnofawakening.com

Kasper P.
15-06-2002, 20:15
Ik wil wel graag meewerken maar........... ik woon in Zuid-Liburg dus dat wordt al een probleem. Wil wel ander (mogelijk) werk doen!

Steven Maas
15-06-2002, 20:18
...ik woon in Zuid-Liburg...
"Aelse"
Where the f*ck moet ik dat plaatsen?
tov van bv Maastricht, Sittard, Heerlen of iets dergelijks.

Kasper P.
15-06-2002, 20:20
"Aelse"
Where the f*ck moet ik dat plaatsen?
tov van bv Maastricht, Sittard, Heerlen of iets dergelijks.

Nou het is eigenlijk Elsloo (dialect = Aelse) en dat is gemeente Stein en dat ligt tegen Geleen aan.

Steven Maas
15-06-2002, 20:39
uuuuuwww, maar Elsloo kenne we wel...

Kasper P.
15-06-2002, 22:16
uuuuuwww, maar Elsloo kenne we wel...

Eygelshoven ook.................

Yi-Long
15-06-2002, 22:53
wat voor acteur zoek je?
wat voor rol moet er gespeeld worden?
wat voor film wordt het?
waar wordt het opgenomen?

Ik heb op zich interesse.
Ik doe me eigen stunts ;)

boudewijn
16-06-2002, 08:44
wat voor acteur zoek je?
wat voor rol moet er gespeeld worden?
wat voor film wordt het?
waar wordt het opgenomen?

Ik heb op zich interesse.
Ik doe me eigen stunts ;)


ik zoek twee jongens van zo rond de 18-20 voor de hoofdrol. en nog een vrouw van middelbare leeftijd voor de rol van de moeder (kleine rol).

het hele verhaal speelt zich af in de kamer van een van de twee jongens, (voorlopig) genaamd luc. het begint wanneer de vriend van de luc, (voorlopig) genaamd vaal, op een vrijdagavond de kamer binnenloopt van luc. ze beginnen te roken, praten en te playstationen. ze spelen tekken tek en de beelden van het scherm lopen synoniem met de woorden en de onderlinge verhoudingen binnen hun discussies. dus waneer iemand iets sterks zegt zien we zijn karakter een vette move maken, dmv cross cutting.
ze praten over hun vrienden, school, over hun vriendinnen en over sex. langzamer hand begint de sfeer te verschuiven en blijkt dat de jongens er iets andere normen en waarden op na houden dan gewaardeerd wordt hier in nederland. en wanneer luc verteld over zijn problemen met zijn vriendin en verdenkingen van vreemdgaan, lijken er naargeestige plannen in de hoofden van de jongens te ontstaat voor een verder verloop van de avond.




..dus wat voor film wordt het? een praatfilm.
ik wil een donkere beklemmende sfeer creeren. zullen veel stiltes zijn. en muziek wordt ERG belangrijk.


mail me maar als je geinteresseerd bent.

Dennis Veldhuizen
17-06-2002, 00:49
lijkt me wel wat... heb je nog mensen nodig stuur me eens mailtje :)
ps: ben 19 jaar..

ps2: sorry dat ik jou niet kan mailen, kom me mail server op dit moment niet op :(