PDA

Bekijk de volledige versie : dvd laurent Garnier



robin_32
17-06-2002, 06:59
Heeft iemand deze dvd al in de winkel zien liggen. Zoja, is het iets?
Robin

Erik Brands
17-06-2002, 08:29
Ik heb hem bij de MM in Rotterdam zien liggen. Kost 24 euro 95. Beeldformaat is 4:3 en het geluid is volgens de verpakking gewoon stereo. Het concert duurt 52 minuten. Daarnaast staan er nog drie (vrij lange) videoclips op.

Ik heb de cd unreasonable behaviour en ben best benieuwd naar de DVD. Ik heb vorig jaar een optreden van Laurent Garnier op TV gezien (Pinkpop). Prima optreden, maar niet echt spectaculair.

Samen met het feit dat de dvd gewoon stereo en 4:3 beeld heeft, is dit de reden dat ik hem nog niet gekocht heb. Ik ben dus ook erg benieuwd naar ervaringen van anderen met deze DVD, want op zich is Laurent Garnier best ok...

In ieder geval is het een goed teken dat er eindelijk DVD's komen van artiesten in dit muziekgenre.

Ciao!

Point7
17-06-2002, 13:43
Samen met het feit dat de dvd gewoon stereo en 4:3 beeld heeft, is dit de reden dat ik hem nog niet gekocht heb. Ik ben dus ook erg benieuwd naar ervaringen van anderen met deze DVD, want op zich is Laurent Garnier best ok...

In ieder geval is het een goed teken dat er eindelijk DVD's komen van artiesten in dit muziekgenre.

Ciao!

Had ook graag de DVD gehad toen ik de titel tegen kwam, maar als ik dan naar de specs kijk, valt em toch tegen.
4:3 beeld tot daar toe, maar ik heb toch graag 5.1 geluid op een DVD en de tijdsduur mag ook wel langer zijn dan 52 minuten.

Matt D
17-06-2002, 16:29
die dvd zat trouwens in een box met een live optreden op vinyl, kostte iets van een 24 euro