PDA

Bekijk de volledige versie : Storm Warning [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
13-09-2008, 11:45
Storm Warning

Matige horrorfilm die er niet beter op wordt in HD.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3548)

Hombre
14-09-2008, 08:47
"deels door het gebruik van een 25 GB disc"

Echt waar??
En dat voor een film van 85 minuten en een effciente VC-1 codering...

Rogier Burghout
14-09-2008, 09:59
"deels door het gebruik van een 25 GB disc"

Echt waar??
En dat voor een film van 85 minuten en een effciente VC-1 codering...

Verbaas je maar niet al te veel, Fox brengt al hun kale releases ook uit op een single layer BD.

Wizz-Art
14-09-2008, 11:59
Verrassend leuke horror, weinig van verwacht ondanks de naam van de regisseur die het erg leuke Urban Legend maakte een decenia terug. Misschien komt deze nog wel in de collectie als die voor minder dan 25e te krijgen is.

Hombre
14-09-2008, 21:14
Verbaas je maar niet al te veel, Fox brengt al hun kale releases ook uit op een single layer BD.

Er is niets mis aan het gebruik van een BD25, en in dit gevalt heeft de kwaliteit van de transfer hier helemaal niets mee te maken.

Er staan wel langere films met meer soundtracks en extra's op een BD25, wel wel goed van kwaliteit zijn.

De opmerking is gewoon niet steekhoudend in dit geval.

Overigeens heb ik ook slechte transfers gezien op een BD50.... :-(

Rogier Burghout
15-09-2008, 06:40
Er is niets mis aan het gebruik van een BD25, en in dit gevalt heeft de kwaliteit van de transfer hier helemaal niets mee te maken.

Er staan wel langere films met meer soundtracks en extra's op een BD25, wel wel goed van kwaliteit zijn.

De opmerking is gewoon niet steekhoudend in dit geval.

Overigeens heb ik ook slechte transfers gezien op een BD50.... :-(

Je hoort mij ook niks zeggen over de kwaliteit van de releases op een BD25, noch dat ik het niet eens ben met het gebruik ervan. Wellicht had je je initiele opmerking dan iets meer kunnen nuanceren en minder vooroordelen bij die van mij kunnen hebben, dan hadden we elkaar beter begrepen...;)