PDA

Bekijk de volledige versie : Enterprise op DVD?



PlaneTeeR
17-06-2002, 11:10
Zal Enterprise van Star Trek op DVD komen? Tot nu toe alleen op VHS te krijgen en natuurlijk illegaal! maar dat zijn zulke matige kwaliteiten. Weet iemand of ze op dvd komen?

Lijkt me wel lauw netzoals TNG elk seizoen op DVD's.

alvast bedankt :cool:

Nathan Strik
17-06-2002, 14:01
Zal Enterprise van Star Trek op DVD komen? Ja. Al weet ik niet wanneer. Jammer inderdaad dat de serie wel op VHS uit is.

Andy
17-06-2002, 21:42
Als Enterprise afgelopen is. Dan komen DVD boxen. Wacht misschien een jaar of 7. Losse DVD kopen is de moeite niet waard. Althans voor mij toch.

PlaneTeeR
17-06-2002, 22:41
dat is echt jammer....

kaptein Pikaard
18-06-2002, 16:15
Dat is zeker jammer want enterprise is in amerika erg goed ontvangen en de deep space nine formule was een beetje uitgewerkt verder heb ik de vhs versie recent nog gehuurd en kan niet wachten tot ie op de buis komt ik hoop dat nederland 1 hem uitzend want die hebbengeen reclame :p

Tremor
19-06-2002, 11:03
Dat zal inderdaad nog wel even duren. Ze hebben net Box 2 van ST:TNG uitgebracht. Daar komen DS9 en Voyager nog achteraan.
Voyager DVD box lijkt me ook niet verkeerd. DS9 was beetje tam, wel leuk gemaakt maar niet echt geweldig.

Rudy Mas
19-06-2002, 11:43
Zal Enterprise van Star Trek op DVD komen? Tot nu toe alleen op VHS te krijgen en natuurlijk illegaal! maar dat zijn zulke matige kwaliteiten. Weet iemand of ze op dvd komen?

Lijkt me wel lauw netzoals TNG elk seizoen op DVD's.

alvast bedankt :cool:

Nog niets officieel ontvangen, maar volgens de geruchten zou de Enterprise Season 1 Box begin volgend jaar reeds worden uitgebracht door Paramount.

Hopelijk klopt dit gerucht, want ik heb reeds enkele afleveringen gezien, en die serie spreekt mij wel aan. Is vooral leuk om te zien welke fouten ze allemaal maken, daar ze natuurlijk pas voor de eerste keer de ruimte intrekken.