PDA

Bekijk de volledige versie : Ali G



lieshout84
17-06-2002, 11:55
Weet iemand wanneer Ali G op dvd verschijnt??

R. Schaap
17-06-2002, 12:01
6 december verschijnt Ali G in Da House

bedoel je die?

Chris Howitt
17-06-2002, 12:21
6 december verschijnt Ali G in Da House

bedoel je die?

De andere 3 dvd's van ali g, zijn bij de meeste UK webwinkels de krijgen, ik heb ze namelijk allemaal

Ali G innit
Ali G Aiiii
&
Ali G Bling Bling

check it out :)

Henk Heideveld
17-06-2002, 13:36
Wat een ellende..
Komt dat op DVD uit???:mad: :mad: ;) :p
Wedden dat zoiets de Gladiator nog overtroeft.:(
We zullen de scorelijst nauwlettend volgen.
Ali G op 1, Flodder op 2, enzovoorts.

Maarten van Krimpen
19-06-2002, 13:26
Ali G is zielig!!

Nathan Strik
19-06-2002, 17:04
Ali G is zielig!! Ali-G meteen om een reactie gevraagd en dit kreeg ik te horen:

"Me pathetic? Yous is abviously unda da influence of maya amounts of erbal redemies. And your bitch is probably a mingin troll."

Niet echt netjes, maar ja... that´s our Ali. ;)

MikeR
19-06-2002, 17:21
Ik wil 00k zeker Ali G Indahouse zien... stiekem al de divx gezien :D

buyakasha!!

wicked.....

F. Philipsen
19-06-2002, 17:33
De serie van Ali G is echt funny. De film heb ik nog niet gezien. Ik denk echter wel dat die film tevens het einde zal zijn van Ali G. Dit soort entertainment heeft de neiging om na een film snel voorbij te zijn, maar dit is maar mijn mening.........aiiiiiiiiii

Berry vd Pluijm
19-06-2002, 18:00
Neem Vanilla Ice.. Na zijn lachwekkende film heeft hij ook niks meer gedaan.. Met als enige verschil dat Ali G's film lachwekkend BEDOELD is.. :)

BrianB
19-06-2002, 19:22
Wat een ellende..
Komt dat op DVD uit???:mad: :mad: ;) :p
Wedden dat zoiets de Gladiator nog overtroeft.:(
We zullen de scorelijst nauwlettend volgen.
Ali G op 1, Flodder op 2, enzovoorts.

Wat is er mis met Flodder? En sorry dat ik het zeg maar ik vind die Ali G echt zo'n irritant klotemannetje (kan die gast niet normaal doen ofzo?).

Henk Heideveld
20-06-2002, 10:04
Wat is er mis met Flodder?
Heel veel!!!!!!'k Zal deze thread er verder maar niet mee vervuilen.............................'t is maar een mening (kernuitspraak van Willem-Alexander):D

Glenn Smits
20-06-2002, 10:33
Wat is er mis met Flodder? En sorry dat ik het zeg maar ik vind die Ali G echt zo'n irritant klotemannetje (kan die gast niet normaal doen ofzo?).

hmm Ali rulez, ik vind Def Rhymz moeilijk irri.

J. Rim
20-06-2002, 10:51
Jan en ik hebben verschillende smaken wat films betreft maar de film Ali G. Van zulke films houden we allebij helemaal NIET van:o :o :o

BrianB
20-06-2002, 12:39
Heel veel!!!!!!'k Zal deze thread er verder maar niet mee vervuilen.............................'t is maar een mening (kernuitspraak van Willem-Alexander):D

Heb je het nou over de film op zich of de dvd? En waarom is hij dan niet goed?

Dane
20-06-2002, 18:49
Neem Vanilla Ice.. Na zijn lachwekkende film heeft hij ook niks meer gedaan.. Met als enige verschil dat Ali G's film lachwekkend BEDOELD is.. :)

Wat onze vanilla daarvoor heeft gedaan was nou ook niet echt van het kaliber "stoere rapper", maar desondanks blijven "ice ice baby" en "ninja turtle rap" van vanille-ijsje vette klassiekers.

Elwood.