PDA

Bekijk de volledige versie : Hostel Part II [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
18-09-2008, 08:30
Hostel Part II

Martelingen en vernederingen in HD met deze uitgave van <i>Hostel Part II</i>.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3555)

Vogeltje29
19-09-2008, 09:08
Slechtste film die ik ooit gezien heb.Lijkt wel veel op Saw.

Marc T.
14-01-2009, 13:30
"Drie meiden trekken door Europa waar ze in contact komen met een mooie vrouw. Zij neemt hen mee naar een prachtig kuuroord in Slowakije, maar wat de drie meiden niet weten is dat ze in de val worden gelokt. Ze worden gevangen genomen en overgebracht naar een verlaten fabriek. Hier worden mensen gemarteld door rijke personen die dit soort dingen graag doen. Als ze de fabriek levend willen verlaten, zullen ze alles op alles moeten zetten. Hostel Part II is een los vervolg en feitelijk meer een soort remake. Het verhaal van de film is grotendeels gelijk aan dat van het origineel, alleen zien we nu drie vrouwen die in de val worden gelokt in plaats van drie mannen. Dit vervolg is daarom ook minder verfrissend en ook minder spannend. De prent bevat verder weinig bloed en gore. De beeldkwaliteit van deze Blu-ray Disc is wisselend van kwaliteit. De transfer laat een verhoogde scherpte zien en vooral in de scènes overdag meer detail. De donkere beelden komen echter minder goed uit de verf. Het geluid is dik in orde met twee prima tracks in de Engelse taal. Als laatste zijn er nog een reeks extra’s aanwezig, die grotendeels gelijk zijn aan die op de DVD uitgave. "


Het bevat weinig blood en gore?

Ik vond de scenes die te zien waren anders aardig bloederig. Vooral het letterlijke bloedbad :S

Dit soort films zou niemand meer aandacht aan moeten besteden.

Albert Kostwinder
14-01-2009, 13:55
Akelige films. Sorry, heb niks tegen horror films maar de gore in deel 1 (2 nog niet gezien) gaf mij een erg onplezierig gevoel. Het was pure sarcasme en totaal niet functioneel. Saw is ook niet fris maar bij die serie is het toch meer duidelijk dat het gore puur for the fun is en niet zoals in de hostel serie meer een demonstratie is van hoe ver en sadistisch je buitensporig geweld in beeld kunt brengen.......althans zo voel ik het......