PDA

Bekijk de volledige versie : Sony RDR HX780 en Guideplus..



tourbi
22-09-2008, 20:33
Hallo,
Heb vorige week een sony rdr hx780 gekocht en die geinstalleerd.
Het TV signaal komt van een Homecast S5001CI satelliet ontvanger en de TV is een Sony TV die met scart aan de recorder is verbonden.
De satelliet ontvanger is met een scart kabel aan de LIne 1 ingang van de recorder verbonden.
Het Guideplus geinstalleerd met taal, land en juiste postcode en het hostkanaal op "automatisch" zoeken gezet.
In de Guideplus setup kan ik als ik het hostkanaal handmatig wil instellen maar gebruik maken van een kanaal nummer onder de 100 (dus 2 posities), en mijn duitse eurosport zit op kanaal 1703. Vandaar dat ik het zoeken op "automatisch" heb gezet.
De recorder kan de satellietontvanger schakelen, hij doet dat als bewijs naar kanaal 101 (= bij mij ARD - duitsland 1)
Op mijn satelliet ontvanger zit het Eurosport kanaal (de Eurosport host (Duits) van de Guideplus website ) op kanaal 1703.
Ik probeer nu al meerdere dagen (nachten) de Guideplus te laden maar tot nu toe zonder succes. Ik laat de satelliet ontvanger aan staan op de duitse eurosport en de recorder staat in standby stand. In het display staat na in de standby stand zetten na enkele minuten achter de tijd EPG.
Ik denk dus dat de recorder wel op zoeken komt te staan maar kennelijk tot nu toe niets vind.


Wellicht is er iemand die mij hier wat verder mee kan helpen.