PDA

Bekijk de volledige versie : Step Up 2 [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
23-09-2008, 11:00
Step Up 2

Feel good film met veel muziek en dans.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3559)

Kraanvogel
30-09-2008, 23:38
De overwegende donkere beelden hebben een tegenvallend detailniveau. Dit komt vooral door het matige schaduwdetail. Het beeld is zo donker dat de donkere delen van het beeld helemaal dichtslibben en er geen details meer te zien zijn.
Opmerking: bij het afspelen op een Samsung BD speler heeft het beeld last van regelmatig terugkerende haperingen. Het geluid loopt gewoon door, alleen het beeld schokt voortdurend kort. We weten niet wat de oorzaak is, probleem is gemeld bij Warner.
Bij het beluisteren van de Engelstalige soundtrack heb je heel verrassend maar liefst drie keuzemogelijkheden. Ten eerste een lossless gecomprimeerde Dolby TrueHD 5.1 surroundtrack (16 bit, 48 kHz), een evenzo lossless gecomprimeerde DTS HD Master Audio 5.1 surroundtrack (16 bit, 48 kHz) en een ongecomprimeerde PCM 2.0 stereotrack (bitrate 1503 kb/s). Deze laatste staat foutief op de cover vermeld als een PCM 5.1 track, maar het is dus slechts een PCM 2.0 track. Het nut van deze ongecomprimeerde PCM 2.0 stereotrack ontgaat ons een beetje.Dus eigenlijk onnodige ruimte verspilling op deze single layer disc.

Deze disc bevat veel fouten en speelt niet eens op een sommige Blu-ray spelers! Als dit een uitgave was geweest van DFW dan zou het hier vol staan met negatief commentaar denk daar maar even over na!

Normaal discuseer ik op de engelse The DVD Forums maar ik lurk hier regelmatig en dat publisherje bashen hier heeft me altijd geririteerd.

Fijne dag verder, ik ga weer terug naar een eerlijk forum: www.thedvdforums.com/forums/ (http://www.thedvdforums.com/forums/)

:twisted:

Vogeltje29
01-10-2008, 10:05
Dus eigenlijk onnodige ruimte verspilling op deze single layer disc.

Deze disc bevat veel fouten en speelt niet eens op een sommige Blu-ray spelers! Als dit een uitgave was geweest van DFW dan zou het hier vol staan met negatief commentaar denk daar maar even over na!

Normaal discuseer ik op de engelse The DVD Forums maar ik lurk hier regelmatig en dat publisherje bashen hier heeft me altijd geririteerd.

Fijne dag verder, ik ga weer terug naar een eerlijk forum: www.thedvdforums.com/forums/ (http://www.thedvdforums.com/forums/)

:twisted:

Ga je beweren dat DFW de enige is die veel fouten maken?Ook de andere filmmaatschappij maken blunders.

Arnold van Oostrum
03-10-2008, 14:26
Deze disc bevat veel fouten en speelt niet eens op een sommige Blu-ray spelers! Als dit een uitgave was geweest van DFW dan zou het hier vol staan met negatief commentaar denk daar maar even over na!

Normaal discuseer ik op de engelse The DVD Forums maar ik lurk hier regelmatig en dat publisherje bashen hier heeft me altijd geririteerd.:twisted:
Beste Kraanvogel, welkom op ons forum.
Ik kan meevoelen in je kritiek en ga daar ook wat strenger op letten.
Mijn verzoek aan jou is om je postings in net en goed Nederlands taalgebruik te doen.

Werner
03-10-2008, 16:46
Niet mijn genre film, maar het is wel hoopgevend, ook de andere persberichten van Warner lezend, dat ze eindelijk DTS schijnen te omarmen.

Tarkus
14-08-2011, 11:11
Ook deze opnieuw bekeken, ditmaal op blu-ray.
En ook ditmaal heb ik niets te wijzigen aan mijn eerste commentaar.

Commentaar 2008:
Zoals dat wel meer het geval is met sequels is dit 2de Step Up avontuur iets minder dan het eerste.
Niet dat het scenario niet goed zou zijn, of de muziek en dans, maar wel de eerste helft van de film is wat traag. Begon de eerste film van in het begin met opzwepende muziek, dan valt dat hier wat tegen, het duurt effe eer alles wat op gang komt.
Maar het 2de deel van de film maakt wel veel goed, en dan vooral de danspartij in de regen, die is werkelijk subliem.
Kortom, goed vervolg toch op de eerste film, al had het eerste deel beter gekund.
Maar voor de muziek- en dansliefhebbers is dit weer een ideale film.