PDA

Bekijk de volledige versie : Waarom Waarom



Maarten van Schaik
18-06-2002, 09:49
:confused:
Waarom doen jullie geen reviews over al wast oudere films die al een tijdje op DVD staan (zoals Forrest Gump). De enigste reviews die ik lees gaan over nieuw-uitgebrachte films. Voor de leken die geen verstand hebben van films zou het ook handig zijn om reviews vanoudere films op jullie site te zetten.
Het is maar een voorstel...

Art
18-06-2002, 09:53
:confused:
Waarom doen jullie geen reviews over al wast oudere films die al een tijdje op DVD staan (zoals Forrest Gump). De enigste reviews die ik lees gaan over nieuw-uitgebrachte films. Voor de leken die geen verstand hebben van films zou het ook handig zijn om reviews vanoudere films op jullie site te zetten.
Het is maar een voorstel...
Die staan er wel degelijk op hoor :o

Alexander de Mol
18-06-2002, 09:56
Waarom doen jullie geen reviews over al wast oudere films die al een tijdje op DVD staan (zoals Forrest Gump). De enigste reviews die ik lees gaan over nieuw-uitgebrachte films.Onze database is inmiddels gevuld met meer dan 500 DVD recensies (http://www.dvd.nl/reviews.php). Daartussen zitten dus inmiddels genoeg (top)titels die al geruime tijd verkrijgbaar zijn.
Forrest Gump zit daar echter inderdaad niet bij.

R. Schaap
23-06-2002, 22:40
Dan kan toch 1 van jullie Forrest Gump uit zijn eigen collectie pakken en een review schrijven? Of is dat niet te doen tijdens al het andere werk?

Henk Heideveld
26-06-2002, 13:47
Ja, soms is het jammer dat er relatief goeie films zo aan de aandacht ontsnappen. Ik heb mijn eigen collectie eens vergeleken en mis wil een paar interessante films.
Een heel enkele keer wil je iemand ook wel eens waarschuwen voor een potentiële miskoop.
Forrest Gump is inderdaad een sterk voorbeeld van zo'n goeie film. Maar ach, vaak vinden die toch via een ander kanaal nog wel hun weg. Bijvoorbeeld via de thread "Wat hebben jullie de laatste tijd aangeschaft" of de thread "Waar ga je nu naar kijken". Als je dan een soort HAUSSE ziet van mensen die Forrest Gump gaan bekijken of hebben gekocht, dan heb je in ieder geval een luide bel horen rinkelen.

Eric van Ballegoie
27-06-2002, 08:21
Er zijn uiteraard heel erg veel nieuwe en oudere titels die niet besproken zijn op DVD.nl, dat zal je altijd houden. Nieuwe titels proberen we altijd zoveel mogelijk te bespreken, bij oudere titels is dat een stuk lastiger, omdat we die maar net in onze prive-collecties moeten hebben. Om hier het voorbeeld van Forrest Gump erbij te halen: Ikzelf heb deze DVD simpelweg niet, en dus kan ik er ook geen bespreking van maken.
Bovendien richten wij ons bij voorkeur op nieuwe films omdat informatie over de kwaliteit van reeds verschenen films altijd wel bij andere gebruikers te achterhalen is. Bovendien is het nu een aantal keer voorgekomen dat we 'oudere' titels besproken en dat we daarop negatieve reacties kregen als "Deze DVD ligt al tijden in de winkel, kijk liever naar nieuwe DVD's".

Zoals Pronk zou zeggen: " Het is ook nooit goed" ;)

Zonder gekheid: We doen ons best zoveel mogelijk te bespreken en helaas zal er geregeld een grote of minder grote titel blijven liggen, dat voorkom je nou eenmaal niet.

bmateijsen
27-06-2002, 08:32
ach... en anders kijk je even op het internet... en vind je zo een recensie van forrest gump.... zie dvd review van Forrest Gump (http://www.dvdreview.com/fullreviews/forrest_gump.shtml)

helaas wel in het engels...

Groet Bjorn

Henk Heideveld
27-06-2002, 12:15
Originally posted by Eric van Ballegoie
Om hier het voorbeeld van Forrest Gump erbij te halen: Ikzelf heb deze DVD simpelweg niet, en dus kan ik er ook geen bespreking van maken.
Foei, DVD-verslaafde, ga je in een hoekje staan schamen:D :D :D

Werner
27-06-2002, 12:34
Er zijn bovendien nog meer DVD-reviewsites in de Benelux. Je kan moeilijk verwachten dat alle sites beschikking hebben over alle DVD's - alhoewel dvd-home.nl aardig in de buurt komt. Als je goed zoekt vind je van iedere titel wel een bespreking, soms wel meerdere. De site waaraan ik meewerk, dvdinfo.be, draait voornamelijk op onze eigen privé collecties (af en toe eens een persviewing), en we hebben het geluk enkele goeie medewerkers te hebben met nogal uiteenlopende smaken. En hier bij dvd.nl zal dat uiteraard niet anders zijn. Ik kan zo tien bekende titels opnoemen die niet op dvd.nl staan en bij ons wel, maar ik kan ook zo tien titels opnoemen die hier staan en bij ons niet. So?

Matt D
27-06-2002, 21:11
k ben het eens met werner ;-)

wie eens iets andere smaak wil vinden kan wel terecht op andere sites ook

dvd.nl is terecht een zeer populaire site maar om het nu te gaan beschouwen als de enige echte of als de bijbel der dvd sites...