PDA

Bekijk de volledige versie : PS3 vs standalone BLU-RAY speler...



CrimsoNl
28-09-2008, 19:03
Zijn er mensen op dit forum die ervaringen hebben met beide bovenstaande afspeelmogelijkheden voor BD's? Kunnen de filmofielen onder ons nog beter beeld verwachten van toekomstige spelers of zal de PS3 door zijn firmware upgrades altijd "on par" blijven met hardware oplossingen?

En als een hardware oplossing (standalone BD speler) beter is; Welke, en waarom?
Ook handig om dan even je tv te benoemen.

Ik ben al heel vroeg begonnen en heb in december 2006 de Sony 40x2000 gekocht en gebruik een PS3 als speler. Verder ben ik in het bezit van meer dan 125 Blu-Ray discs.

Patrick van den Hul
28-09-2008, 20:12
Even verplaatst naar het juiste subforum. Zie daar ook het PS3 als blu-ray speler topic, voor heel veel informatie.

CrimsoNl
28-09-2008, 20:50
Even verplaatst naar het juiste subforum. Zie daar ook het PS3 als blu-ray speler topic, voor heel veel informatie.

Hoe? Hef 'm anders maar op... of vertel me hoe ik dit kan doen.

rogue
28-09-2008, 20:52
Hoe?
Lees het topic (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60361) ;).

Alexander D
29-09-2008, 16:44
Zijn er mensen op dit forum die ervaringen hebben met beide bovenstaande afspeelmogelijkheden voor BD's? Kunnen de filmofielen onder ons nog beter beeld verwachten van toekomstige spelers of zal de PS3 door zijn firmware upgrades altijd "on par" blijven met hardware oplossingen?

En als een hardware oplossing (standalone BD speler) beter is; Welke, en waarom?
Ook handig om dan even je tv te benoemen.

Ik ben al heel vroeg begonnen en heb in december 2006 de Sony 40x2000 gekocht en gebruik een PS3 als speler. Verder ben ik in het bezit van meer dan 125 Blu-Ray discs.

De nieuwe spelers zullen de PS3 voor beeld en geluid zeker voorbij gaan. Het geluid van de PS3 wordt niet beter door nieuwe firmware bijvoorbeeld.

Roy de Jong
29-09-2008, 18:41
Ik ben eigenlijk van mening dat hier een slot op kan.
Dit omdat er 1 centraal PS3 topic bestaat waar dit besproken kan worden en waar het topic voor bedoeld is.

EDIT: dit staat in de openingspost van het centrale PS3 topic:


Mod. Edit: Dit topic is vanaf nu het centrale PS3 topic. Alle andere topics worden gesloten en/of samengevoegd in dit topic!


Deze gaat dus wat mij betreft op slot.