PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer KRL-37V



Halerzzz
29-09-2008, 11:48
Hallo iedereen,

Na een aantal weken kijken en vergelijken en het steeds vernieuwende assortiment ligt mijn keuze bij 3 LCD's

Pioneer KRL-37V
Sony 40W4500
Samsung LE40-686

Wat mij verbaasd is de veel betere kwaliteit van Pioneer, zowel in zwartwaarden, echte kleuren als 'moving images'. Er hangt natuurlijk wel een meerprijs van 500€ aan vast!

Wie kan mij vertellen hoe dat het komt dat Pioneer zomaar uit het niets met de best presterende LCD-TV komt aanwaaien? (tot op heden enkel plasma's)

Iemand een tip ivm mijn keuze?

Arnold van Oostrum
06-10-2008, 00:37
Ik heb de Pioneer LCD nog niet gezien, dus kan geen oordeel geven of ze dan inderdaad ook meteen de beste schermen maken. Weet wel dat Pioneer de LCD panelen niet zelf maakt. Pioneer heeft wel eg goede beeldsoftware in hun plasma schermen, die ze ongetwijfeld ook gebruiken in hun nieuwe LCD schemen. Verder heeft beeldkwaliteit veel te maken met instellingen. Wanneer schermen optimaal zijn ingesteld is er veel minder verschil in het beeld te zien. Op LCD gebied is veel moois te kiezen. Samsung, Panasonic, Sony en de nieuwste Philips schermen zijn allemaal erg mooi in te stellen

Halerzzz
06-10-2008, 19:42
Ik weet ondertussen dat het scherm bij Pioneer van bij Sharp komt, de volledige elektronica zou dan wel van Pioneer zijn. De mooie, reële kleuren zouden bekomen worden door een aantal filters...

Waarschijnlijk schaf ik me deze week de Sony W4500 aan, prijs/kwaliteit ga ik daar het beste mee scoren denk ik.

Al heb ik ondertussen de Samsug 7-serie gezien, met LED-technologie en er groeit een nieuwe twijfel...

't is erg :)