PDA

Bekijk de volledige versie : mine met harddisk zonder digitenneaansluiting



Kadett
03-10-2008, 08:22
Tot voor kort had m'n dochter een digitenne-abonnement en gebruikte ze een digitenne ontvanger/omzetter met een ingebouwde hard-disk van ik dacht 160Gb.
Na een verhuizing naar een adres met Kabel (UPC dacht ik) staat de (zo heet zo'n ding dacht ik) mine met harddisk ongebruikt in de kast.
Is het ook mogelijk de harddisk uit deze ontvanger/omzetter te gebruiken zonder een digitenne-abonnement? Eventueel i.c.m. met een redelijk uitgebreide "thuis-bioscoop"-set, maar dan één zonder hard-disk (Philips Hts3367 )

DVDProfilersFilmgek
11-10-2008, 10:43
Tot voor kort had m'n dochter een digitenne-abonnement en gebruikte ze een digitenne ontvanger/omzetter met een ingebouwde hard-disk van ik dacht 160Gb.
Na een verhuizing naar een adres met Kabel (UPC dacht ik) staat de (zo heet zo'n ding dacht ik) mine met harddisk ongebruikt in de kast.
Is het ook mogelijk de harddisk uit deze ontvanger/omzetter te gebruiken zonder een digitenne-abonnement? Eventueel i.c.m. met een redelijk uitgebreide "thuis-bioscoop"-set, maar dan één zonder hard-disk (Philips Hts3367 )

De Mine is een kastje dat in combinatie werkt met een ADSL abonnement van KPN, als je dat had, dan had je de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van Digitenne.

Dat mine kastje is niet geschikt om te gebruiken om op te nemen van andere bronnen, je kunt het hoogstens slopen en dan hopen een bruikbare HDD aan te treffen, slimmer is het om het kastje te koop te zetten op Marktplaats, dan vang je er misschien nog wat voor en dat geld kun je dan gebruiken om een "normale" recorder te kopen, je kunt natuurlijk ook overwegen om verder te gaan met de KPN en UPC links te laten liggen..., maar die beslissing zal aan een eigen afweging van kwaliteit en prijsverhouding gemaakt moeten worden..

Kadett
23-10-2008, 10:24
Dank je; op dit moment woont ze op een plek waar Digitenne zeer matig doorkomt en in het huis zit "een kabel", vandaar.
Bewaren dus maar denk ik